Ingen TR i dag heller, og ikke fått tester. Oh my God, dette er pining!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde aldrig klart detIngen TR i dag heller, og ikke fått tester. Oh my God, dette er pining!!
Gratulerer lillegull![]()
Her blir d hverken ikm uke 29 eller 30. Fertilitetsklinikken tar sommerferi om 2 uker..så da blir d ikke noe nye ikm før om 8 uker
Sent from my iPhone using BV Forum
Henger meg på her. IKM den 19.06.14. enter på TR så jeg kan begynne med pergo![]()
Ikm 17.06 pp2
?
Hvis du venter på tr og oppstart pergo, så hører du vel til i uke 28-31 eller noe?
*Taster på app på mobilen*
jeppHar jeg misforstått? ikm= dato man venter TR?![]()
Har jeg misforstått? ikm= dato man venter TR?![]()
Krysser fingrene for at tr holder seg unna hos deg og.Her var det blenda. Jeg er også 9-10 dpo, så ja det er jo tidlig. Ikke noe vits å gi opp håpet helt enda. Krysser fingrene for at tr holder seg borte hos deg!
Sent from my iPhone using BV Forum
Mannen min er på jobb de 4 neste ukene. Så kan ikke prøve selv. Dette er en av grunnene til at vi skal i gang med aih. Han jobber 4-4 rotasjon i nordsjøen. Var så innstillit på å få et forsøk denne gamgen han var ute..så jeg fikk meg en liten nedtur på mandag. Du får ha masse lykke til videre..håper ikke jeg ser deg på neste ikm gruppe jeg skal innpåSå kjedelig.Er det ingen vits i å prøve selv i mellomtiden?
*Taster på app på mobilen*
Å nei, så kjedelig! Klem til deg.Takk skal du ha kroppenTanta kom brasende inn her, 9 dpo - 24 dagers syklus, fint det!
Mannen min er på jobb de 4 neste ukene. Så kan ikke prøve selv. Dette er en av grunnene til at vi skal i gang med aih. Han jobber 4-4 rotasjon i nordsjøen. Var så innstillit på å få et forsøk denne gamgen han var ute..så jeg fikk meg en liten nedtur på mandag. Du får ha masse lykke til videre..håper ikke jeg ser deg på neste ikm gruppe jeg skal innpå
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Takk skal du ha kroppenTanta kom brasende inn her, 9 dpo - 24 dagers syklus, fint det!
12 dponog kanskje har jeg tatt sorgen på forskudd![]()
kom hjem til en nokså svak men rosa strek![]()
rakk jo ikke tyde i dag tidlig pga Sverige turhar tidligere i uken også konstantert at disse testene bruker ca 2 - 2 1/2 time på å trøke så streken må ha dukket opp en gang i det tidsrommet
![]()
Noen som ser noe? Bilde er ikke redigert
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2