Skravlingstråd :)

Må ærlig innrømme at jeg synes jeg var ganske søt selv:P. DE bollekinnene... Har de forresten enda:P

ImageUploadedByBV Forum1407426084.744009.jpg
ImageUploadedByBV Forum1407426101.249636.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Hahahah, så nusselig!
Jeg har forresten også bollekinn fortsatt. Mannen min sier at resten av meg har vokst litt, men bollekinnene og nesen har hatt konstant størrelse.

Hahahah, så nusselig!
Jeg har forresten også bollekinn fortsatt. Mannen min sier at resten av meg har vokst litt, men bollekinnene og nesen har hatt konstant størrelse.

Skulle gjerne hatt nesen min men knakk den som 4 åring:P nå har jeg en pinoccio nese:P

Skulle gjerne hatt nesen min men knakk den som 4 åring:p nå har jeg en pinoccio nese:p

Oi, det hørtes kjempevondt ut! Hva skjedde?

Satt på badebalja på vaskemaskinen nede i vaskekjelleren til mormor og morfar og vugget med marmorgulv som neste stopp:P God idè!

opererte nesen for noen år siden pga skeiv nesevegg, og da spurte han kirurgen: noe du vil vi skal fikse på mens vi holder på? Men jeg trodde han tullet så jeg sa nei:P Nå får jeg aldri vite om han mente det eller ikke:P

Oi! Hahahah! Du bare: full ansiktsløftning og Scarlett Johansson-nese, takk!

Gråter når publikum synger med på tv2:P Altså, gråter som i GRÅTER!!

BabyTilde!

Hva slags tilskudd er det du tar mot urolige bein? Jeg skjønte ikke helt utifra det dere skrev :p

Svigermor lagde mexicansk suppe ikveld. Med kylling i. Jeg kan ikke spise sterk mat, tåler det ikke, så hun hadde i færre chilis og fjernet alle frøa. Suppa var rågod, men oh my god!!! Jeg har lepper som føles som om de er fylt med Restylane, jeg svetter som en tulling i syden, og tipper det kommer stikkflammer ut når jeg må på do... Ahmagaaaah...!

Haha :) Jeg hadde en dag hvor jeg syntes gubben var teit i går :p Enten så var jeg sur, eller så var jeg lei meg xD

Skriver på mobilen

Så på allsang på grensen vel☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Åååå :-) Det er kos da !

Satt å smågrein selv tidligere i sommer. Først kjempeglad fordi det var en kanonlåt, også kom det en av de dine triste etterpå. Neiånei :-p

Hehe:) Sangen kan være så trist eller fin den vil, men når jeg ser publikum synge med, daa hulker jeg.

Eller når noen blir lykkelige for noe.. Om de vinner noe, når målet sitt osv:)

Hihi :) Var en dAg jeg datt over en video på facebook om ei jente som fikk seg egen ponni. Duverden så rørt jeg ble :-p Vi er herlige :-D

Back
Topp