Kokosnøtta

Jeeez!!! Sinnsykt bra resultat!! Gratulerer! Gled deg til å ruge:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er jo fantastisk! For en kvalitetseggfabrikk du er ;)

Kjempe bra!! Gratulerer masse!! :)

Gratulerer med supert resultat:)

Sent from my iPad using BV Forum

Glemte å oppdatere dagboken i går jeg. Iallefall, 1 perfekt egg satt tilbake <3 8 på frys i 4 strå. Hurra:-D Merket ingen verdens ting til at legen satte det inn. Så det ble jeg glad for:-)

I dag er da rugedag 1 (om jeg har forstått det riktig). Fortsatt veldig oppblåst i magen. Ser ut som om jeg allerede er gravid og ganske langt på vei:-P Litt smerter i eggstokkområdet innimellom. Nesten som kramper eller noe. Vanskelig å forklare. Det går over like fort som det kommer, men akkurat når det skjer er det vondt! Og så murrer det fortsatt litt inni der.. det begynte ganske kjapt etter at hun satt tilbake egget.

Ja, og så er Lutinus noe dritt!!!!! Blæh! Så er det sagt!

Lutinus er noe herk... hehe... :P

Masse lykke til med rugingen, er på rugedag 9 selv, tiden går saaakktttiiigggg :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

SÅ kjempe bra. 8 egg på frys er jo bare herlig. Da slipper du i hvert fall å gå igjennom flere forsøk på en liten stund. For du skal jo allerførst bli gravid nå før du trenger å bruke de igjen ;)

SÅ kjempe bra. 8 egg på frys er jo bare herlig. Da slipper du i hvert fall å gå igjennom flere forsøk på en liten stund. For du skal jo allerførst bli gravid nå før du trenger å bruke de igjen ;)

Det er egentlig veldig deilig å vite at vi har de på frys. Jeg syns uttaket var vondt, så jeg merker at det roer meg veldig at vi har flere sjanser uten å måtte ta ut på nytt:-)

Hyyyyyl, appen klikket og ALT jeg skrev ble borte... grrr!!! Jaja, prøver på nytt(klikket igjen! !) :

Rugedag 2

Litt mindre oppblåst i dag tror jeg. Magen er fortsatt betraktlig større enn normalt, og tights er bedre enn olabukse, men likevel kjennes det bedre ut:-)

Jeg kjenner at det stikker/murrer/røsker (usikker på hva jeg skal kalle det) i eggstokkområdet, noen ganger gjør det faktisk ganske vondt også. Altså, ikke sånn *leggesegpågulvetåhyle-vondt* , men nok til at krøker meg litt sammen der jeg sitter eller står. Det går heldigvis fort over:-)

Mistenker at jeg begynner å få uvi også. Samtidig er jeg ikke helt sikker, for det er jo så mye rart som skjer inni der. Vanskelig å skille ubehaget fra hverandre:-P Jeg har uansett startet med tranebær, just in case. Jeg fikk hun på apoteket til å dobbeltsjekke med farmasøyt om jeg kan ta det nå, og det skulle ikke være noe problem:-) Yeey! Jeg har nemlig veldig god effekt av tranebærkapsler og kokt vann med sitron i når jeg kjenner at det er uvi på gang. Så satser på det tar det denne gangen også :-)

Litt hard i magen er jeg også. Er det vanlig? Og så tisser jeg hele tiden, og ikke bare litt heller altså. Trodde ikke det var mulig å tisse så mye så raskt etter sist gang jeh var på do liksom:-P Våkner midt på natta også, og må løpe på do for å ikke tisse på meg. Hihi, liten forsmak på hva som venter;-)

Jaja, sånn er nå dagen min i dag. Egentlig ikke så aller verst altså:-)

Jeg hadde mange av plagene du har! Hard mage!! Den har først kommet seg nå snart 4 uker etter. Og tissa ofte husker jeg, men det gav seg ganske fort :) Dette blir spennende!

❤️Februar 2015❤️

Ja å hard mage er det bare bli vant til

Sent from my iPad using BV Forum

du må bli med på treff til høsten da....

Altså, er det virkelig mulig å tisse så mye? Det gjorde jo vondt å tisse liksom.. ikke uvi-vondt, mer krampaktig oppi der.

Mye rart med denne kroppen altså.

Tok forresten test i dag for å sjekke om eggløsningssprøyta var ute av kroppen. Det er den nok veldig veldig snart, for streken var supersvak og brukte lang tid på å dukke opp. Må si at det er litt morsomt å få en ekstra strek på testen da:-P

Rugedag 3

Litt mer vondt i dag. Er det normalt? Det er ikke kjempevondt, men jeg kjenner det godt. Murringer både i nedre del av ryggen og foran i eggstokk-symfyseområdet. Innimellom stikker det godt til.

Føler meg litt mer oppblåst også.
Vekta er dog fin :-)

Jaja, det går seg sikkert til :-)

Back
Topp