Skravlingstråd :)

Da jeg gikk med vesla hørte jeg på finn kalvik sin "ride ranke".
Fy fader som jeg gråt....
Kom på jobb helt rød i øynene og så helt knust ut. Kollegaen min spurte selvfølgelig hva som hadde hendt,
fortalte om sangen og hulket litt til... hun kunne fortelle om det samme med DDE og "E6" da hun hadde vært gravid. haha vi er jammen meg noen fininger ;)

Kom på jobb helt rød i øynene og så helt knust ut. Kollegaen min spurte selvfølgelig hva som hadde hendt,
fortalte om sangen og hulket litt til... hun kunne fortelle om det samme med DDE og "E6" da hun hadde vært gravid. haha vi er jammen meg noen fininger ;)

Har ingen sanger enda jeg da...:) Bare andre folk som ødelegger meg:P Hehe ja fine er vi!

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag er det fredag og arbeidsukens siste dag -endelig :D
Ser frem til helg og litt latere morgener. Er så heldig å ha barn som gjerne sover til kl 09, det er helt fantastisk etter å måtte stå opp kl 06 hele uken. Det blir vel annerledes fra februar vil jeg tro :p

Jeg lever faktisk for helgene og fri! Jobbet skift og helger en del år, og det er jeg veldig ferdig med for å si det sånn!

Har ingen sanger enda jeg da...:) Bare andre folk som ødelegger meg:p Hehe ja fine er vi!

Jeg hørte den bare en gang altså, den var på tv rett før jeg skulle på jobb (jobbet natt), klarte ikke høre på den igjen...
Bare tanken på den ga meg tårer i øynene. Den er tross alt ganske trist :(

Forrige gang var det Tracy Chapman med Baby can I hold you. Jeg styrtgrein hver eneste gang jeg hørte den. :p

I dag er det fredag og arbeidsukens siste dag -endelig :D
Ser frem til helg og litt latere morgener. Er så heldig å ha barn som gjerne sover til kl 09, det er helt fantastisk etter å måtte stå opp kl 06 hele uken. Det blir vel annerledes fra februar vil jeg tro :p

Jeg lever faktisk for helgene og fri! Jobbet skift og helger en del år, og det er jeg veldig ferdig med for å si det sånn!

Hørtes ikke feil ut å kunne sove helt til kl.9 i helgene! jeg står opp kl.6 hele uken, men i dag var den jammen meg bare 5.30 når minstemann mente det var morgen.....zzz.... Jeg ba han pent om å gå i sengen igjen, fortsatt natt (litt vanskelig å overtale når solen skinte...) Men han sovnet, og var nesten umulig å vekke kl.6.30 :)
Så krysser fingrene for at barna i det minste sover til 6.30 i morgen..... :)

Hørtes ikke feil ut å kunne sove helt til kl.9 i helgene! jeg står opp kl.6 hele uken, men i dag var den jammen meg bare 5.30 når minstemann mente det var morgen.....zzz.... Jeg ba han pent om å gå i sengen igjen, fortsatt natt (litt vanskelig å overtale når solen skinte...) Men han sovnet, og var nesten umulig å vekke kl.6.30 :)
Så krysser fingrene for at barna i det minste sover til 6.30 i morgen..... :)

Vel, det har sin bakside altså... de er ikke alltid like morsomme å vekke når de skal tidlig opp og på skolen i ukedagene!

I dag har jeg vært på shopping på mammavdelingen på hm :D Var så mye tilbud :) Kjøpte 2 kjoler, 3 tights og en bh :D

♡ Februar 2015 ♡

I dag har jeg vært på shopping på mammavdelingen på hm :D Var så mye tilbud :) Kjøpte 2 kjoler, 3 tights og en bh :D

♡ Februar 2015 ♡

Skulle ønske eg budde nærme en h&m butikk..:/ nærmeste e 3 times kjøring å der har dei ikkje mammakle en gang så må kjøre 4,5 time for å finne h&m med mamma kle :( ekje altid så praktisk å by på bygda:p

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Jeg har også fått meg ny BH! Bestilt på nett, 1 cupstørrelse større enn det jeg vanligvis bruker, men ser nå at jeg sikkert kunne bestilt enda en størrelse større.

Brystene vokser vel ikke like mye gjennom hele svangerskapet, vel?

Svigermor lagde mexicansk suppe ikveld. Med kylling i. Jeg kan ikke spise sterk mat, tåler det ikke, så hun hadde i færre chilis og fjernet alle frøa. Suppa var rågod, men oh my god!!! Jeg har lepper som føles som om de er fylt med Restylane, jeg svetter som en tulling i syden, og tipper det kommer stikkflammer ut når jeg må på do... Ahmagaaaah...!

Sent from my iPad using BV Forum

Bruk kanelstang i da blir det mildere.
Pleier å ta litt over i en liten gryte til gubben, siden har ikke tåler sterk mat, da blir den mye mildere :-)

Jeg har også fått meg ny BH! Bestilt på nett, 1 cupstørrelse større enn det jeg vanligvis bruker, men ser nå at jeg sikkert kunne bestilt enda en størrelse større.

Brystene vokser vel ikke like mye gjennom hele svangerskapet, vel?

Det er forskjellig, jeg gikk opp fra en fin B før jeg ble gravid første gang, etter to svangerskap satt jeg der med H cup. Gubben klager ikke, men de er for store for meg, har så langt bare kommet opp til I cup og håper det stopper der :-)

Jeg er så sulten så sulten, heeeele tiden! Spist frokost, 3 luncher, samt to vaffelplater kl 14, brødmat kl 1730 og nå er jeg døden nær av sult igjen.

Back
Topp