Dere som er forlovet/gift

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hvordan foregikk frieriet?:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Vi var i Spania for 2 år siden på en fin cubansk restaurant. Han hadde skadet ankelen sin i fotball og kunne ikke gå på kne. Sitt ved siden av meg og spurte mg stille og rolig om jeg ville gifte meg med han :) så kom servitørene og eier av Resturanten med drinker og dessert til oss og gratulerte oss :)
Vi feirer faktisk første bryllupsdagen vår idag :)

❤️01.01.15❤️

Vi var i Spania for 2 år siden på en fin cubansk restaurant. Han hadde skadet ankelen sin i fotball og kunne ikke gå på kne. Sitt ved siden av meg og spurte mg stille og rolig om jeg ville gifte meg med han :) så kom servitørene og eier av Resturanten med drinker og dessert til oss og gratulerte oss :)
Vi feirer faktisk første bryllupsdagen vår idag :)

❤️01.01.15❤️
Å så koselig!:-D å gratulerer!:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Vi hadde snakket om det siden vi prøvde å få barn. Og så mens vi var på fotballtur til Liverpool fridde han første kvelden på hotellrommet :)

Planen var å fri i pausen på Anfield, men så begynte vi å prate om det ved middagen og da sa han at han ikke ville likevel. Og da ble jeg så lei meg siden vi hadde prata så mye om det og prøvde å få barn også. Så han fikk så dårlig samvittighet og fridde da i stedet.

Så i august skal vi feire 2 års bryllupsdag :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vel, en kveld i desember satt vi og pratet om mye forskjellig... Om vår fortid, hvordan det var å møtes igjen osv, følelsene vi hadde for hverandre... Også plutselig stiller han spørsmålet :) veldig enkelt. Helt spontant. Uten forberedelser eller noe mer. Ikke ring engang. Likevel var det noe av det mest romantiske jeg har opplevd <3

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Her ble jeg oppringt av mannen når jeg var på vei hjem fra sommeravslutning med jobben. Fikk beskjed om å møte han på en utsiktspunkt. Da jeg kom dit bilen hans stod. Stod der klar tursko og forklaring på hvor jeg skulle gå. Gikk i den retningen jeg fikk beskjed om, og etterhvert hang der røde roser med hjerter på der det stod hva han elsker med meg. Så var det bare å følge rosene og lappene til jeg kom frem til mannen som satt på kne med en stoor rosebukett og spurte om jeg ville gifte meg med han. Men solnedgang i bakgrunnen og en nydelig ring. Han hadde og fikset frukt og drikke:)

Han hadde kjøpt forlovelsesring i julegave til meg. Også spurte han også fikk jeg et kyss. Siden gifta vi oss
oktober året etterpå på rådehuset.

Her ble jeg oppringt av mannen når jeg var på vei hjem fra sommeravslutning med jobben. Fikk beskjed om å møte han på en utsiktspunkt. Da jeg kom dit bilen hans stod. Stod der klar tursko og forklaring på hvor jeg skulle gå. Gikk i den retningen jeg fikk beskjed om, og etterhvert hang der røde roser med hjerter på der det stod hva han elsker med meg. Så var det bare å følge rosene og lappene til jeg kom frem til mannen som satt på kne med en stoor rosebukett og spurte om jeg ville gifte meg med han. Men solnedgang i bakgrunnen og en nydelig ring. Han hadde og fikset frukt og drikke:)
Å så utrolig romantisk!:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Vi hadde snakket om det siden vi prøvde å få barn. Og så mens vi var på fotballtur til Liverpool fridde han første kvelden på hotellrommet :)

Planen var å fri i pausen på Anfield, men så begynte vi å prate om det ved middagen og da sa han at han ikke ville likevel. Og da ble jeg så lei meg siden vi hadde prata så mye om det og prøvde å få barn også. Så han fikk så dårlig samvittighet og fridde da i stedet.

Så i august skal vi feire 2 års bryllupsdag :)

Du heier helt klart på det beste laget:):p Gifta dere ikke tilfeldigvis på Anfield å eller? Skal ta turen over til høsten. Er så magisk å være der:D

Venter enda på at min kjære skal bli litt romantisk :) mange søte historier her!

Sent from my iPhone using BV Forum

Du heier helt klart på det beste laget:):p Gifta dere ikke tilfeldigvis på Anfield å eller? Skal ta turen over til høsten. Er så magisk å være der:D

Det var drømmen min, men mannen var faktisk ikke interessert i fotball før etter den turen. Så Liverpool-United hvor vi vant 3-1 ;-)etter det ble han Liverpool fan.

Men bryllupskaka var en rød Liverpoolkake :-)

Jeg har vel på en måte det minst romantiske frieriet, han drakk seg til mot på festival, gikk ned på kne med tårer i øynene og spurte, og etter at han fikk ja, ringte han pappa og spurte gråtende om lov;) nå har vi vært godt i 2år:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Var da romantisk, det ;-) min gikk ikke ned på kne engang. Men han var ikke full ihvertfall :P

❤️❤️

Såååå romantisk!!
Fikk tårer i øynene

Kjæresten min har sagt at han kommer til å fri. Han hadde ikke skjønt hvorfor folk ville gifte seg før, men så ble vi forelsket.

Men jeg er separert fra eksen, så han vil vente til jeg er skilt.

Noen av de som ikke er gift enda, som har en dato? Vi gifter oss 8.august i år :)

❤️❤️

Back
Topp