☆☆IKM 36☆☆

jeg forstår deg godt.jeg blir nok å teste med billig strimmler til forventet el dag.og så bruke digital noen dager.ellers blir det dyrt;) brukt ca to lilla pakker og en rosa pakke digital test.heldigvis kjøpt på ebay halv pris to av de
men skulle du hatt el forrige mandag så kan du jo prøve g test snart..jeg fikk mye utflod etter el når jeg var gravid.g test tor-fre? ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tidligere har jeg hatt el symptomer ca. 14 dager før mens, så ifølge tidligere skulle jeg hatt el mandag forrige uke da ikm er mandag neste uke. Men hadde el slim og el smerter uka før. Og den uka el skulle vært hadde jeg lotion/krem utflod og det var ikke strekkbart. Har vært sånn helt til i dag. Nå er utfloden klarere og kunne strekkes pluss at den bare la seg oppå papiret. (Sorry detaljer:p)
Har allerede svidd av to gt :o en i går mårrest og en i dag, i går trodde jeg at jeg kunne skimte en skyggestrek men d forsvant like fort som jeg "så" d :p så blenda hvit begge, men det er jo selvfølgelig veldig tidlig da. Men nå lurer jeg på om el er nå siden det ser ut som el slim :s skjønner liksom ikke noe av denne rare kroppen!

da er jeg snart dpo og max utslag nå i kveld.håpe håpe:) er glad jeg ikke ventet til i morgen med å dra.aksjer i går mårrest og i ettermiddag..så nå kan jeg ta det litt roligere her inne

Jeej :) endelig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tidligere har jeg hatt el symptomer ca. 14 dager før mens, så ifølge tidligere skulle jeg hatt el mandag forrige uke da ikm er mandag neste uke. Men hadde el slim og el smerter uka før. Og den uka el skulle vært hadde jeg lotion/krem utflod og det var ikke strekkbart. Har vært sånn helt til i dag. Nå er utfloden klarere og kunne strekkes pluss at den bare la seg oppå papiret. (Sorry detaljer:p)
Har allerede svidd av to gt :eek: en i går mårrest og en i dag, i går trodde jeg at jeg kunne skimte en skyggestrek men d forsvant like fort som jeg "så" d :p så blenda hvit begge, men det er jo selvfølgelig veldig tidlig da. Men nå lurer jeg på om el er nå siden det ser ut som el slim :s skjønner liksom ikke noe av denne rare kroppen!

Du skulle ikke bare ha tatt en EL test da?

Du skulle ikke bare ha tatt en EL test da?
Jeg har ikke :/ og nærmeste apotek der de selger det er 20mil unna.
Prøvde el tester forrige pp, syntes det var så stressende med de og de ble aldri helt positive. Men nå når el symptomene er på bærtur så tror jeg at jeg prøver det igjen neste pp.

jeg fikk el veldig sent denne mnd,så det kan være du testet for kort sist?.anbefaler å kjøpe el tester på ebay.har alle vatianter.jeg bruker selger fertility plan.de fungerer godt og man blakker seg ikke selv om du tar fler om dagen:) om det ikke går denne pp;)

jeg fikk el veldig sent denne mnd,så det kan være du testet for kort sist?.anbefaler å kjøpe el tester på ebay.har alle vatianter.jeg bruker selger fertility plan.de fungerer godt og man blakker seg ikke selv om du tar fler om dagen:) om det ikke går denne pp;)

Jeg er sikker på når el var sist pp, da jeg hadde en kjemisk da :)
Men ja blir nok å bestille en haug med bt å ta fra en uke etter mens til jeg er 100 på at el har vært :p hvis det selvfølgelig ikke klaffa denne pp ;) bare 5 dager til ikm for meg nå! :)

spennende uansett.jeg må vente litt lengre å teste.men orker ikke bytte gruppe;)

Tid for å teste nærmer seg. Plutselig har jeg ikke like stor tro på at det har klaffet - kanskje litt skummelt å håpe når en faktisk kan begynne å finne ut! Bare rundt 8dpo i morgen, men tenker å teste. Mannen min skal reise bort for helgen i morgen kveld, så neste mulighet for å teste mens han er hjemme blir mandag.

Når tenker dere å begynne med testingen?

Tid for å teste nærmer seg. Plutselig har jeg ikke like stor tro på at det har klaffet - kanskje litt skummelt å håpe når en faktisk kan begynne å finne ut! Bare rundt 8dpo i morgen, men tenker å teste. Mannen min skal reise bort for helgen i morgen kveld, så neste mulighet for å teste mens han er hjemme blir mandag.

Når tenker dere å begynne med testingen?

Jeg er også 8 dpo i morgen, men jeg skal teste på fredag. Da skal jeg på fest med jobben :) hvis jeg gidder å dra da.

blir nok å svi av allerede 7 dpo.kan være 8 dpo da.blir testing neste onsdag;) regner med klart svar søndagen neste helg 11-12 dpo

Jeg blir gal!
Hadde som sagt el slim og smerter tirsdag-torsdag/fredag for nå 2 uker siden, skulle egentlig hatt el mandag for en uke siden hvis jeg hadde fulgt normalen. Hadde forrige uke krem/lotion aktig utflod. Men nå i ettermiddag/kveld har jeg el slim igjen! :s og da jeg reiste meg fra doen var det akkurat som om noen stakk meg i venstre eggstokk (sånn ca) med en tykl nål eller noe. Varte kanskje bare 4-5sek så gikk det over.
Kjenner jeg blir så frustrert! Neste pp tror jeg nok at jeg må prøve el test igjen.. Men da tror jeg at jeg satser på cb kanskje. Fikk aldri helt positiv på de bt da jeg prøvde dem forrige pp :/
Jeg er like forvirra. Skulle hatt el et sted mellom tirsdag og torsdag forrige uke. Slim kom som forventet onsdag. Men det har ikke gitt seg. Hatt slim alle dager nå, tilogmed imårrest :/ så jeg skjønner ingenting. Blir gal ! I helga var jeg veldig oppblåst, kunne kjenne tendenser til ømme pupper, så trodde den var da. Men når det kom ennå litt slim imårrest ble jeg oppgitt. Aner ikke hva Som skjer jeg.. Får bare vente å se. Neste pp blir det definitivt el tester.

Jeg er like forvirra. Skulle hatt el et sted mellom tirsdag og torsdag forrige uke. Slim kom som forventet onsdag. Men det har ikke gitt seg. Hatt slim alle dager nå, tilogmed imårrest :/ så jeg skjønner ingenting. Blir gal ! I helga var jeg veldig oppblåst, kunne kjenne tendenser til ømme pupper, så trodde den var da. Men når det kom ennå litt slim imårrest ble jeg oppgitt. Aner ikke hva Som skjer jeg.. Får bare vente å se. Neste pp blir det definitivt el tester.

Åh så forvirrende :s blir el tester her og neste pp! Hvor tenker du å bestille fra?

Åh så forvirrende :s blir el tester her og neste pp! Hvor tenker du å bestille fra?
Litt usikker. Har bare bestilt g tester en gang fra billigtester.no. Så kanskje prøve de igjen. Hva med deg da ?

bestillte el tester fra denne selgeren.bestillte 21 aug.de kom i dag:)dette er de dyreste el stripsene jeg har kjøpt 70 oog noe for20 stk

Vedlegg

• 1409151553503.jpg
    1409151553503.jpg
    58,4 KB · Visninger: 99
Da kan du sette meg opp på tr :) hun kom i går 10 dager før tiden :P

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?

Da kan du sette meg opp på tr :) hun kom i går 10 dager før tiden :P

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
det var synd!og veldig tidlig da!?lykke til neste pp