Skravlingstråd :)

Bruker app men ingen problemer

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Andre som bruker app her? Min ramler ut hele tiden. Har iphone.

♡Overgangen feb/mars♡
Er sånn her og. Spesielt når jeg svarer på innlegg. Da kræsjer den.

-iPhone appen-

God morgen :) Håper dere får en fin dag!

♡ Februar 2015 ♡

God morgen .:D våknet av at guttungen hadde tisset på meg og skreik mamma stå opp.. bli med ut i stua og nekta å gå ut i stua før jeg kom fordiom pappaen var der ;) alt må jeg gjør følge han på do , lage mat , stå opp med han er tydeligvis ikke godt nok når pappaen gjør det ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

God morgen .:D våknet av at guttungen hadde tisset på meg og skreik mamma stå opp.. bli med ut i stua og nekta å gå ut i stua før jeg kom fordiom pappaen var der ;) alt må jeg gjør følge han på do , lage mat , stå opp med han er tydeligvis ikke godt nok når pappaen gjør det ;)

Såpass, hørtes ut som en hektiske morgen. Er nok litt travelt med 2 enn å bare ha en i magen☺ Hvordan er formen din?

Ha en fin dag☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Såpass, hørtes ut som en hektiske morgen. Er nok litt travelt med 2 enn å bare ha en i magen☺ Hvordan er formen din?

Ha en fin dag☺

Hehe neida var ikke så veldig hektisk ;) det eneste er at jeg godt kunne ha sovet en time eller to for pappaen hadde stått opp men 1 min etter de hadde gått i stua kom han og hoppa på meg skreik at han måtte på do . Jeg sa pappa kan følge deg.. nei mamma kan fikk jeg til svar :P etterpå prøvde jeg å legge meg litt igjenn men da kom han og sa han var sulten . Jeg sa men pappa har jo laga mat. . Men neei mamma skal ;) mamma dalt altså .. Hehe ja var helt klart enklere sist gang , men tiden går mye fortere denne gangen . formen er bedre men blir fort sliten og kvalm. Hvordan er formen der ? :D oog god dag videre til deg også!

Hehe såpass. Skikkelig mamma dalt☺ mammaer vet jo ofte best. Thihi.

Så bra at formen din er bedre, jeg har egentlig bare vært trøtt, så håper formen min holder seg ut svangerskapet. Krysser fingrene for at jeg slipper bekkenproblemer hvertFall.

I slutten av uken reiser vi til Hellas i bryllup. Det skal bli utrolig herlig☺

Hehe såpass. Skikkelig mamma dalt☺ mammaer vet jo ofte best. Thihi.

Så bra at formen din er bedre, jeg har egentlig bare vært trøtt, så håper formen min holder seg ut svangerskapet. Krysser fingrene for at jeg slipper bekkenproblemer hvertFall.

I slutten av uken reiser vi til Hellas i bryllup. Det skal bli utrolig herlig☺

ja mamma for alle pengan som Helsesøstra pleide å si heh :p Ja er deilig og bli bedre når man har logget over doskåla noen uker, kjedelig når man ville kose seg i sommerferien med ungen sin og finne på masse gøy ,, men jaja det er jo verd det og man får jo verdens beste gevinst og det gjør jo guttungen også han får jo bli storebror! og nå teller vi bare ned til oul om akuratt 3 uker :P Ja krysser fingrene for deg :D ååå så deilig og reise til Hellas, og spennende med bryllup! har vært der en gang i Creta , nydelige strender, nydelig plass og spennende mat og div du ikke er vandt med her hjemme .. God tur og kos deg masse ;)

Må le litt av denne! :)
God mandag alle sammen! :)

Vedlegg

• 1409559124989.jpg
    1409559124989.jpg
    77 KB · Visninger: 20
ja mamma for alle pengan som Helsesøstra pleide å si heh :p Ja er deilig og bli bedre når man har logget over doskåla noen uker, kjedelig når man ville kose seg i sommerferien med ungen sin og finne på masse gøy ,, men jaja det er jo verd det og man får jo verdens beste gevinst og det gjør jo guttungen også han får jo bli storebror! og nå teller vi bare ned til oul om akuratt 3 uker :P Ja krysser fingrene for deg :D ååå så deilig og reise til Hellas, og spennende med bryllup! har vært der en gang i Creta , nydelige strender, nydelig plass og spennende mat og div du ikke er vandt med her hjemme .. God tur og kos deg masse ;)

Ja, det er helt sant. Alt er vært det. Alt som ikke var så enkelt under svangerskapet og fødsel blir vel glemt når ungen (gevinsten) kommer:) du må gi beskjed når du har vært på oul:) takk og ha en fantastiske mandag☺

Back
Topp