Alle gode ting er tre?

Du svarer det som er sant, verken mer eller mindre. Og når noen opplever noe vondt viser du medfølelse og når noen opplever noe bra heier du og gleder deg på deres vegne. Du skal ikke beklage at du er som du er altså. På terminforum fikk jeg PM om at det var en som ikke tålte meg etter en dag. På terminforum er det galskap. Det virker som om veldig mange på terminforum bare heier på seg selv og har mistanke om at alle rundt seg er ute etter dem. Veldig rare greier.

Derfor må vi sammen på terminforum.

* Taster på app på mobilen *

Vi må sammen. Det tror jeg er eneste som kan gjøre at jeg holder ut her lenger enn til det er offentlig.

Etter det har jeg andre steder, da trenger jeg ikke bv. Så da blir det felles eller pm med deg og evt noen til, men ikke terminforum tror jeg.

fra app

Uff, var teit hele greine. Fikk mindre lyst til å skrive noe der jeg også. Men som du sier, vi har mange andre steder å skrævle:). ❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det svaret fortjente du absolutt ikke Sara! Klem til deg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi må sammen. Det tror jeg er eneste som kan gjøre at jeg holder ut her lenger enn til det er offentlig.

Etter det har jeg andre steder, da trenger jeg ikke bv. Så da blir det felles eller pm med deg og evt noen til, men ikke terminforum tror jeg.

fra app

Vi må sammen ja. Terminforum er veldig forskjellig fra hverandre avhengig av hvem som er der. Vi får se hvordan vårt blir.

Vi får se hvordan det blir. Om jeg kommer til et.

Jeg tviler på mai nå.

Det er mulig det kommer av at jeg kan ha skrapet meg litt mens jeg prøvde min divacup som kom i dag, men det ser ellers ut som om jeg trenger den på tur. For ja, det var en liten dråpe blod i sekretet som var i den når jeg tok den ut igjen.

Jeg liker virkelig ikke at du finner en bloddråpe, og jeg vil jo ha deg med til mai. :(

Dersom du går videre til ny syklus så må dere passer på å få inn litt flere aksjeinnlegg, for da er forhåpentligvis alle i familien friske og raske! <3 Skal ha deg ut herfra NÅ! Egentlig til mai da, så jeg skal ikke snakke om neste syklus.

Ja, neste gang skal vi få lagt inn aksjer mer i rett tid.

Jeg tror nemlig det blir neste.

du får se om du kan drøye el så lenge at du kan vri deg over i juni...

Ja, neste gang skal vi få lagt inn aksjer mer i rett tid.

Jeg tror nemlig det blir neste.

du får se om du kan drøye el så lenge at du kan vri deg over i juni...

Med termin opp mot 30. mai kan jeg fint være begge steder. ;)

Men jeg har ikke gitt deg opp helt enda.

Det har jeg.

Og det påvirker humøret veldig. Og jeg har ikke fortalt det til mannen enda, som derved ikke vet og forstår hvorfor jeg er så sur.

Og jeg må bake kake og muffins og pizzaboller og lage gele og forberede barnebursdag og google barneleker og sånn...

Hormonell. Ja.

Men jeg gidder søren meg ikke å bli kalt slem bare fordi jeg påpeker at egget ikke bør feste seg i egglederen.

Da klarer jeg meg uten ikm.uke-tråd

Jeg har skravletråd, dagbok, tempetråd, testetråd. Og vi begynte jo for sent denne runden, så gravid er jeg sikkert ikke likevel, eller så er det tvillinger, så samme kan det være

Æsj. Synes den var så dum den kommentaren der. Skjønner ikke hva hun hisset seg opp for. Prøvde å roe det ned med et innlegg, men skjønner godt at du ikke gidder å henge på ikm gruppa vår lengre. Hun tok nok hintet hvis du ser på senere innlegg. Synd folk poster uten å filtrere seg selv først. Jeg opplevde ikke innlegget ditt som slemt, og jeg ville blitt skikkelig irritert hvis noen slang en slik kommentar etter meg slik som du fikk. Følger med hvordan det går med deg på tempetråden istedet. Liker din direkte måte å skrive på. :)

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Joda, jeg har forsåvidt sett at hun tok hintet om at hun har feiltolka meg, men ikke giddet svare på det at hun såret meg så hardt, ikke giddet beklage at hun gikk så hardt ut, så da kan det liksom bare være.(ikke sist jeg sjekka i alle fall, jeg følger ikke tråden lenger)

Jeg er selvsagt klar over at jeg er hormonell, men det pleier vi jo være alle mann uten at det blir sånn

Last edited:
Joda, jeg har forsåvidt sett at hun tok hintet om at hun har feiltolka meg, men ikke giddet svare på det at hun såret meg så hardt, ikke giddet beklage at hun gikk så hardt ut, så da kan det liksom bare være.(ikke sist jeg sjekka i alle fall, jeg følger ikke tråden lenger)

Jeg er selvsagt klar over at jeg er hormonell, men det pleier vi jo være alle mann uten at det blir sånn

Selv om man er hormonell må man jo greie å holde igjen litt. Blir sikkert ikke lett for henne å komme inn på termingruppene. Der må man være tykkhudet for ikke å havne i meningsløse diskusjoner og personangrep. Hun fikk iallfall ikke noe medhold av de andre. Hun har svart på innlegget ditt litt senere i et forsøk på forsoning. Som sagt, forstår godt at du forlot gruppa.

ok, har hun svart? så da burde jeg kanskje svare henne igjen?

Mannen har lagt ungene og kommet opp igjen, så jeg fikk fortalt ham hvorfor jeg var så sur, grått et par tårer på skulderen hans, fått trøst, sagt at vi ikke skal gi opp håpet, men at jeg likevel gjør det, og alt sånn der.

Og han slår til og er verdens beste ektemann og rydder kjøkkenet som jeg har rotet til med bakst av ulike slag, og jeg.... bare slenger meg ned med pc og gjør ingenting. Vurderer potetgull.

Mannen har lagt ungene og kommet opp igjen, så jeg fikk fortalt ham hvorfor jeg var så sur, grått et par tårer på skulderen hans, fått trøst, sagt at vi ikke skal gi opp håpet, men at jeg likevel gjør det, og alt sånn der.

Og han slår til og er verdens beste ektemann og rydder kjøkkenet som jeg har rotet til med bakst av ulike slag, og jeg.... bare slenger meg ned med pc og gjør ingenting. Vurderer potetgull.

Er så godt når de skjønner greia, og gjør uselviske ting. Jeg heier fremdeles på at det er noe i magen din. :)

Du trenger jo ikke skrive noe hvis du ikke vil. Skjønner deg uansett. Er ikke som om hun sier unnskyld for at hun er ufin heller. Hun bare konstaterer at hun tok feil.

Jeg synes ikke du trenger å svare henne, du har ikke fått en unnskyldning nei, som Krica skriver: bare at hun konstaterer at hun tok feil.

Jeg blir kjempelei meg når jeg leser hvordan du hadde det i går kveld, selv om jeg forstår veldig godt hele reaksjonen din. Jeg merker jo selv hvordan jeg gir opp veldig tidlig dpo når jeg får endo-vondtene mine, og da blir liksom resten av dpo-tiden egentlig bare grå, svart og trist. Og potetgull er absolutt en god venn da ja.

Jeg håper litt for deg fortsatt, det vet du jo, hvis ikke så håper jeg at vi kan være sammen på juni. Og du har andre runde med pergo, da er kroppen godt i gang på pergo, Så skal dere få fulltreffer da i så fall. Juni-barn bli bra. Eller mai. <3

Ikke mai.

Kom tilbake etter å ha feiret eldstemann med klassen, og måtte bytte truse. Jeg spotter allerede 10 dpo

fra app

Ikke mai.

Kom tilbake etter å ha feiret eldstemann med klassen, og måtte bytte truse. Jeg spotter allerede 10 dpo

fra app

:( :( :(

Sender deg en stor god klem vennen!

Back
Topp