☆☆IKM 36☆☆

Hei dere :) jeg må bare spørre, for er litt fortvila her :p

Jeg fikk mensen 5-6 dager for seint forrige pp, var ferdig med tr på mandag denne uka, hadde litt mindre enn vanlig..
Men i dag når jeg var på do så kom det plutselig masse friskt, tynt blod på papiret.. Måtte kikke i do og der var vannet rødt.. Tørka ferdig og tenkte på hva det kunne være, gikk på do etter noen minutter igjen, ingenting.. Ikke hatt antydning til blod etter det! Aldri fått en så kortvarig blødning noen gang :p
Er på Mallorca, så blei litt stressa her.. Burde jeg teste for å sjekke?
Noen lignende?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei dere :) jeg må bare spørre, for er litt fortvila her :p

Jeg fikk mensen 5-6 dager for seint forrige pp, var ferdig med tr på mandag denne uka, hadde litt mindre enn vanlig..
Men i dag når jeg var på do så kom det plutselig masse friskt, tynt blod på papiret.. Måtte kikke i do og der var vannet rødt.. Tørka ferdig og tenkte på hva det kunne være, gikk på do etter noen minutter igjen, ingenting.. Ikke hatt antydning til blod etter det! Aldri fått en så kortvarig blødning noen gang :p
Er på Mallorca, så blei litt stressa her.. Burde jeg teste for å sjekke?
Noen lignende?

tror ikke du trenger bekymre deg:)litt etterpå slep kan skje:) testet du da tr var for sen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Surrelusa; Det kan vel være en liten "etter-blødning" fra mensen bare? Jeg har hatt det et par ganger. .. For gravid kan du vel ikke være..? For all del kan du jo bare ta en test da :-)
Siljean; Jeg har lik temp som deg omtrent, lav til vanlig(36,2-3). Dvs frem til EL, etter det stiger den til 36,7-9. I munnen dette da. Spennende å følge med på :-) Håper nå at tempen stiger istedenfor å synke rett før mensen...

Har 36,3 - 36,6 analt :p munnen har jeg ikke målt. Da vil jeg kjøpe ett nytt termometer først i så tilfellet bruker sånn engangs plast på termometeret men alikevell :p

Ikm 2. september, pp1. :)

Jeg vil bli med her. Er på min andre pergo nå å har IKM den 5.9

da var testing etter el i gang:) godt å kunne begynne noe som helst testing;)

Jeg også har begynt å teste etter eggløsning. Har aldri gjort det tidligere, så spennende ny erfaring ;)

IKM tirsdag 2 september. Pp 11

IKM tirsdag 2.september, pp1

(Etter SA, så naturligvis usikker på denne første syklusen....)

da var testing etter el i gang:) godt å kunne begynne noe som helst testing;)

Samme her, jeg begynte også el testingen i dag...da er vi et skritt nermere en graviditet ;)

Da er man snart inne i humpe uka denne mnd:) For min del er jeg litt usikker på denne PP da mannen drar bort dagen fro EL(ifølge forrige syklud). Humper i vei dagene før og dagen flr EL å håper det holder. Lykke til dere andre også!

I morgen starter jeg tempingen igjen... Leeeenge til eggløsning enda - sannsynligvis i slutten av uken som kommer nå.

El på mandag / i mårra, så her starta vi humpinga for en uke siden :p men fortsetter i en uke til. For sikkerhets skyld! Syklusen kan jo tulle litt. Iallefall siden jeg hadde kjemisk sist pp

I følge mine beregninger skal EL være imorgen :p har ikke orket å teste etter el denne pp,sååå humping i helga, å humping i dagene fremover :p har bestemt meg for å ikke teste før Ikm da jeg sist graviditet ikke fikk positiv test før 1 uke etter ikm. Blir spennende :D

Hei jenter. Har hatt en mnd opphold fra babyverden ettersom mannen var på jobb omtrent hele mnd. Nå er vi i eggløsningsperioden og får mulighet til å prøve oss igjen før han reiser på jobb på onsdag. Vi er nå i vår 11 pp og vi begge begynner å bli ganske utålmodige.

Jeg har verken tempet eller tatt eggløsningstester denne mnd. Vi har hatt ferie og har i grunn ikke tenkt så mye på prøvingen , bare koset oss ;) nå har vi lagt inn aksjer i hele forrige uke ( kun av lyst og ikke fordi vi har tenkt så mye på baby) og fortsetter helt frem til han reiser.
Jeg føler at jeg har hatt et mer avslappet forhold til sex denne pp ettersom jeg ikke har kartlagt eggløsningen så nøye med tester og temp.Ifg eggløsningskalkulatoren her på babyverden har jeg eggløsning i morgen.

Så får vi bare krysse fingrene denne mnd for at vi ikke må melde oss inn i prøvere1 år.

Håper august blir en fruktbar mnd og at mange spirer gror i magene våre! Lykke til alle sammen !
PS: Oppfordrer til å være litt lekende og ha det gøy. Erte mannen litt og nyte hverandre! Klem fra Tulla84 :)

Tulla84: hihi det er sånn vi har det her :D har sex annenhver dag uka for og uka etter el, mannen vil ikke høre noe om el så han vet ikke når jeg har d. Før prøvinga hadde vi sex 2-3 ganger i uka, så ikke så veldig mye mere nå. Men dog han får kun sprute inni meg :p hvertfall de dagene rett før el og rett etter:p
Vil si at vi koser oss med denne prøvinga egentlig, erter hverandre hele dagen :p og sexen er faktisk blitt bedre i mine øyne iallefall :o men så er vi bare i pp4, må vi prøve lenge spørs d om man ikke blir lei. Vet ikke jeg:)

Back
Topp