Veldig følsom :(

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg har lyst til å gråte hele tiden, igår morges så jeg og gubben at voffen vår haltet på bakbeinet. Og derfor tok vi henne med til dyrlegen med det samme. Konsultasjonen viste patellaluksasjon :( Og vi ble rådet til å konsultere med en ortoped, så vi ringte dyrehospitalet med en gang for å få en time, vi fikk en nå til mandag allerede siden jeg sa at vi ville ha timen så fort som mulig.

Snuppa er jo ikke året enda en gang og tanken på om hun lider eller ikke dreper meg... :( Jeg har vært skikkelig sint og lei meg etter igår. Vi måtte ringe oppdretter, forsikringsselskapet og jeg måtte spørre om fri på mandag fra jobb (minste problemet).

Det med å spare til ferien kunne vi bare glemme nå, vi må ta fra de neste månedene. Jeg bare håper at vi får igjen på forsikringen... Og visst ikke vi gjør det og snuppa må opereres, ja da veit jeg ærlig talt ikke hva vi skal gjøre (avlyse ferien så klart, og kanskje en kronerulling?!), det er snakk om mange tusen, tenk om vi ikke har råd til det og vi ikke får hjelp noen steder og må avlive henne?! :(

Jeg er så frustrert :( Jeg klarer ikke så lyset i enden av tunnelen akkurat nå. Orker ikke å snakke med gubben om det, vet at jeg bare knekker sammen og det vil jeg ikke for han prøver å se positivt på det og det vil jeg ikke ødelegge for han... :(

Sånne situasjoner er utrolig kjipe! Håper det ordner seg for dere! Klem :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er dette vanlig for rasen?
Hva sa oppdretter og forsikringsselskap?

Krysser fingrene for at dette går seg til på beste måte for hu den og lommeboken!

Klem til deg

Uff, håpe dette ordner seg :( er det en småhund eller? Synes så synd i dyra når de er syke for de klager jo ikke og har jo ingen mulighet til å fortelle om smerten:( håpe det ikke er så alvorlig som du føler nå.. Stakars<3 masse klemmer til deg og hunden

<3 venter en vinterbebi <3

Er dette vanlig for rasen?
Hva sa oppdretter og forsikringsselskap?

Krysser fingrene for at dette går seg til på beste måte for hu den og lommeboken!

Klem til deg
Jeg er usikker på om det er vanlig for rasen, men det er jo en små hund. Besteforeldre og foreldrene er sjekket og er helt fri for sykdommer, og resten av valpekullet er friske. Oppdretter (seriøs oppdretter) skulle få sendt bekreftelse og journaler til dyrehospitalet. Og forsikringsselskapet sa at foreldrene måtte være friske og veterinær måtte kunne bekrefte at det ikke var ett arvelig tilfelle, først da kunne vi få igjen på forsikringen, og alt måtte dokumenteres.
Tusen takk <3

Uff, håpe dette ordner seg :( er det en småhund eller? Synes så synd i dyra når de er syke for de klager jo ikke og har jo ingen mulighet til å fortelle om smerten:( håpe det ikke er så alvorlig som du føler nå.. Stakars<3 masse klemmer til deg og hunden

Ja er en små hund. Det er helt jæv*** å ikke vite om hun har vondt. :( Tusen takk <3

Jeg var sikker på at min chihuahua skulle dø før jul, henne så ut som hadde lagt seg for å dø, å bæsja store dammer med bare blod, så når vi dro til dyrlegen så hadde henne en infeksjon, fikk antibiotika å hun ble piggere iløpet av noen timer bare med medisiner:) jeg også så for meg det værste, men er ikke alltid det værste:) kan være noe som ikke er så ille som en kjempe bekymra eier tror:)

Kjipt å gå og vente på svar, iallfall når du må se på at hunden din lider. Ettersom det er en seriøs oppdretter er det sikkert en smal sak å dokumentere at foreldre og besteforeldre er friske. Jeg har troen på at dette ordner seg!:) Jeg har hund selv, dog ingen "minihund", men ikke så stor likevel, med sine 41 cm i mankehøyde. Hva slags rase er det?
God bedring til den lille vovsen, og lykke til!

Kjipt å gå og vente på svar, iallfall når du må se på at hunden din lider. Ettersom det er en seriøs oppdretter er det sikkert en smal sak å dokumentere at foreldre og besteforeldre er friske. Jeg har troen på at dette ordner seg!:) Jeg har hund selv, dog ingen "minihund", men ikke så stor likevel, med sine 41 cm i mankehøyde. Hva slags rase er det?
God bedring til den lille vovsen, og lykke til!
Det er franks bulldog! Så vi var veldig nøye med å velge oppdretter for å si det sånn. Ettersom FB er kjent som en avlet-på-rase! :-/

Håper det går greit med både deg og dyret!!<3 vet hvor fælt en kan ha det med kjæledyr som er syk.. Håper det ordner seg med forsikring og eventuell operasjon eller det som må til! Det går nok bra, ordner seg til det beste! :-) sender klemmer over :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Uff vet hvordan du har det. Sønnen til kusina mi sto opp i det samme. En dyrlege regning som skulle betalles på nesten 100.000 og penger de egentlig ikke hadde. Vi må også kansje droppe ferien i sommer. Har blitt noe problemmer på jobben til gubben. Så vi må spare fremover. Men vi tar kansje en liten tur til dyreparken.Bare for å få gjort noe koselig sammen. Håper det ordner seg for deg. At du i allefall kan få noe slags for nedbetalling. Du er nok en lik person som meg. Som ville gjort akkuratt alt som sto i ditt navn for dyret ditt. Det står det respekt for!! :notworthy :HeartpinkStor trøsteklem :Heartblue

Uff vet hvordan du har det. Sønnen til kusina mi sto opp i det samme. En dyrlege regning som skulle betalles på nesten 100.000 og penger de egentlig ikke hadde. Vi må også kansje droppe ferien i sommer. Har blitt noe problemmer på jobben til gubben. Så vi må spare fremover. Men vi tar kansje en liten tur til dyreparken.Bare for å få gjort noe koselig sammen. Håper det ordner seg for deg. At du i allefall kan få noe slags for nedbetalling. Du er nok en lik person som meg. Som ville gjort akkuratt alt som sto i ditt navn for dyret ditt. Det står det respekt for!! :notworthy :HeartpinkStor trøsteklem :Heartblue
Sant! :( Det er dessverre veldig dyrt. Vi har jo bare hatt snuppa siden desember, men fy søren så glad i dem man blir! Kommer nok til å gjøre alt vi kan for å la henne leve ett godt og smertefullt liv <3 Tusen takk!

Back
Topp