*** IKM uke 25 ***

Ingen TR i dag heller, og ikke fått tester. Oh my God, dette er pining!!
Hadde aldrig klart det :P håper de ligger i postkassen snarlig :D

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Gratulerer lillegull:)

Du står på IKM i går. Funnet ut noe mer eller er det fortsatt usikkert hvor du er i syklusen?

*Taster på app på mobilen*

Her blir d hverken ikm uke 29 eller 30. Fertilitetsklinikken tar sommerferi om 2 uker..så da blir d ikke noe nye ikm før om 8 uker :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjedelig. :( Er det ingen vits i å prøve selv i mellomtiden?

Henger meg på her. IKM den 19.06.14. enter på TR så jeg kan begynne med pergo :D

?

Hvis du venter på tr og oppstart pergo, så hører du vel til i uke 28-31 eller noe? :confused:

Glemte selvfølgelig teste idag!!! Men nå begynte jeg nettopp blø litt... Skuffa! Fått en del uren hud også, noe som tyder på TR :( Men ingen smerter enda, og jeg er alt fra 8-10 DPO så det kan jo være festeblødning fikk det sist selvom det var kjemisk, blødde litt DPO 8 da og DPO 10 var det positivt fram til DPO 15.... Men tviler :(

Har jeg misforstått? ikm= dato man venter TR? o_O

Det er dato man ikke forventer tr, ikke-kommende-mens, man skal jo være gravid istedenfor tr. ;) Jeg forstod innlegget ditt som at du vet at tr kommer (at du ikke har prøvd/ikke er gravid) siden du telte ned til pergo, så da tenkte jeg at du hørte til der du skal være når du bruker pergo - der du teller ned til IKM (din ikke-kommende-mens). Om du forstår hva jeg mener? Jeg misforstod deg bare. Om du venter på IKM nå skal jeg selvfølgelig krysse fingrene for positiv test om to dager og ingen dustetante i sikte. :) Du er ført opp. :)

Så kjedelig. :( Er det ingen vits i å prøve selv i mellomtiden?

Mannen min er på jobb de 4 neste ukene. Så kan ikke prøve selv. Dette er en av grunnene til at vi skal i gang med aih. Han jobber 4-4 rotasjon i nordsjøen. Var så innstillit på å få et forsøk denne gamgen han var ute..så jeg fikk meg en liten nedtur på mandag. Du får ha masse lykke til videre..håper ikke jeg ser deg på neste ikm gruppe jeg skal innpå ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Takk skal du ha kroppen :( Tanta kom brasende inn her, 9 dpo - 24 dagers syklus, fint det!
Å nei, så kjedelig! Klem til deg.

Mannen min er på jobb de 4 neste ukene. Så kan ikke prøve selv. Dette er en av grunnene til at vi skal i gang med aih. Han jobber 4-4 rotasjon i nordsjøen. Var så innstillit på å få et forsøk denne gamgen han var ute..så jeg fikk meg en liten nedtur på mandag. Du får ha masse lykke til videre..håper ikke jeg ser deg på neste ikm gruppe jeg skal innpå ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Åja, så kjedelig. :( Håper du får full klaff på neste runde da. <3

Takk skal du ha kroppen :( Tanta kom brasende inn her, 9 dpo - 24 dagers syklus, fint det!

Æsj! :( Det høres ut som du burde få progesteronstøtte etter EL, 9 dager er jo for kort. :(

12 dponog kanskje har jeg tatt sorgen på forskudd:)

kom hjem til en nokså svak men rosa strek :)

rakk jo ikke tyde i dag tidlig pga Sverige tur:p har tidligere i uken også konstantert at disse testene bruker ca 2 - 2 1/2 time på å trøke så streken må ha dukket opp en gang i det tidsrommet :)

Noen som ser noe? Bilde er ikke redigert :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Vedlegg

• 1403029302292.jpg
    1403029302292.jpg
    10,3 KB · Visninger: 139
12 dponog kanskje har jeg tatt sorgen på forskudd:)

kom hjem til en nokså svak men rosa strek :)

rakk jo ikke tyde i dag tidlig pga Sverige tur:p har tidligere i uken også konstantert at disse testene bruker ca 2 - 2 1/2 time på å trøke så streken må ha dukket opp en gang i det tidsrommet :)

Noen som ser noe? Bilde er ikke redigert :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Jeg ser!! Dette er jo kjempe spennende!!! :D

Back
Topp