Alle gode ting er tre?

Ja jeg håper det.

(skravler litt mens jeg venter på pizzaen, trenger en liten pause i bakken)

fra app

Men du er jo ikke i skravletråden? Annet forum?

Nei, bare litt her og der. Dagbøker og ryddetråd , klarer ikke følge med i skravletråden i dag. Ikke før kaka er pyntet og oppvasken etter det tatt, og da er det nok leggetid.

Trøtt, sliten og kvalm.

Alltid sent ute for slike selskap

fra app

Nei, bare litt her og der. Dagbøker og ryddetråd , klarer ikke følge med i skravletråden i dag. Ikke før kaka er pyntet og oppvasken etter det tatt, og da er det nok leggetid.

Trøtt, sliten og kvalm.

Alltid sent ute for slike selskap

fra app

Skjønner den. Skravletråden går for fort. :) Noen selskaper nå, og så positiv test etter det. ;) Jeg teller ned.

Mannen ordnet i dag så det neste selskapet ikke blir her, vi leier skolen, jeg er ikke sikker på om det er gymsalen eller et annet rom, men får vite mer på torsdag, får nøkkel og sånn

Derved slipper vi ha selskap for 14 førsteklassinger hjemme. Litt deilig.

Men dette selskapet i morgen, med 9 unger (pluss en ettåring) og et ukjent antall voksne, det skal vi ha.

Kaka står i ovnen, jeg få ta løs på glasur til muffins, og mmf til kaka etterhvert. (der er jeg bare grådig usikker på mengden. Og skal "selvsagt" ha både grønn og blå, må vite...)

Hadde en god del tilovers etter lillesøsters runde kake i vinter av en pakke, men dette er langpannekake, og tårn. Vel, jeg troooor jeg prøver meg på en pakke likevel, og så blir det evt å lage litt mer (eller glasur) på tårnene om det ikke er nok.

Koke gele først kanskje, så den får begynne å bli stiv.

(og ja,så setter jeg mannen til å rydde/vaske en del av det som gjenstår, når han har fått ungene til å sove)

Torsdag.

7 dpo

Ventetiden er lang. Jeg er spent.
Jeg har ømme pupper som virker store, jeg har mensmurringer og sær luktesans.

Og 100% klar over at det stort sett er progestreon som gir disse tegnene. Og at pergo om jeg er helig ga meg bedre progestreonproduksjon, så finner jeg kanskje ikke den første bloddråpen søndagskvelden og spotter fra mandag selv om ikm ikke er før torsdag eller fredag.

Dersom du ikke spotter, men tr likevel kommer, så kan det jo tyde på god effekt av pergo, men at du trenger en sjanse til (du har vel to sjanser til) for å få fulltreffer. Så om du ikke får positiv test så har vi jo på en måte noe annet å se frem til. På et vis.

Jeg vil nå helst ikke se noen spotting eller tr, og en skikkelig positiv test jeg. Sånn at du kan holde av plass til meg på mai. :D

Ikke spotting er bra.
Positiv test er bedre, men ikke spotting er bra.

Jeg har to pergokurer til ja, forsøk på juni og juli blir også pergoforsøk, deretter blir det retur til legen om vi ikke har lykkes.

Ikke spotting er bra.
Positiv test er bedre, men ikke spotting er bra.

Jeg har to pergokurer til ja, forsøk på juni og juli blir også pergoforsøk, deretter blir det retur til legen om vi ikke har lykkes.

Vi skal til mai! <3

vi håper på det

Fingers crossed! Nå nærmer det seg testing! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, men usikker på hvor lenge jeg skal vente

Lenger enn de fleste av oss, antar jeg ;)

Lenger enn de fleste av oss, antar jeg ;)

Ikke utenkelig.

Eller ikke

Testetrangen kom i dag tidig, 8 dpo.

Sammen med "nei, hvorfor gidde, vi var jo egentlig for sent ute, det har jeg jo helt glemt denne uken...)

Hormonell. Ja.

Men jeg gidder søren meg ikke å bli kalt slem bare fordi jeg påpeker at egget ikke bør feste seg i egglederen.

Da klarer jeg meg uten ikm.uke-tråd

Jeg har skravletråd, dagbok, tempetråd, testetråd. Og vi begynte jo for sent denne runden, så gravid er jeg sikkert ikke likevel, eller så er det tvillinger, så samme kan det være

What? Må visst inn og snike på din IKM-tråd. Du er jo ikke slem.

Nei, jeg ble vel bare feiltolka, men synes svaret var så "hardt" at jeg bare slutta å følge den tråden. Jeg har annet å bruke tiden min på.

Åh herregud, ja, jeg har lest det nå. Lage sånn oppstyr av et kort svar som jo er helt reelt. Vi pleier jo vanligvis å styre klar av sånne folk inne på FS synes jeg. Fikk VELDIG lyst til å blande meg inn, men klarte å lukke tråden uten å gjøre noe som helst.

Stort sett, ja.

Det er på terminforum jeg blir upopulær for å ha meninger eller ikke pakke alt i silkepapir, eller at jeg tolkes feil

fra app

Jeg syntes ikke at du var slem, og fikk litt vondt i magen når jeg leste hva hun skrev til deg. Heldigvis er det veldig få som hisser seg sånn opp her inne:)

Back
Topp