Felles skravle 2015

Ja, dette går fort :D Skal du på en ul til eller skal du vente til oul?

I morgen skal jeg på et innledende møte (etter hva jeg forstod av brevet) på avdeling for genetikk på RH.
Skal ta duo-test (ikke sikker på når), og UL i uke 12-14 en gang.
Resultatet av det sier noe om de også ønsker morkake- eller fostervannsprøve..

Ok, jeg VET at man skal ønske seg en baby, og ikke et kjønn.
Men det er litt vanskelig å ikke ønske seg et den i magen er ei litta tulle nå jeg står og pakker sammen de søte små kjolene etter frøkna som er blitt for små.
Altså, babyen er like velkommen uansett om den er en gutt eller ei jente, jeg vil ikke på noen som helst måte blir skuffet om det er en gutt, har et lite håp om at det er ei jente..

Ok, jeg VET at man skal ønske seg en baby, og ikke et kjønn.
Men det er litt vanskelig å ikke ønske seg et den i magen er ei litta tulle nå jeg står og pakker sammen de søte små kjolene etter frøkna som er blitt for små.
Altså, babyen er like velkommen uansett om den er en gutt eller ei jente, jeg vil ikke på noen som helst måte blir skuffet om det er en gutt, har et lite håp om at det er ei jente..
Det er absolutt lov! Ingen fare :D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jeg hater denne lille nissen som stjeler alle venstre sokkene i vaskemaskinen :angry4
Til vanelig legger vi uparrede sokker i en pose.
Teorien er at før eller siden vil den andre sokken også havne der.
Så dersom man går gjennom denne posen etter noen omganger med sokker i vaskemaskinen og påfyll av posen, burde man kunne få satt sammen sokkepar...

Nå har jeg en seng full av halve sokkepar...

Jeg hater denne lille nissen som stjeler alle venstre sokkene i vaskemaskinen :angry4
Til vanelig legger vi uparrede sokker i en pose.
Teorien er at før eller siden vil den andre sokken også havne der.
Så dersom man går gjennom denne posen etter noen omganger med sokker i vaskemaskinen og påfyll av posen, burde man kunne få satt sammen sokkepar...

Nå har jeg en seng full av halve sokkepar...
Har også mange bidrag til single sokkers landsforening :p

Sent from my iPhone using BV Forum

I morgen skal jeg på et innledende møte (etter hva jeg forstod av brevet) på avdeling for genetikk på RH.
Skal ta duo-test (ikke sikker på når), og UL i uke 12-14 en gang.
Resultatet av det sier noe om de også ønsker morkake- eller fostervannsprøve..
Når skal man få en slik innkalling? jeg har ikke fått noen ting og er i uke 12+6 idag. Skal på vanlig UL imorgen, gyn har satt meg opp da....

Back
Topp