Har lest så mye forskjellige. Noen sier en type er ok, andre sier for all del ikke drikk den.
Er f.eks. PUKKA teene ok å drikke? Noen som vet?
Er f.eks. PUKKA teene ok å drikke? Noen som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
http://www.helsekostopplysningen.no/Artikler/Urter-som-ikke-bor-brukes-under-graviditet/
ville sjekka mot denne siden. Trenger ikke holde deg helt unna men ikke flere kopper dagen og flere dager etterhverandre om teen inneholder noen av disse urtene
Og svart og grønn te inneholder koffein.
Sjekka pakken, å der står ingen ting på den. Så sendte de en forespørsel...På helsedirektoratet.no står det at man bør være forsiktig med sort tetenker alt med måte, på redbull står det at gravide ikke bør drikke det. Kanskje det gjør det på te-pakken også?
Takk for link. Sjekkerhttp://www.helsekostopplysningen.no/Artikler/Urter-som-ikke-bor-brukes-under-graviditet/
ville sjekka mot denne siden. Trenger ikke holde deg helt unna men ikke flere kopper dagen og flere dager etterhverandre om teen inneholder noen av disse urtene
Og svart og grønn te inneholder koffein.
Takk for link. Sjekker
Altså unnskyld meg. Jeg må le litt og. Nå sjekket jeg innpå den linken. Var greit nok det. Men der står det at en ikke kan bruke basilikumplante (vil det si urteplanten?) eller linfrø (som de anbefaler ved forstoppelse hos gravide)... Blir jo helt tullete av så mye rart...
Sikkert lavlandet du tenker påNoen urteteer er greie å styre unna, f.eks Ricola. Er visst en urt der som ikke er bra. Vanlig te kan du drikke to-tre kopper av.
Jeg drikker vanligvis litervis med te, men nå må jeg begrense meg litt
Nypete er koffeinfri og kjempegod med litt sitron!
"Helsemyndighetene anbefaler gravide å være forsiktige med kaffe og koffeinholdige drikker. Inntaket av kaffe, sort te, cola og andre koffeinholdige drikker bør begrenses til 1-2 kopper per dag. Det tilsvarer maksimum 200 mg koffein per dag"
Termin 4. januar![]()
Sikkert lavlandet du tenker på![]()
Beklager autokorrektur suger dårligere enn en gammel nonne til tider...Lavlandet?
Termin 4. januar![]()