Har du trent i dag?

Ja, deilig:) ikke det og da, skal si det er tungt!!! Men etterpå, fantastisk følelse:) en venninne som utfordret meg å løpe i 4 uker, og jammen skal jeg klare det:) er ferdig med første uke imorra, og bare på den korte tiden merker jeg bedring i kondisen!:0 det er vilt! Anbefaler deg å prøve:) El jeg utfordrer deg til å løpe 10 ganger i en bakke 4 ganger i uken i 4 uker, tar du den? Oppdater her inne da:) Hihi.
10 ganger pr gang? det var mye!!! Kommer jo an på lengden på bakken. Skal løpe i slalombakken her på fjellet, ca 800m, kan ikke løpe 10 ganger der :) hehe.. Du kan utfordre meg på samlet lengdemeter 4 ganger i uken i 4 uker, så skal jeg ta den ;)
 
10 ganger pr gang? det var mye!!! Kommer jo an på lengden på bakken. Skal løpe i slalombakken her på fjellet, ca 800m, kan ikke løpe 10 ganger der :) hehe.. Du kan utfordre meg på samlet lengdemeter 4 ganger i uken i 4 uker, så skal jeg ta den ;)

Haha, nei, du kan ikke løpe den 10 ganger:p haha. Det hadde vært direkte umenneskelig:p jeg løper i en MYE mindre bakke. Haha.

Jeg vet ikke om jeg hadde klart en gang en gang:p du begynner hardt;) men konge at du tar utfordringen. Hvor mye tenker du er realistisk å løpe da?
 
Haha, nei, du kan ikke løpe den 10 ganger:p haha. Det hadde vært direkte umenneskelig:p jeg løper i en MYE mindre bakke. Haha.

Jeg vet ikke om jeg hadde klart en gang en gang:p du begynner hardt;) men konge at du tar utfordringen. Hvor mye tenker du er realistisk å løpe da?
Den bakken er visstnok litt slakk. Ca 500m pr gang, 4 dager i uken?! Da er jeg up for it!
 
kjør på !!

4 dager i 4 uker fra i morgen av. ca 500 meter. husk å oppdater :) LYKKE TIL :)
Uuups!! Vi reiser til USA i tre uker om 2,5 uke. Får nok ikke bedrevet så mye bakkeløp der! Men vi gikk lang fjelltur i dag. 'Løp' opp til noen av toppene mens mannen hadde mini i bæremeis. Deilig å bruke kroppen. Mannen har utfordret meg til å melde meg på Oslos bratteste, må jo nesten ta utfordringen!!!
 
Uuups!! Vi reiser til USA i tre uker om 2,5 uke. Får nok ikke bedrevet så mye bakkeløp der! Men vi gikk lang fjelltur i dag. 'Løp' opp til noen av toppene mens mannen hadde mini i bæremeis. Deilig å bruke kroppen. Mannen har utfordret meg til å melde meg på Oslos bratteste, må jo nesten ta utfordringen!!!

Da har du utfordringen til du reiser;) hihi. Oslos bratteste?! Hva er det? Høres ut som en tøff utfordring!:)

USA høres digg ut!! Hvor i USA?
 
Da har du utfordringen til du reiser;) hihi. Oslos bratteste?! Hva er det? Høres ut som en tøff utfordring!:)

USA høres digg ut!! Hvor i USA?
Oslos bratteste er et motbakkeløp i Oslo, 2,7 km, med litt over 400m stigning. Tror det blir hardt!

Vi reiser til san fransisco , så kjører vi til LA, san diego og las vegas, før vi tar en uke på cruise fra Miami. Tror det blir helt greit! Hehe
 
Første ordentlige Bakketrening.
1,3 km, 130 høydemeter. Ca 18 min. Så får vi se om det blir bedring da. Hardt var det!
 
Hei hei jenter! lenge siden nå!;) trener fortsatt! går i 30 day shred enda for jeg synes den er topp!!! eg ser fit ut nå og er storfornøyd, nådd idealvekten og mannen kommenterte "fastheten" forrige dag...hehe:D :p Ser antydning til muskler i armer og skuldre og en svak sixpack! Akkurat det jeg vil ha, har aldri hatt som mål å bli muskuløs. Så jeg kommer til å fortsette å følge Jillian metoden og fokusere på å styrke de store muskelgruppene og kondis....Og ofcourse, turer i skog og mark:D Great!!! Flott å se kor flinke vi er:)
 
I morgen er det motbakkeløp!!!!!! Stolt av at jeg skal gjennomføre det :)
 
Back
Topp