☆☆IKM 36☆☆

hvilken test tok du? har du bilde?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Doc morris igjen, er bare det de har her på dagligvaren. Ble skuffa så jeg kasta den i søppla etter ti min, uten å ta bildet :p

Hvem er testetøs??? Jo, det er meg!! Men dette er litt intressant altså... Jeg begynte allerede i går, 6 DPO!!! Jeg skjønte ikke hva som skjedde, men før jeg visste ordet av det så hadde jeg dyppet den testen i urin!! Selvfølgelig var jo den negativ....men når det hadde tørket så var det jammen en skyggestrek. Da måtte jeg selvfølgelig ta en til...negativ, men skyggestrek. Og når man først har begynt så kan man ikke gi seg :P

7 dpo, negativ først, men så kom denne skyggestreken igjen. Selv mannen ser den, og da må det jo være noe :P Men den er negativ før tidsfristen, men jeg har aldri fått skyggestrek før og jeg har tatt en del tester i det siste ettersom at vi hoppa av i svingen en stund...

Men er det ønsketenking? Mannen har minst like stort ønske, så han er ikke helt nøytral :P Men ser dere noe eller??
bilde 2.jpg

de ksn få streken senere.prøvde cb + og ble positivt overrasket.tok den 12 dpo og skal ta ny 15 el 16 dpo.doc vises fort men ikke spes sterk strek.får mer strek på stavtester fra ebay;)
og i dag tok jeg strimmel kl 0630 og 0830.den siste var sterkest,ikke etter en lang natt..

Vedlegg

• 1409558737568.jpg
    1409558737568.jpg
    59,4 KB · Visninger: 90
Hvem er testetøs??? Jo, det er meg!! Men dette er litt intressant altså... Jeg begynte allerede i går, 6 DPO!!! Jeg skjønte ikke hva som skjedde, men før jeg visste ordet av det så hadde jeg dyppet den testen i urin!! Selvfølgelig var jo den negativ....men når det hadde tørket så var det jammen en skyggestrek. Da måtte jeg selvfølgelig ta en til...negativ, men skyggestrek. Og når man først har begynt så kan man ikke gi seg :P

7 dpo, negativ først, men så kom denne skyggestreken igjen. Selv mannen ser den, og da må det jo være noe :P Men den er negativ før tidsfristen, men jeg har aldri fått skyggestrek før og jeg har tatt en del tester i det siste ettersom at vi hoppa av i svingen en stund...

Men er det ønsketenking? Mannen har minst like stort ønske, så han er ikke helt nøytral :P Men ser dere noe eller??
Vis vedlegget 75171
tar litt tid før de blir sterke med en gang.håpet er absolutt der vil jeg si;)

spennende:)vet hvordan det er med den testinga.du høres jo veldig gravid ut med de symptomene da:) venter i spenning på oppdatering:)

Da har jeg testa, men den ble som forventet negativ. Får prøve igjen i dagene fremover og se om det dukker opp noe, syklusen har vært litt ustabil i det siste, så er så kjedelig å ikke vite om en er gravid eller om tanta kommer, og nåår ho kommer, siden det ikke har vært antydning til besøk enda.. Er lei prøvinga allerede, og vi har bare prøvd i 4 mnd :p

Da har jeg testa, men den ble som forventet negativ. Får prøve igjen i dagene fremover og se om det dukker opp noe, syklusen har vært litt ustabil i det siste, så er så kjedelig å ikke vite om en er gravid eller om tanta kommer, og nåår ho kommer, siden det ikke har vært antydning til besøk enda.. Er lei prøvinga allerede, og vi har bare prøvd i 4 mnd :p
spennende å se uansett,lykke til:)

Hahaha jeg måtte bare prøve å teste! Selvom det er tidlig :P å etter dere sier svake rosa streker osv, så synes jeg at jeg ser en, men den er veeeeldig svak. Hva er en skyggestrek og har alle det?? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min test idag 9 dpo var helt blendahvit før tidsfristen, og også litt etterpå. Men når jeg så på den igjen nå, 1,5 timer etterpå, er det en helt tydelig og lett synlig rosa strek der! Men fikk nesten like sterke tester etter fristen 8-9 og 10 dpo sist, og da var jeg ikke gravid, så jeg tror ikke på det. Ville sende bilde, men jeg får bare feilmelding om at filen er for stor, både fra kamera og mobil!! Argh... Åssen gjør man det? så får vi se da, om de testene virkelig er så dumme 2 mnd på rad, at de gir ørlitebittelite håp til en stakkar som egentlig ikke har så mye håp denne PP! Men streken idag er rosa, ikke skyggegrå som sist da, må si det...

Min test idag 9 dpo var helt blendahvit før tidsfristen, og også litt etterpå. Men når jeg så på den igjen nå, 1,5 timer etterpå, er det en helt tydelig og lett synlig rosa strek der! Men fikk nesten like sterke tester etter fristen 8-9 og 10 dpo sist, og da var jeg ikke gravid, så jeg tror ikke på det. Ville sende bilde, men jeg får bare feilmelding om at filen er for stor, både fra kamera og mobil!! Argh... Åssen gjør man det? så får vi se da, om de testene virkelig er så dumme 2 mnd på rad, at de gir ørlitebittelite håp til en stakkar som egentlig ikke har så mye håp denne PP! Men streken idag er rosa, ikke skyggegrå som sist da, må si det...
Hahaha jeg måtte bare prøve å teste! Selvom det er tidlig :P å etter dere sier svake rosa streker osv, så synes jeg at jeg ser en, men den er veeeeldig svak. Hva er en skyggestrek og har alle det?? :)

høres jo bra ut.får aldri strek selv etter testen er tørket,enn når jeg er gravid:)

høres jo bra ut.får aldri strek selv etter testen er tørket,enn når jeg er gravid:)

Tror ærlig jeg ser syner! Ingen andre enn meg som hadde sett den :P det er jeg sikker på. Men forsatt ikke ikm før søndag :)

Tror ærlig jeg ser syner! Ingen andre enn meg som hadde sett den :P det er jeg sikker på. Men forsatt ikke ikm før søndag :)

har jo god tid du da;)

Hahaha jeg måtte bare prøve å teste! Selvom det er tidlig :p å etter dere sier svake rosa streker osv, så synes jeg at jeg ser en, men den er veeeeldig svak. Hva er en skyggestrek og har alle det?? :)

Legg ut bilde daaaa!!! :D

Hadde hatt lyst til å se det bildet altså, du får ikke til å krympe bilde litt da?? Ikke det at jeg aner hvordan da:rolleyes:

Ikke alle får skyggestreker nei ;-) Jeg har ikke fått det før forrige PP. Da var de grå, og såvidt synlige-lenge etter fristen. Mannen kunne se streken ganske lett en av dagene da, men grå var de. Men idag er streken kjempesynlig og rosa! Får jo såklart litt mer håp da dessverre... Men 1,5 t etter fristen er nok til å ikke juble for meg. Får se i morra :-) Men er det noen som kan svare meg på åssen laste opp bilde/gjøre at filen ikke er så stor?????

Haha nei den synes jo ikke. Kasta den liksågodt :p men får sikkert snart flere tester i posten, så kan legge ut bilde viss jeg ser noe da. Så bare en svak skyggestrek :p

Okei da, men du skal ikke skimse mine evner til å se to streker på g tester ;) Rett og slett partytrix:happy112

Spennende med tester her! :D håper og tror vi er mange gravide her!

Og jeg håper den digitale kommer i dag! Skal på jobb kl 15, posten er ikke her før 17. Er ferdig på jobb 23, men tenker jeg venter til i mårra tidlig med å ta den digitale hvis den er kommet i dag.
Er så redd jeg skal bli skuffa og lei meg, jeg er så innstilt på at jeg er gravid. Pluss at jeg hater å ta feil ;p og mannen tror ikke på at jeg er gravid, mens jeg har insistert siden torsdag at jeg er det. Jeg MÅ ha rett :p men 3 svak positive tester kan vell ikke ta feil? En strek er vell en strek så lenge den er rosa? :p

Back
Topp