*** IKM uke 25 ***

Her skjer det fremdeles nada og blank test. Begynner å lure bå og håpet blir jo ikke akkurat større.. Håper eg har lang suklus og st det er for tidlig da:p lykke til til alle prøvere idag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

da kan du sette meg opp på gravid Lykke_liten:D

den øverste fra i dag tidlig den nederste fra akkurat :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Gratulerer hope!!! Dette fortjener dere!

Sent from my iPhone using BV Forum

Skygge på testen min i dag, evt ekstremt supersvak strek, men tror mest skgge... Ny test i helgen om jeg ikke får mensen før det...

Vet ikke im dere greier å se noe her?

20140619_112641.jpg

Ha ha, sorry :) Ikke lett å se på bilde, nei!

Jeg synes det ser ut som om det er et hakk eller noe, som ser litt ut som en strek, til venstre for der teststreken skal være? Jeg klarer ikke å si noe om der teststreken burde være. Krysser fingrene for deg!

*Taster på app på mobilen*

Hehe...jeg bare håper den dukker opp sånn at jeg får begynt på pergo... :p Men hadde man vært gravid så hadde jo det vært svært koselig, men tviler sterkt. Tror ikke EL har vært innom denne PP :(

IKM i dag. Testet? :) Eller fått besøk av tr? :mad:

Jeg synes det ser ut som om det er et hakk eller noe, som ser litt ut som en strek, til venstre for der teststreken skal være? Jeg klarer ikke å si noe om der teststreken burde være. Krysser fingrene for deg!

Ja, stemmer at det er et hakk ved siden av der streken skal være. Og så er det "noe" som er veldig svakt, og muligens (trolig) uten farge der streken skal være. Men jeg sliter veldig med å finne den igjen på bildet.

Tror uansett streken burde vært en del tydeligere 11-12 dpo, som jeg er nå... Som vanlig, er jeg nok klokere om noen dager ;)

Nå begynner jeg å bli lei.
Ingen TR og bare en strek.
Kan ikke tanta komme og bli ferdig med det...
Temmelig sikker på at jeg ikke er gravid..

samme her, håpet går opp og ned for har enda mange tegn. spesielt ømme bryst og kvalme som kommer og går. kanskje eg skal ta meg en helsesjekk om ikke eg e gravid snart:P hehe.

IKM i dag. Testet? :) Eller fått besøk av tr? :mad:

Venter ennå. Venter med test også, er ganske så sikker på negativ, at jeg heller venter :p

Hadde bestemt meg for og ikke teste mer denne pp siden den jeg tok forleden var negativ, men testetøsa tok overhånd igjen idag og testen var fortsatt negativ :( ikm på søndag, (Så ja, kanskje tidlig og teste) men føler meg på ingen måte ikke gravid og har veldig liten tro på denne pp..

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Hadde bestemt meg for og ikke teste mer denne pp siden den jeg tok forleden var negativ, men testetøsa tok overhånd igjen idag og testen var fortsatt negativ :( ikm på søndag, (Så ja, kanskje tidlig og teste) men føler meg på ingen måte ikke gravid og har veldig liten tro på denne pp..

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Det er fortsatt tidlig med IKM på søndag. Krysser fingrene for deg. :)

Back
Topp