☆☆IKM 36☆☆

Wææ, jeg skjønner ikke noe:S
Jeg har etter mine bergninger el i dag! Men jeg vet ikke hva jeg skal tro.
Hadde el smerter og el slim fra tirsdag til fredag forrige uke, i går ble utfloden mere kremaktig og den er det i dag og:s ikm er om to uker.

Tulla84: hihi det er sånn vi har det her :D har sex annenhver dag uka for og uka etter el, mannen vil ikke høre noe om el så han vet ikke når jeg har d. Før prøvinga hadde vi sex 2-3 ganger i uka, så ikke så veldig mye mere nå. Men dog han får kun sprute inni meg :p hvertfall de dagene rett før el og rett etter:p
Vil si at vi koser oss med denne prøvinga egentlig, erter hverandre hele dagen :p og sexen er faktisk blitt bedre i mine øyne iallefall :eek: men så er vi bare i pp4, må vi prøve lenge spørs d om man ikke blir lei. Vet ikke jeg:)
Lei blir han/ dere nok ikke :P men at prøving over tid tar på og påvirker sexlivet i perioder, ja det tror jeg. Spesielt dersom ønsket fra begge er veldig stort. De siste pp før sommeren fokuserte vi begge på å treffe EL og var kanskje litt for opptatt av å få "det" gjort :P men vi er begge innforstått med at dette tar tid, så vi har måtte trekke pusten på nytt og refokusere. Vi må bare nyte hverandre og slappe mer av. Det kommer når det kommer. Men Gud som jeg ser frem til den gangen jeg står med testen i hånda og kan nyte å være gravid igjen :dance008

Lei blir han/ dere nok ikke :p men at prøving over tid tar på og påvirker sexlivet i perioder, ja det tror jeg. Spesielt dersom ønsket fra begge er veldig stort. De siste pp før sommeren fokuserte vi begge på å treffe EL og var kanskje litt for opptatt av å få "det" gjort :p men vi er begge innforstått med at dette tar tid, så vi har måtte trekke pusten på nytt og refokusere. Vi må bare nyte hverandre og slappe mer av. Det kommer når det kommer. Men Gud som jeg ser frem til den gangen jeg står med testen i hånda og kan nyte å være gravid igjen :dance008

Mannen stresser ikke overhodet her. Han er mere sånn "ikke tenk på el og alt det, det skjer når det skjer!" Men jeg skulle jo helst vært gravid for 4mnder siden altså med en gang jeg slutta med pillen :p
Men jeg er redd jeg blir lei eller at sex tilslutt blir ett mas pga at baby er det eneste som står i hodet på meg :p meen foreløpig så ser det lyst ut! :D jeg stresser jo ikke sånn veldig ennå, siden de fleste prøver i ett par mnder før man blir gravid etter pilleslutt.

Wææ, jeg skjønner ikke noe:S
Jeg har etter mine bergninger el i dag! Men jeg vet ikke hva jeg skal tro.
Hadde el smerter og el slim fra tirsdag til fredag forrige uke, i går ble utfloden mere kremaktig og den er det i dag og:s ikm er om to uker.
Kan jo hende du har hatt el da;) ikke lenge til testing da:)

Kan jo hende du har hatt el da;) ikke lenge til testing da:)

Kan hende, men kan jo kanskje og hende at jeg ikke har hatt eller får! :O vet ikke jeg. Men må vell kanskje svi av en test i midten av neste uke bare for å se :p har mange bt så trenger jo ikke spare :p huff d blir sikkert å gå mange tester denne pp siden jeg fikk positive tester sist pp. (Kjemisk)

her tar jeg ingen sjanser.selv om syklus er presis:) litt gøy å teste etter el også:)og aksjer så nært el som mulig:)tilfelle jeg må dra etter mannen på jobb.har ingen sykluser å miste;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

her tar jeg ingen sjanser.selv om syklus er presis:) litt gøy å teste etter el også:)og aksjer så nært el som mulig:)tilfelle jeg må dra etter mannen på jobb.har ingen sykluser å miste;)

Har hatt sex annenhver dag siden mandag forrige uke, altså en uke siden, og fortsetter en uke til. Da tror jeg vi har gode odds for å treffe. Tenkte hvis d ikke klaffer denne mnd så prøver jeg el test igjen neste pp. Men likte egentlig ikke det da jeg prøvde d ut forrige pp, fikk aldri helt positive tester og d var litt stress med å huske å tisse i kopp på mårran :p

Jeg har testet siden fredag, men strekene har vært veldig svake. I dag tok den seg imidlertid opp:
ImageUploadedByBV Forum1408424241.723503.jpg

Men den er fremdeles ikke positiv før teststreken er like sterk som kontrollstreken? Eller vil dere si at denne er positiv? Jeg trodde testene ville bli gradvis sterkere, men det var stor forskjell fra i går til i dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har testet siden fredag, men strekene har vært veldig svake. I dag tok den seg imidlertid opp: Vis vedlegget 73331
Men den er fremdeles ikke positiv før teststreken er like sterk som kontrollstreken? Eller vil dere si at denne er positiv? Jeg trodde testene ville bli gradvis sterkere, men det var stor forskjell fra i går til i dag.

ser jo positiv ut,ville handlet deretter;) men fortsett testinga til den er svakere igjen:)

ser jo positiv ut,ville handlet deretter;) men fortsett testinga til den er svakere igjen:)

Vi er nygifte og nyforelsket igjen, så ikke noe problem å "handle deretter" denne måneden ;) Fortsetter testingen ja.

Heihei!! Slenger med på her jeg, hvis jeg får lov! IKM er mest sannsynlig lørdag 6. sep, PP1.

EL nærmer seg vel de aller fleste, selv har jeg en ganske sen EL, stortsett tidligst dag 17 som er førstkommende mandag.

Tvi, tvi alle sammen!! :D

Æsj, vært sjuk siden fredag.. Så her har det ikke skjedd mye..
Håper EL ikke har vært, ikke fått testa, men får teste i dag å sjekke om det er noe liv :p

Hvis ikke så ser det dårlig ut for meg denne pp'en :(

Advarsel: klage/syteinnlegg! :p

I dag er en sånn dårlig dag.. Har en dårlig følelse på at det har klaffet denne pp, og alt er bare rot i syklusen etter kjemisk sist pp. Er bare i pp4 så det vil jo sikkert klaffe etterhvert, jeg har jo to barn fra før og de var ikke planlagte, ble jo gravid med pilleb og 8uker etter fødsel tiltross for fullamming. Men man kan jo bli steril etter å ha fått barn. Også skulle jeg egentlig vært på sykehuset til biopsi (underliv) i mai, men ble da operert i halsen så kom meg ikke dit da jeg hadde sånne smerter etter operasjon. Men ja hva om jeg har fått kreft?. Er jo ett og ett halvt år siden siste biopsi, hadde jo bare grad 1 men hva om det har utvikla seg til grad 2.. Dette er jo noe jeg har slitt med siden jeg var 17år så er jo sikkert ikke noe, men burde kanske bestille en ny time ja.
Men mannen kan jo ha fått dårligere sædkvalitet også, han har jo gått opp myye i vekt siden sist jeg var gravid, og han hadde jo høyt bt da han var på helsesjekk via gamle jobben.

Ja som dere ser tankene flyyr:o

Får satse på at kroppen ikke orka å ordne EL i stand da, Surrelusa!!

Men er det ikke fint å lufte hodet litt, Siljean? Og er det ting du går og tenker mye på, kanskje du skulle ha bestilt deg den timen og fått det ut av verden... Men tilsyvende sist så skulle vi alle ha hatt en glasskule som gav oss svar på alt som skal skje i fremtiden!!

Får satse på at kroppen ikke orka å ordne EL i stand da, Surrelusa!!

Men er det ikke fint å lufte hodet litt, Siljean? Og er det ting du går og tenker mye på, kanskje du skulle ha bestilt deg den timen og fått det ut av verden... Men tilsyvende sist så skulle vi alle ha hatt en glasskule som gav oss svar på alt som skal skje i fremtiden!!

Wohoo :) fikk kjøpt EL tester i dag og tok den i ettermiddag!! Der var teststreken nesten like sterk som kontrollstreken! Så da ere aksjer inne i dag og de neste dagene :)
Optimismen steg litt nå :p

Ja er vell derfor jeg posta det her.. For å få d ut, ikke bare i en ball oppi topplokket.
Må nok ringe å få en ny time ja, er bare så inni .. Lei av å dra på sykehuset å skreve en gang i året / hver 6. Mnd :/

Er sikkert i dårlig humør også fordi jeg starta på jobb etter ferien i går, og de her to første dagene har vært ett h... 3/6 var syke i går og i dag 2/6 pluss en som kun hadde halvdag pga. Møte. Jobber på en sykeavdeling der vi også har rehabiliteringspasienter, avlastningspasienter pluss akuttplasser (alt fra observasjoner til pumping, hjerneblødning osvosv.) ak nå har vi tilsammen 17pasienter så ja 5-6 pasienter fordelt på hver er hardt!
Dritt uke rett og slett dette tror jeg:p

Lang syklus denne mnd,og el kom ikke til vanlig tid. Så ikm blir vel 1sept

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Lang syklus denne mnd,og el kom ikke til vanlig tid. Så ikm blir vel 1sept

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
du er ført opp:)
tester selv med digital.skal slå ut på de 4 mest fruktbare dagene..enda ikke pos.og i morgen har jeg beregnet el.senest fredag.
skal å sjekke en cyste i morgen,da kan hun vel se om det nærmer seg el iallefall:)

Ja er vell derfor jeg posta det her.. For å få d ut, ikke bare i en ball oppi topplokket.
Må nok ringe å få en ny time ja, er bare så inni .. Lei av å dra på sykehuset å skreve en gang i året / hver 6. Mnd :/

Er sikkert i dårlig humør også fordi jeg starta på jobb etter ferien i går, og de her to første dagene har vært ett h... 3/6 var syke i går og i dag 2/6 pluss en som kun hadde halvdag pga. Møte. Jobber på en sykeavdeling der vi også har rehabiliteringspasienter, avlastningspasienter pluss akuttplasser (alt fra observasjoner til pumping, hjerneblødning osvosv.) ak nå har vi tilsammen 17pasienter så ja 5-6 pasienter fordelt på hver er hardt!
Dritt uke rett og slett dette tror jeg:p

Huff! Kjipt med sånna uker.. Men jeg er ihvertfall ganske sikker på at det ikke har utvikla seg noe mer, men er jo lurt å ta en sjekk så du kan roe deg ned :)

Og det å skreve er ikke moro, men heldigvis bare for vårt eget beste og det er jo kjapt gjort når man først er der ;)

Håper alt blir bedre og at resten av uka blir fin :D

Back
Topp