*** IKM uke 25 ***

Jeg ser!! Dette er jo kjempe spennende!!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum
så bra :D tror jeg skal spandere på meg selv en dobbel dose i morgen med en stav og en strimmel :D godt det ikke er lenge til jeg skal legge meg :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

12 dponog kanskje har jeg tatt sorgen på forskudd:)

kom hjem til en nokså svak men rosa strek :)

rakk jo ikke tyde i dag tidlig pga Sverige tur:p har tidligere i uken også konstantert at disse testene bruker ca 2 - 2 1/2 time på å trøke så streken må ha dukket opp en gang i det tidsrommet :)

Noen som ser noe? Bilde er ikke redigert :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

jeg ser og streken :) håper det går din vei nå !

rakk jo ikke tyde i dag tidlig pga Sverige tur:p har tidligere i uken også konstantert at disse testene bruker ca 2 - 2 1/2 time på å trøke så streken må ha dukket opp en gang i det tidsrommet :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Håper det for deg :-)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
ser den veldig godt.. prøv å ta en ny ? ;)

Du står på IKM i går. Funnet ut noe mer eller er det fortsatt usikkert hvor du er i syklusen?

*Taster på app på mobilen*

Negative tester og ingen mensen:( Vil så gjerne at NOE skal skje, så jeg vet litt mer, men neida! Huff, er bare en smule lei av å ikke vite noen ting om hva eller når ting skal skje, thats life. Jeg står på stedet hvil og bare henger på fs inntil videre:)

Takk skal du ha kroppen :( Tanta kom brasende inn her, 9 dpo - 24 dagers syklus, fint det!

Jeg tenkte jeg skulle oppdatere på listen, men siden du flyttet til IKM uke 26 så stod du ikke på listen her lenger. Utrolig kjedelig at du får tr uken før du skal!

Sent from my iPad using BV Forum

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Ååh Hope90 jeg krysser fingrene sååå for deg, ser en svak strek :D

Jeg har IKM til søndag. Dette er egentlig bare en liten tjuvstart (hadde oss bare morran etter eggløsning), men blir mer og mer spent for hver dag som går nå. Rasjonell tankegang begynner allerede å fly ut av vinduet :p

Det er dato man ikke forventer tr, ikke-kommende-mens, man skal jo være gravid istedenfor tr. ;) Jeg forstod innlegget ditt som at du vet at tr kommer (at du ikke har prøvd/ikke er gravid) siden du telte ned til pergo, så da tenkte jeg at du hørte til der du skal være når du bruker pergo - der du teller ned til IKM (din ikke-kommende-mens). Om du forstår hva jeg mener? Jeg misforstod deg bare. Om du venter på IKM nå skal jeg selvfølgelig krysse fingrene for positiv test om to dager og ingen dustetante i sikte. :) Du er ført opp. :)

*Taster på app på mobilen*

Hehe...jeg bare håper den dukker opp sånn at jeg får begynt på pergo... :p Men hadde man vært gravid så hadde jo det vært svært koselig, men tviler sterkt. Tror ikke EL har vært innom denne PP :(

Back
Topp