Skravletråd :)

Favoritten min er saltet, men blir litt ostepop og siden samboer er veldig fan av det:)
Sjokoladen føler jeg egentlig at jeg ikke trenger, siden jeg har blitt så vant til å ikke spise det ;)
Marsipan har jeg aldri vært noe glad i det heller, og passer meg bra siden jeg ikke tåler mandler heller :D

Ostepop er digg, eller ostenudler som ene tantebarnet mitt sier:P

Nei, selsagt...marsipan kan ikke du spise da:P Godt du ikke er fan av det da:)

Jeg hadde tatt på meg en kjole:)
Nå er jeg glad i å gå i kjole og skjørt da;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte på det, men så skal vi gå en time da. Har en nydelig skreddersydd kjole som jeg ille får brukt så ofte, men litt usikker på om den blir for fin. Redd for å ødelegge den... haha:D

Tenkte på det, men så skal vi gå en time da. Har en nydelig skreddersydd kjole som jeg ille får brukt så ofte, men litt usikker på om den blir for fin. Redd for å ødelegge den... haha:D
Kanskje ikke så lurt å ta på den når dere skal gå så langt. Hadde nok gått for en annen kjole:) Kjedelig om den blir ødelagt også:(

Ikke skulle det selvfølgelig stå ;)

Hvilke nettbutikker handler dere barneklær på? Har lyst til å shoppe litt :) Helst noe god ull;)

Ostepop er digg, eller ostenudler som ene tantebarnet mitt sier:P

Nei, selsagt...marsipan kan ikke du spise da:P Godt du ikke er fan av det da:)

Hehe. Så søtt ;)
Blir nesten "oversettelse" fra doodles da. Kanskje det er hun/han tror det er? ;)

Kanskje ikke så lurt å ta på den når dere skal gå så langt. Hadde nok gått for en annen kjole:) Kjedelig om den blir ødelagt også:(

Finner sikkert noe. Blir vel som jeg pleier, å bare ta på meg det første jeg finner. Gidder ikke bruke mange minuttene på det :D

Finner sikkert noe. Blir vel som jeg pleier, å bare ta på meg det første jeg finner. Gidder ikke bruke mange minuttene på det :D
Skjønner den:)
Snart klar for å dra nå eller?

tja den jeg lager er ikke den sunneste men veldig god da ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Hva har du i kyllingsalaten din da? :)

Ja, det er sant. Bare at det tok hele sofaen:p
Så jeg fikk det inn i skapet :)

blæ ja da var det jo på helt feil sted også

Kyllingsalat hadde vi tidligere i uka også, nam :)

ja er veldig godt! og snart kan vi kose oss med den :D

Back
Topp