Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bryllupet kom på ca 30 000 kr totaltVeldig fornøyd med det, for vi sparte ikke på noe heller
Men fikk litt hjelp da
![]()
Hva spise dere da?
For når vi gifter oss så har vi regnet på at bare maten kommer på 45000. Vi blir ca 60 til middag..
30000 var en bra pris
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde ett gedigent koldtbord med varme og kalde retter. Vi var 33 stk. Og svigerfar er kokkHva spise dere da?
For når vi gifter oss så har vi regnet på at bare maten kommer på 45000. Vi blir ca 60 til middag..
30000 var en bra pris![]()
Hadde ett gedigent koldtbord med varme og kalde retter. Vi var 33 stk. Og svigerfar er kokkSå han ordna all maten i gave til oss
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Det var utrolig billig, billigste jeg har funnet her jeg bor er 450 pr person.Vi sikter også på omtrent den prisen. Festen skal være på et bygdehus, og maten bestilles fra en lokal butikk som også driver med catering og lager mat i store kvanta. Der har de god mat for 100-140 kr per porsjon. Vi har invitert nesten 100, men regner med vi blir kanskje 60-80. Vi tenker også på å be folk ta med egen drikke til selve festen, og servere bare drikke til maten og kakene pluss kanskje en velkomstdrink og litt slikt.
I tillegg dropper vi blomster helt og totalt, svigermor støyper lys som vi får av henne, buketten har jeg laget selv, og lokalet skal pyntes med kongler, granbar og masse lys.
Det var utrolig billig, billigste jeg har funnet her jeg bor er 450 pr person.
Det ligger prisene på her også![]()
Vi sikter også på omtrent den prisen. Festen skal være på et bygdehus, og maten bestilles fra en lokal butikk som også driver med catering og lager mat i store kvanta. Der har de god mat for 100-140 kr per porsjon. Vi har invitert nesten 100, men regner med vi blir kanskje 60-80. Vi tenker også på å be folk ta med egen drikke til selve festen, og servere bare drikke til maten og kakene pluss kanskje en velkomstdrink og litt slikt.
I tillegg dropper vi blomster helt og totalt, svigermor støyper lys som vi får av henne, buketten har jeg laget selv, og lokalet skal pyntes med kongler, granbar og masse lys.
Og da liker jeg ikke maten enganghihi
Er dato for bryluppet satt?
Så flott med egenlaget bukett!![]()
Det var utrolig billig, billigste jeg har funnet her jeg bor er 450 pr person.
Haha, såpass!Nå ble jeg nyskjerrig på hva maten er
?
Her er vi veldig usikre på hvem og hvor mange vi skal be.![]()
Maten blir vel som regel dyrest, men vi leide kokk og kjøpte inn masse steik i Sverige. Og han fikk tak i billige poteter og tilbehør i store kvanta. Så vi brukte ikke så mange tusen på maten, max 10Hva spise dere da?
30000 var en bra pris![]()