trallemamma
Gift med forumet
Den ser vi jo Siljean! Og kan såvidt kanskje skimte noe på din også Emiliemor
Måtte vi alle komme etter... Satser på strekene deres bare blir sterkere, og at det ikke er kjemisk, som du sier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal jeg føre deg opp på gravid?hååper
og at det ikke er kjemisk igjen :/
Den ser vi jo Siljean! Og kan såvidt kanskje skimte noe på din også EmiliemorMåtte vi alle komme etter... Satser på strekene deres bare blir sterkere, og at det ikke er kjemisk, som du sier.
Takk for svarSå koselig at du kunne så vidt skinte noehåper den blir sterkere og at faktisk er en strek, men tror det var noe galt med fargen på testen. Akkuratt som den gikk litt utover.
Sent from my iPhone using BV Forum
Njænja, skal ta den doc morrisen i mårra tidlig. Hvis den er positiv så kan du føre meg opp i morgenskal jeg føre deg opp på gravid?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
den er grei.tror det blir mange fine tester på denne gruppaNjænja, skal ta den doc morrisen i mårra tidlig. Hvis den er positiv så kan du føre meg opp i morgentørr ikke heelt å juble ennå. Håper på en sterk fin strek på doc morrisn i mårra!
![]()
Håper det! Mai er en fin månedden er grei.tror det blir mange fine tester på denne gruppa
heia,har du testet eller?Lang syklus denne mnd,og el kom ikke til vanlig tid. Så ikm blir vel 1sept
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Svak strek i går. Men skal ta en ny før jeg tror på den. Har masse symptomer daheia,har du testet eller?
Takk for svarkanskje det ser sånn ut for deg, men det er ikke noe farge dratt utover bortsett fra der i starteb av testen der før testpanelet starter, og det er det på nesten alle testene jeg har tatt
![]()
så bra daSvak strek i går. Men skal ta en ny før jeg tror på den. Har masse symptomer da
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
gratulerer så mye.ser den godtTok denne testen nå i dag, er ca 9 dpo i dag. Ser klart en strek, selv om den er svak![]()
Hah ser d nåJeg mente på minikke din
svarte en som skrev til meg også hvis du leser hva jeg svarte på
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer så mye!Tok denne testen nå i dag, er ca 9 dpo i dag. Ser klart en strek, selv om den er svak![]()
SNjænja, skal ta den doc morrisen i mårra tidlig. Hvis den er positiv så kan du føre meg opp i morgentørr ikke heelt å juble ennå. Håper på en sterk fin strek på doc morrisn i mårra!
![]()
Du kan føre meg opp nåskal jeg føre deg opp på gravid?