Dere som er forlovet/gift

Hoho.. Vi er nå litt snåle. Vi ble sammen første dagen vi traff hverandre!
3 måneder etterpå så fridde han!
Vi var på hytta å mens jeg sov så hadde han tent på alle stearinlys (han fridde på natta) åsså gikk han ned på kne! For meg så var det perfekt! ❤️

Så mange romantiske historier!:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Hoho.. Vi er nå litt snåle. Vi ble sammen første dagen vi traff hverandre!
3 måneder etterpå så fridde han!
Vi var på hytta å mens jeg sov så hadde han tent på alle stearinlys (han fridde på natta) åsså gikk han ned på kne! For meg så var det perfekt! ❤️
Vel, her gikk det 4 dager fra vi ble sammen, og vi ble også sammen på første "date" :P men vi har jo kjent hverandre i 11 år og vært venner før o tiden. Mistet kontakten de siste 8 årene før vi møttes igjen og ble da sammen❤️

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Vel, her gikk det 4 dager fra vi ble sammen, og vi ble også sammen på første "date" :p men vi har jo kjent hverandre i 11 år og vært venner før o tiden. Mistet kontakten de siste 8 årene før vi møttes igjen og ble da sammen❤️

❤️❤️

Vi møttes på nettet da, hadde "prata" sammen der en liten stund før vi møttes- og ble sammen der og da! :) den kjærleiken altså.. <3

Synes ikke det er snålt å bli raskt sammen. Er det rett så er det rett! :)

Han satt på kne med roser og liljer og ferdig middag og vin når jeg kom hjem trøtt og sliten etter kveldsvakt:-) og selvfølgelig en ring:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Han fridde til meg på min bursdag ute i Hagen hos mine foreldre noen timer etter at han hadde vært i en motorsykkel ulykke. Drakk champagne og spiste jordbær ❤️

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Her i huset er mannen treg, venter enda etter snart 9 år jeg! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes ikke det er snålt å bli raskt sammen. Er det rett så er det rett! :)
Ja, her har det jo gått mange år først så vi synes begge at det tok sin tid, selv om det skjedde fort så snart vi fikk igjen kontakten :)

❤️❤️

Vi feiret jul hjemme alene. Første julen vår som en egen familie: meg, gubben stesønn og gutten vår. Etter at gavene var åpnet sa gubben at han hadde glemt en gave, og gikk opp for å hente den. Han ba meg om å stå midt på gulvet og holde hendene for øynene. So I did. Tenkte kanskje at han skulle overraske med ett smykke eller noe, men neida, når jeg fikk lov til å se sto han på kne foran meg, hørte ikke at han satte seg ned en gang! Også kom spørsmålet og jeg sa ja :) Stesønn var like sjokka og kom å ga oss en stor klem og jublet, mens gullet som dnda bare var 3 mnd lå i krybben sin og gurglet. På TV'en var det fin kor-musikk :) Stemingen var dempet så alt lå egentlig i kortene :)

Vi hadde en dato, 15.05.15. Men jeg vil ikke gifte meg enda. Jeg vil finne brudekjolen først og jeg liker ikke tidspresset, jeg er så utrolig ubesluttsom og det vil ta lang tid før jeg finner kjolen. Dessuten aner jeg ikke hvordan bryllupet skal være! Og tanken på å planlegge en så stor greie grøsser meg. :p Jeg vil heller at noen andre ordner det :p

Dagen før bestevenninna mi giftet seg (jeg var forlover) hadde vi ettårsdag som kjærester. Gubben hentet meg etter at jeg hadde hjulpet henne med forberedelsene og når jeg kom hjem hadde han gjenskapt første middagen han laget til meg og fridde til meg som dessert. Jeg sa ja og vi giftet oss to år etterpå.
Vi hadde ingen bryllupsfest da pga økonomien, men har planlagt den til ett års bryllupsdagen vår i høst. Dersom det går bra med lille spiren i magen blir vi å utsette festen til neste år.

Termin januar 2015

Back
Topp