Alle gode ting er tre?

:( Neste PP blir det pergo-bonus. Da er hunden frisk igjen, og dere får lagt inn flere aksjer.❤️

I morgen tidlig skal hun til dyrelegen for kontroll etter sykdommen, jeg håper vi får gladmeldig da.

Så får jeg prøve å få meg en tur på apoteket i løpet av de første dagene og hente ut ny pergo, for jeg må antakelig begynne på søndag, og torsag til søndag kvelde er jeg jo ikke i landet.

Neste runde saster vi på mye bedre sikte inn mot dagene før el

Håper hunden blir friskmeldt! Vurderer du å ringe gynekologen? Kan det være aktuelt å ta dobbel kur, siden du begynner å spotte allerede nå?

Heller progesteron, for jeg fikk jo el som jeg skulle. Men vet ikke om jeg ringer.

fra app

Sender deg en stor klem, Sara. Vondt å lese dagboka di fra de siste dagene (har ikke vært så aktiv i det siste). Folk er så vant med smileys og innpakning at de ikke forstår at direkte prat ikke nødvendigvis er ment slemt. Jeg får mark av sånne som tar seg nær av sånt småtteri. Heier på neste syklus med pergo, frisk hund og bedre treff på aksjefronten rundt EL :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er helt ferdig med den saken.

Det er over.
Jeg sikter mot september, mot ikm uke 39 tror jeg det blir, og pergospire i juni. En eller to.

Venter på rapport fra mannen nå, han er hos dyrlegen med hunden.

fra app

Hvordan gikk det hos dyrlegen?

* Taster på app på mobilen *

Juni er en deilig mnd:). Lykke til med hunden❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jeg liker ikke at hunden kastet opp i dag igjen. Grønn, enten galle eller gress, hun var ute en stund i hagen, ikke godt å si.

På torsdag reiser jeg bort for 4 dager.

Leververdiene hennes var ikkehelt optimale på gårsdagens blodprøver, så hun har time til å ta nye om to uker, det kan være at hun har drukket litt for lite i rekonvalensen, og at det kommer seg med litt tid. Vi får se. Men kombinert med oppkast i kveld er jeg automatisk skeptisk. Mannen tok henne med ut en tur for å lufte henne, og har ikke kommet tilbake enda, jeg får høre hva han tenker når jeg får snakka med ham.

Hva tenker mannen? Litt oppkast trenger ikke å bety noe. Magen hennes er sårbar rett etter en runde uten mat så hun vil jo lettere kaste opp ting nå om det blir for tøft for magen.

Han ville se henne litt an, hun spiste ikke noe i hele går, men sent på kvelden/i natt har hun tømt matskåla. Om hun ikke spiste eller kaster opp igjen ringer han vet, men hun virket grei i dag tidlig. Heldigvis

fra app

Han ville se henne litt an, hun spiste ikke noe i hele går, men sent på kvelden/i natt har hun tømt matskåla. Om hun ikke spiste eller kaster opp igjen ringer han vet, men hun virket grei i dag tidlig. Heldigvis

fra app

Sikkert bare fått i seg noe magen ikke tålte sånn rett etter sykdom. Krysser fortsatt fingrene, og tom matskål er alltid et godt tegn. :)

Egentlig så pakker jeg nå.

Skulle bre google om jeg trenger reiseadapter.

Men så havna jeg her.

Jeg er trøtt som ei strømpe.
Jeg skal stå opp kvart på fem. (for å kjøre mellom fem og kvart over, for å ta bussen halv seks for å ta flyet klokka sju)
Så jeg skal pakke ferdig og komme meg i seng.

Pass, penger (bare norske, jeg tar ut Lira på flyplassen der borte, men kort har jeg også pakket) og biletter. Reiseforsikringer (privat og tjenesteforsirking) og klær til tre dager, litt ekstra, bind, divacup, jeg må huske smertestillende. Lett tilgjengelig i veska. Siden jeg venter mens i morgen, vurderer jeg å sette inn cupen før jeg drar hjemmefra, selv om jeg oftest begynner å blø på kvelden. Bare rett og slett fordi jeg ikke takler tanken på å kjenne at det begynner på flyet, og vite at jeg må bytte på meg på flyplassen, når alle bare skal samles over i felles buss til hotellet. Jeg får det sikkert ikke tett, så jeg har med bind som backup, men med cup tenker jeg at i alle fall det MESTE skal havne i den, så jeg ikke trenger bytte bind så ofte, bare daglig sånn for hygienens skyld aller helst.

Egentlig så pakker jeg nå.

Skulle bre google om jeg trenger reiseadapter.

Men så havna jeg her.

Jeg er trøtt som ei strømpe.
Jeg skal stå opp kvart på fem. (for å kjøre mellom fem og kvart over, for å ta bussen halv seks for å ta flyet klokka sju)
Så jeg skal pakke ferdig og komme meg i seng.

Pass, penger (bare norske, jeg tar ut Lira på flyplassen der borte, men kort har jeg også pakket) og biletter. Reiseforsikringer (privat og tjenesteforsirking) og klær til tre dager, litt ekstra, bind, divacup, jeg må huske smertestillende. Lett tilgjengelig i veska. Siden jeg venter mens i morgen, vurderer jeg å sette inn cupen før jeg drar hjemmefra, selv om jeg oftest begynner å blø på kvelden. Bare rett og slett fordi jeg ikke takler tanken på å kjenne at det begynner på flyet, og vite at jeg må bytte på meg på flyplassen, når alle bare skal samles over i felles buss til hotellet. Jeg får det sikkert ikke tett, så jeg har med bind som backup, men med cup tenker jeg at i alle fall det MESTE skal havne i den, så jeg ikke trenger bytte bind så ofte, bare daglig sånn for hygienens skyld aller helst.

Huff. Du skulle jo ikke trenge menskoppen nå. :( Håper biff-middagen smaker fantastisk godt og at du får en fin tur, uten altfor mye behov for smertestillende.

Husket du å pakke pergo da? Skal du ikke eventuelt begynne med det på turen og?

God tur vennen! Jeg håper virkelig at pergo runde nummer to gjør susen. :Heartred

Så bra voffsa har spist!! Det er et godt tegn :) Også vil jeg ønske deg en fin tur!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Pergo er pakket, kommer mensen i dag blir det fra søndag, kommer den ikke før i morgen er det mandag og da er jeg jo hjemme igjen. Men just in case.

Nå sitter jeg på flybussen som kjører om fem minutter. Jeg er på vei.

Fire dager og tre netter uten mann og barn. Så lenge har jeg aldri vært borte fra dem. Selv ikke fra mannen tror jeg, siden den første juleferien, da feiret vi vel hver for oss.

fra app

Håper virkelig at du kan kose deg på tur. Sikkert veldig rart å være borte fra dem så lenge nå da. Men så går det jo heldigvis bra, og siden du skal ha Bonusen så blir det en stund til det er aktuelt på nytt. ;)

God tur!

Mensen kom ikke i går. Spotter fortsatt, så den kommer nok snart. Dag 15 er ikke uvanlig for meg, dessuten kan jo pergo ha påvirket noe.

fra app

Still not.

Spotter ikke engang i dag.

Kommer vel.

fra app

Back
Topp