Ja, litt typisk i grunnblæ ja da var det jo på helt feil sted også
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, litt typisk i grunnblæ ja da var det jo på helt feil sted også
ja er detDet er veldig godt det og![]()
handler nesten bare på ebay jegHvilke nettbutikker handler dere barneklær på? Har lyst til å shoppe littHelst noe god ull
håper dere fant mange donald blader daHjemme etter bowling med gutta mine, en tur innom loppis igjen for poden ville kjøpe donaldblader
Okei, har aldri handlet der jeghandler nesten bare på ebay jegellers liker jeg å prøve alt og dermed kjøpe i butikk
Hva hadde du i da?tja den jeg lager er ikke den sunneste men veldig god da
en pakke bearnessaus, en mills pose majones(dressing som blir helt over alt sammen og blandet godt), kylling, eple, stangselleri, kinakål og ostHva har du i kyllingsalaten din da?
Det hørtes jo veldig godt ut daen pakke bearnessaus, en mills pose majones(dressing som blir helt over alt sammen og blandet godt), kylling, eple, stangselleri, kinakål og ostveldig veldig god da
ja er nok egentlig det. og helst dager man vil gjøre mye annetJa, litt typisk i grunn
ja det er detDet hørtes jo veldig godt ut da
Skjønner den
Snart klar for å dra nå eller?
en pakke bearnessaus, en mills pose majones(dressing som blir helt over alt sammen og blandet godt), kylling, eple, stangselleri, kinakål og ostveldig veldig god da
Ebay er finfint.handler nesten bare på ebay jegellers liker jeg å prøve alt og dermed kjøpe i butikk
Det gjorde vi, ble vel med 20 blader hjemhåper dere fant mange donald blader da
Da har jeg akkurat satt middagen i ovnen
Hjemmelagd lasagneHva blir det?![]()
Hehe...ja, greit å få det unna før det skjer flere ulykkerMin egen feil da, jeg stablet veldig høyt
Heldigvis falt det bare ned i sofaen, så det ble ikke så mye ekstra arbeid. Fikk et spark bak til å rydde inn alt i skapet nå da
Fotball?!?Føler det er litt mye fotball om dagen syns jeg... noen som kjenner til det her eller?
Takk, det samme til degHa en fin lørdag damer![]()