Kommer storken til oss?

Der ringte de! 3 egg er befruktet og det blir innsett i morgen kl. 12.40 hvis delingen fortsetter som normalt:) HÅPE HÅPE HÅPE!! Nå skal legene diskutere om vi får satt inn 1 eller 2:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Whop whop håper du får det sånn du ønsker det

Ja, jeg er strålende fornøyd! Uansett om 6 egg forsvant, så er vi faktisk 300% opp fra sist gang:) Jeg synes også det. Håper legen min er enig. De het jo om SA risikoen ved PCO så det vil forundre meg om de ikke sterkt vurderer det. Men men, blir uansett glad om jeg bare får ett å sette inn:)

Ja det syns jeg :) åh det visste jeg ikke... Jeg har pco! Ja enig med deg, men krysser for at det blir to imorgen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det syns jeg :) åh det visste jeg ikke... Jeg har pco! Ja enig med deg, men krysser for at det blir to imorgen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk! Jeg takker for alle kryss jeg får, hehe:):)

Nei, guud! Jeg mente jo ikke å være negativ her :( ånei :( Bare skulle liksom få fram at det trengs jo kun ett. Vi mistet jo heeelt motet der inne, men det gikk jo bra :) Nå fikk jeg dårlig samvittighet :(
Ble litt engstelig ja, hehe :) Men det er jo ikke sikkert at alle våre forsvinner:) Får håpe alle 3 overlever slik at vi kan få noen på frys. Siden dette er 3. runde så vet jeg ikke om jeg orker flere.

Dette kommer til å gå kjempebra!!! :-) heia, heia, heia! Klart det blir ruging nå!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kl. 12.40:) Dette blir enda en laaaaang dag!!

Det forstår jeg godt!!! Du får gå på shopping i mellom tiden ;) Så kanskje tiden går litt fortere :)

Det forstår jeg godt!!! Du får gå på shopping i mellom tiden ;) Så kanskje tiden går litt fortere :)
Sitter og strikker baby uggs til en venninne, så heldigvis har jeg noe å gjøre:)

Ble litt engstelig ja, hehe :) Men det er jo ikke sikkert at alle våre forsvinner:) Får håpe alle 3 overlever slik at vi kan få noen på frys. Siden dette er 3. runde så vet jeg ikke om jeg orker flere.

Det er vel lite sannsynlig tror jeg. De fikk helt sjokk da det skjedde. Hadde jo ikke sett for seg det! Men det viktigste er jo at det gikk med det egget det gikk bra med :)

Innsett er kl 12.40:) Sitter hjemme og bare hååååper de ikke ringer og sier vi ikke trenger å komme. Tror faktisk dette forsøket er det jeg har vært mest nervøs for. Det første var jeg liksom så evig optimist og tenkte at dette kunne jo ikke være så vanskelig... Nå har jeg lært litt mer og vet at alt kan skje! Meeeen, vi må bare håpe på det beste:)

Joda. Nå har vi dratt hjemmeifra for jeg skal til akupunktøren først:)

Gleder meg til oppdatering

Da er jeg ruger!!;):):D 2 egg inn. Det ene var ikke like bra, så det hadde ikke tålt nedfrysing. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet i et par uker. Mannen har fått beskjed av meg om å holde meg unna testing frem til testdato! :)

Hurra!!!! Så bra du fikk to egg inn:-) Rug vel nå, så gleder jeg meg til å se en positiv test om et par uker!

Back
Topp