Har du trent i dag?

Så kjekt! :) Jeg synes det er godt å bli pushet! Gir en ekstra god følelse etterpå :)

Jeg tror jeg må stå over i noen dager :( Jeg har klart å skade foten min, så klarer nesten ikke å gå på den..
Så kanskje bare trene overkroppen i noen dager..

Å nei:/ så utrolig kjedelig. Hvordan klarte du det? Masse god bedring:) håper foten er frisk og rask igjen fort!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å nei:/ så utrolig kjedelig. Hvordan klarte du det? Masse god bedring:) håper foten er frisk og rask igjen fort!


Sent from my iPhone using BV Forum

Flink du er! :)

Takk for det :D Vet du hva? Jeg har ikke ANELSE på hva som har skjedd.. Den stivner og det er vondt å vri på ¨fothengselet¨, litt opp hoven er den også.
Så håper den blir fort bra igjen, for er ikke godt :(
 
Dag 7- level 3 check:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Flink du er :)!

Her har jeg fortsatt vondt, så er ikke så veldig mye trening her i hus :confused:
Men blir no mye bæring å diverse framover da vi skal flytte :D Så da går nok treningen litt i glemmeboken :rolleyes:
Men er jo et maraton å drive å flytte, haha :)
 
Flink du er :)Her har jeg fortsatt vondt, så er ikke så veldig mye trening her i hus :confused:
Men blir no mye bæring å diverse framover da vi skal flytte :D Så da går nok treningen litt i glemmeboken :rolleyes:
Men er jo et maraton å drive å flytte, haha :)[/quote]

Takk:) fornøyd med at jeg har klart hver dag, tom på ferien:) *stolt*

Hvordan er foten? Flytte er jo treningsøkter i seg selv:p pakke inn,bære,pakke ut osv! Det er slitsomt! Flytter dere langt?!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Flink du er :)Her har jeg fortsatt vondt, så er ikke så veldig mye trening her i hus :confused:
Men blir no mye bæring å diverse framover da vi skal flytte :D Så da går nok treningen litt i glemmeboken :rolleyes:
Men er jo et maraton å drive å flytte, haha :)

Takk:) fornøyd med at jeg har klart hver dag, tom på ferien:) *stolt*

Hvordan er foten? Flytte er jo treningsøkter i seg selv:p pakke inn,bære,pakke ut osv! Det er slitsomt! Flytter dere langt?!



Sent from my iPhone using BV Forum[/quote]

Ja, det skjønner jeg godt du er! :)

Den er like vond... Aner virkelig ikke hva som er skjedd :p
Mm, er et slit å flytte, men deilig skal det være å bli ferdig :) men nesten 2 uker til enda, men pakker smått fordi :) (glad mannen har ferie) Nei, er bare en halvtime unna enn der vi bor nå, så er ikke lange veien :)
 
Ja, det skjønner jeg godt du er! :)Den er like vond... Aner virkelig ikke hva som er skjedd :p
Mm, er et slit å flytte, men deilig skal det være å bli ferdig :) men nesten 2 uker til enda, men pakker smått fordi :) (glad mannen har ferie) Nei, er bare en halvtime unna enn der vi bor nå, så er ikke lange veien :)[/quote]Så kjedelig at den er like vond! Merkelig det der:/ ja, er et herk å flytte, men som du sier fantastisk å bli ferdig:) flytter dere i leilighet, hus, rekkehus osv?:) vi bor i leilighet, men har veldig lyst på hus med hage:) merkes godt nå om sommeren når solen skinner som bare det:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det skjønner jeg godt du er! :)Den er like vond... Aner virkelig ikke hva som er skjedd :p
Mm, er et slit å flytte, men deilig skal det være å bli ferdig :) men nesten 2 uker til enda, men pakker smått fordi :) (glad mannen har ferie) Nei, er bare en halvtime unna enn der vi bor nå, så er ikke lange veien :)
Så kjedelig at den er like vond! Merkelig det der:/ ja, er et herk å flytte, men som du sier fantastisk å bli ferdig:) flytter dere i leilighet, hus, rekkehus osv?:) vi bor i leilighet, men har veldig lyst på hus med hage:) merkes godt nå om sommeren når solen skinner som bare det:)



Sent from my iPhone using BV Forum[/quote]

Vi flytter i et stort hus med 4 etasjer, der det er en leilighet i første etasje, en i midten, og vi har dei 2 siste etasje oppe :)
Stort å deilig :) Stor hage ute og en veranda :)
Vi skal bo der til vi kan bygge et hus eller kjøpe et hus :)
Ja, er deilig med hage! Kommer godt med når man har barn :)
 
Dag 10 - level 3 gjennomført! Jeg er ferdig med 30 day shred!!!:) skal si tiden har gått fort avgårde! Stolt over meg selv og min egen innsats:) blir spennende å måle meg imorra!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi flytter i et stort hus med 4 etasjer, der det er en leilighet i første etasje, en i midten, og vi har dei 2 siste etasje oppe :)
Stort å deilig :) Stor hage ute og en veranda :)
Vi skal bo der til vi kan bygge et hus eller kjøpe et hus :)
Ja, er deilig med hage! Kommer godt med når man har barn :)[/quote] å, så digg!!:) misunner dere den Hagen:) kommer veldig godt med når man har barn. Er selv vokst opp med stor hage, elsker det:) lykke til med flyttingen:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi flytter i et stort hus med 4 etasjer, der det er en leilighet i første etasje, en i midten, og vi har dei 2 siste etasje oppe :)
Stort å deilig :) Stor hage ute og en veranda :)
Vi skal bo der til vi kan bygge et hus eller kjøpe et hus :)
Ja, er deilig med hage! Kommer godt med når man har barn :)
å, så digg!!:) misunner dere den Hagen:) kommer veldig godt med når man har barn. Er selv vokst opp med stor hage, elsker det:) lykke til med flyttingen:)



Sent from my iPhone using BV Forum[/quote]

Takk for det :) Vokst opp med flere hager selv, og alltid bodd litt utenfor ¨byen¨, der det er litt mer ¨landelig¨, det er jeg veldig glad for! Og vil gjerne prøve å føre det videre til mine barn :)
 
Dag 10 - level 3 gjennomført! Jeg er ferdig med 30 day shred!!!:) skal si tiden har gått fort avgårde! Stolt over meg selv og min egen innsats:) blir spennende å måle meg imorra!:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Så flink! Og deilig å være ferdig kan jeg tenke meg :D! Du må oppdatere om du har fått noe resultat :)
 
Så flink! Og deilig å være ferdig kan jeg tenke meg :D! Du må oppdatere om du har fått noe resultat :)

Veldig fornøyd med resultatet:) gått ned tilsammen 40 cm:) 9 cm over navlen bla:) så jeg er veldig fornøyd:) så gøy at det gav resultater, så stolt:) vært streng da, og vært konsekvent på at jeg sku trene hver dag. Tom i ferien:) nå har jeg begynt å trene i motbakke, tenkte g kanskje å ta ripped in 30 annenhver dag? Bitt av treningsbasiløen
Nå:kr såå digg å bli svett og go:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig fornøyd med resultatet:) gått ned tilsammen 40 cm:) 9 cm over navlen bla:) så jeg er veldig fornøyd:) så gøy at det gav resultater, så stolt:) vært streng da, og vært konsekvent på at jeg sku trene hver dag. Tom i ferien:) nå har jeg begynt å trene i motbakke, tenkte g kanskje å ta ripped in 30 annenhver dag? Bitt av treningsbasiløen
Nå:kr såå digg å bli svett og go:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ojojoj, så deilig! :) Du har no vært kjempe flink!
At det har gitt så bra resultater også er jo utrolig :) Er deilig når man kommer godt i gang!
 
Siden jeg ble ferdig 30 days shred har jeg løpt i motbakke hver dag, og i dag har jeg løpt
3 km på tredemølle:) dette i tillegg til å gå tur:) deilig!
 
Siden jeg ble ferdig 30 days shred har jeg løpt i motbakke hver dag, og i dag har jeg løpt
3 km på tredemølle:) dette i tillegg til å gå tur:) deilig!
Deilig å løpe motbakke? Merka du fort bedring i kondisen? Har tenkt på å begynne med det selv, mannen er ivrig motbakkeløper og snakker så varmt om det..
 
Deilig å løpe motbakke? Merka du fort bedring i kondisen? Har tenkt på å begynne med det selv, mannen er ivrig motbakkeløper og snakker så varmt om det..

Ja, deilig:) ikke det og da, skal si det er tungt!!! Men etterpå, fantastisk følelse:) en venninne som utfordret meg å løpe i 4 uker, og jammen skal jeg klare det:) er ferdig med første uke imorra, og bare på den korte tiden merker jeg bedring i kondisen!:0 det er vilt! Anbefaler deg å prøve:) El jeg utfordrer deg til å løpe 10 ganger i en bakke 4 ganger i uken i 4 uker, tar du den? Oppdater her inne da:) Hihi.
 
Back
Topp