så braJeg ser!! Dette er jo kjempe spennende!!!![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så braJeg ser!! Dette er jo kjempe spennende!!!![]()
12 dponog kanskje har jeg tatt sorgen på forskudd
kom hjem til en nokså svak men rosa strek
rakk jo ikke tyde i dag tidlig pga Sverige turhar tidligere i uken også konstantert at disse testene bruker ca 2 - 2 1/2 time på å trøke så streken må ha dukket opp en gang i det tidsrommet
Noen som ser noe? Bilde er ikke redigert
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
takk det håper jeg virkeligjeg ser og strekenhåper det går din vei nå !
der er det helt klart noe
Håper det for deg12 dponog kanskje har jeg tatt sorgen på forskudd
rakk jo ikke tyde i dag tidlig pga Sverige turhar tidligere i uken også konstantert at disse testene bruker ca 2 - 2 1/2 time på å trøke så streken må ha dukket opp en gang i det tidsrommet
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
ser den veldig godt.. prøv å ta en ny ?12 dponog kanskje har jeg tatt sorgen på forskudd
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
skal ta en ny i morgenser den veldig godt.. prøv å ta en ny ?![]()
Du står på IKM i går. Funnet ut noe mer eller er det fortsatt usikkert hvor du er i syklusen?
*Taster på app på mobilen*
Ikm i dag, ingen tr og hvit test ... :-/
<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27
Her blir d hverken ikm uke 29 eller 30. Fertilitetsklinikken tar sommerferi om 2 uker..så da blir d ikke noe nye ikm før om 8 uker
Takk skal du ha kroppenTanta kom brasende inn her, 9 dpo - 24 dagers syklus, fint det!
12 dponog kanskje har jeg tatt sorgen på forskudd
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
takk søte duÅåh Hope90 jeg krysser fingrene sååå for deg, ser en svak strek![]()
Æsj!Det høres ut som du burde få progesteronstøtte etter EL, 9 dager er jo for kort.
![]()
Det er dato man ikke forventer tr, ikke-kommende-mens, man skal jo være gravid istedenfor tr.Jeg forstod innlegget ditt som at du vet at tr kommer (at du ikke har prøvd/ikke er gravid) siden du telte ned til pergo, så da tenkte jeg at du hørte til der du skal være når du bruker pergo - der du teller ned til IKM (din ikke-kommende-mens). Om du forstår hva jeg mener? Jeg misforstod deg bare. Om du venter på IKM nå skal jeg selvfølgelig krysse fingrene for positiv test om to dager og ingen dustetante i sikte.
Du er ført opp.
IKM i dag. Testet?Eller fått besøk av tr?