☆☆IKM 36☆☆

Den ser vi jo Siljean! Og kan såvidt kanskje skimte noe på din også Emiliemor :-) Måtte vi alle komme etter... Satser på strekene deres bare blir sterkere, og at det ikke er kjemisk, som du sier.

Ja håper det kommer mange flere etter:D

Den ser vi jo Siljean! Og kan såvidt kanskje skimte noe på din også Emiliemor :-) Måtte vi alle komme etter... Satser på strekene deres bare blir sterkere, og at det ikke er kjemisk, som du sier.

Så koselig at du kunne så vidt skinte noe :) håper den blir sterkere og at faktisk er en strek, men tror det var noe galt med fargen på testen. Akkuratt som den gikk litt utover.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så koselig at du kunne så vidt skinte noe :) håper den blir sterkere og at faktisk er en strek, men tror det var noe galt med fargen på testen. Akkuratt som den gikk litt utover.

Takk for svar :) kanskje det ser sånn ut for deg, men det er ikke noe farge dratt utover bortsett fra der i starteb av testen der før testpanelet starter, og det er det på nesten alle testene jeg har tatt :)

skal jeg føre deg opp på gravid?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Njænja, skal ta den doc morrisen i mårra tidlig. Hvis den er positiv så kan du føre meg opp i morgen ;) tørr ikke heelt å juble ennå. Håper på en sterk fin strek på doc morrisn i mårra! :)

Njænja, skal ta den doc morrisen i mårra tidlig. Hvis den er positiv så kan du føre meg opp i morgen ;) tørr ikke heelt å juble ennå. Håper på en sterk fin strek på doc morrisn i mårra! :)
den er grei.tror det blir mange fine tester på denne gruppa:)

Lang syklus denne mnd,og el kom ikke til vanlig tid. Så ikm blir vel 1sept

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
heia,har du testet eller?

Takk for svar :) kanskje det ser sånn ut for deg, men det er ikke noe farge dratt utover bortsett fra der i starteb av testen der før testpanelet starter, og det er det på nesten alle testene jeg har tatt :)

Jeg mente på min :) ikke din :) svarte en som skrev til meg også hvis du leser hva jeg svarte på ;)

Svak strek i går. Men skal ta en ny før jeg tror på den. Har masse symptomer da

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
så bra da:) spennende med neste test da:)

Tok denne testen nå i dag, er ca 9 dpo i dag. Ser klart en strek, selv om den er svak :)

Vedlegg

• DSC_3203 (2).JPG
    DSC_3203 (2).JPG
    628,7 KB · Visninger: 129
Tok denne testen nå i dag, er ca 9 dpo i dag. Ser klart en strek, selv om den er svak :)
gratulerer så mye.ser den godt:) vil du føres opp på gravid?

ja bare sett meg opp på gravid :)

Svake menneske som jeg er :o så klarte jeg ikke å la være å vente til i morgen :( tenkte at den testen jeg tok i mårrest kuunne jo være feil, så ja jeg testa nå nettopp :p den ble også svak positiv. Bestilte en cb digital med ukeindikator nå, som sikkert er her på man-tirsdag. Så ikke mere testing før den er her :p
Den ser sterkere ut i virkeligheta egentlig men her er den siste testen:)
image.jpg
image.jpg

S
skal jeg føre deg opp på gravid?:)

Du kan føre meg opp nå :p føler meg ganske sikker! Så nå satser vi på at alle spirene våre klorer seg fast! :D

Hurra - så moro med positive tester! :D

Back
Topp