Kommer storken til oss?

Gratulerer kjempe masse med mega flott resultat!!
Det var vel fortjent!! Nå skal du se at du får bonus egg på frys ;)

Gratulerer kjempe masse med mega flott resultat!!
Det var vel fortjent!! Nå skal du se at du får bonus egg på frys ;)
Jeg håper det:) De spurte om vi ville sette inn to egg så sa vi ja! Men det er legen som har siste ord uansett da:)

Jeg fikk ut 9 egg! 9 EGG!!!!!!! Det er 900% økning! 5 var store og fine så var det 2 medium og 2 litt mindre:) Nå er det bare å vente spent på tlf i morgen om befruktning:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Shit så utrolig bra!!!!! Gratulerer så mye

Jeg håper det:) De spurte om vi ville sette inn to egg så sa vi ja! Men det er legen som har siste ord uansett da:)

Håper de får til det :) Da får du i det minste dobbel sjangse, i hvert fall slik jeg tenker på det :)
Håper så inderlig at det går bra denne ganen, for det har du fortjent!!

Håper de får til det :) Da får du i det minste dobbel sjangse, i hvert fall slik jeg tenker på det :)
Håper så inderlig at det går bra denne ganen, for det har du fortjent!!
Tusen takk, Lena! Jeg håper du er igang snart også, for 2015 er året vårt!:) Jeg tror faktisk legen kan være åpen for det, siden det første egget var perfekt, men likevel ikke festet seg. Nå er jeg bare så lykkelig for at uttaket er over! Nå skal jeg og mannen drikke vin og spise ufornuftig mat! Gleder meg så til en kyllinghamburger nå at jeg tror jeg kreperer. Haha:)

Last edited:
Jeg fikk ut 9 egg! 9 EGG!!!!!!! Det er 900% økning! 5 var store og fine så var det 2 medium og 2 litt mindre:) Nå er det bare å vente spent på tlf i morgen om befruktning:)

Hurra!!!!!!!!! Nå er jeg så innmari glad på dine vegne:-) Nå er det bare å heie videre på topp befruktning og innsett:-) Hurra!!!!!!

Hurra!!!!!!!!! Nå er jeg så innmari glad på dine vegne:-) Nå er det bare å heie videre på topp befruktning og innsett:-) Hurra!!!!!!
Tusen takk:) Det er så koselig å høre at man blir heiet på:) Gleder/gruer meg til i morgen:)

Ååååh....denne kvelden kommer til å bli laaaang! Har sovet ut morfin rusen på sofaen. Mannen har kjøpt ben & jerry is til meg og sjokolade fordi jeg har vært så flink idag:) Haha:) Snille mannen miiin! Om 19 timer kommer svaret! UÆH!!

Tenk nå er det befruktning på gang på laboratorie :P Nå kan du tro de bobles og koser seg i varmen :P
Jeg håper og tror at det spirer og gror:);)

Venter i spenning på hva resultatet ble idag med eggene dine ;) har trua på et flott resultat idag :)

Venter i spenning på hva resultatet ble idag med eggene dine ;) har trua på et flott resultat idag :)
Jeg håper så inderlig at du har rett!:) Har drømt at jeg har fått barn i natt også...:)

Jeg håper så inderlig at du har rett!:) Har drømt at jeg har fått barn i natt også...:)
:D Når får du svaret idag? Følger med og for jeg har trua!!!!! Ta det som et godt tegn og det skal bli din tur også skal du se :)

:D Når får du svaret idag? Følger med og for jeg har trua!!!!! Ta det som et godt tegn og det skal bli din tur også skal du se :)
De skulle ringe mellom kl. 9 og 11. Tør ikke gå på do engang i tilfelle de ringer. Haha:)

Spent, spent, spent:-)

RING DAAAAAA!!!!!!

De skulle ringe mellom kl. 9 og 11. Tør ikke gå på do engang i tilfelle de ringer. Haha:)

aha!!! hehe kjenner igjen følelsen...den spenningen og ventingen!! Max om to timer får du svaret!!!!!!!! :D

Back
Topp