Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så koselig!:-D å gratulerer!Vi var i Spania for 2 år siden på en fin cubansk restaurant. Han hadde skadet ankelen sin i fotball og kunne ikke gå på kne. Sitt ved siden av meg og spurte mg stille og rolig om jeg ville gifte meg med hanså kom servitørene og eier av Resturanten med drinker og dessert til oss og gratulerte oss
Vi feirer faktisk første bryllupsdagen vår idag
01.01.15
![]()
Å så koselig!:-D å gratulerer!
Gutt november 2012
Termin 17. Januar
![]()
Å så utrolig romantisk!Her ble jeg oppringt av mannen når jeg var på vei hjem fra sommeravslutning med jobben. Fikk beskjed om å møte han på en utsiktspunkt. Da jeg kom dit bilen hans stod. Stod der klar tursko og forklaring på hvor jeg skulle gå. Gikk i den retningen jeg fikk beskjed om, og etterhvert hang der røde roser med hjerter på der det stod hva han elsker med meg. Så var det bare å følge rosene og lappene til jeg kom frem til mannen som satt på kne med en stoor rosebukett og spurte om jeg ville gifte meg med han. Men solnedgang i bakgrunnen og en nydelig ring. Han hadde og fikset frukt og drikke![]()
Vi hadde snakket om det siden vi prøvde å få barn. Og så mens vi var på fotballtur til Liverpool fridde han første kvelden på hotellrommet
Planen var å fri i pausen på Anfield, men så begynte vi å prate om det ved middagen og da sa han at han ikke ville likevel. Og da ble jeg så lei meg siden vi hadde prata så mye om det og prøvde å få barn også. Så han fikk så dårlig samvittighet og fridde da i stedet.
Så i august skal vi feire 2 års bryllupsdag
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Du heier helt klart på det beste lagetGifta dere ikke tilfeldigvis på Anfield å eller? Skal ta turen over til høsten. Er så magisk å være der
![]()
Var da romantisk, det ;-) min gikk ikke ned på kne engang. Men han var ikke full ihvertfallJeg har vel på en måte det minst romantiske frieriet, han drakk seg til mot på festival, gikk ned på kne med tårer i øynene og spurte, og etter at han fikk ja, ringte han pappa og spurte gråtende om lovnå har vi vært godt i 2år
Sent from my iPhone using BV Forum
Såååå romantisk!!Her ble jeg oppringt av mannen når jeg var på vei hjem fra sommeravslutning med jobben. Fikk beskjed om å møte han på en utsiktspunkt. Da jeg kom dit bilen hans stod. Stod der klar tursko og forklaring på hvor jeg skulle gå. Gikk i den retningen jeg fikk beskjed om, og etterhvert hang der røde roser med hjerter på der det stod hva han elsker med meg. Så var det bare å følge rosene og lappene til jeg kom frem til mannen som satt på kne med en stoor rosebukett og spurte om jeg ville gifte meg med han. Men solnedgang i bakgrunnen og en nydelig ring. Han hadde og fikset frukt og drikke![]()