*** IKM uke 25 ***

HmHm.. Nå venter jeg veldig spent på å få se flere bilder av graviditetstester her, selvsakt med to fine streker på ;) nå begynner snart uke 25 , kun 3 dager til :D

Jeg håper det blir mange som skal til februar eller mars her! :D

noen som har begynt testingen?:) eg klarer nok ikke å holde meg lengre enn til søndag tror eg:p

Pass på å ikke skrive to innlegg rett etter hverandre, det regnes som spamming på Babyverden. ;) Om du skal skrive flere innlegg på rad så må det være fordi du quoter ulike innlegg andre har skrevet. :) Da kan du også skrive ett innlegg uten å quote noen (om noe nytt). Haha..

Foreløpig bare lillegull11 som har fått positiv test, og er flyttet til "gravid". Hope90 har testet, Foreløpig litt anonym har testet, minnimus har testet, Gulsløyfe har testet og jeg har testet. Kanskje noen flere jeg glemmer i farta nå. Det er vel det tråden har handlet om de siste dagene. :p Nå venter vi på at flere skal nærme seg sin IKM og bli med på testingen.

Pass på å ikke skrive to innlegg rett etter hverandre, det regnes som spamming på Babyverden. ;) Om du skal skrive flere innlegg på rad så må det være fordi du quoter ulike innlegg andre har skrevet. :) Da kan du også skrive ett innlegg uten å quote noen (om noe nytt). Haha..

Foreløpig bare lillegull11 som har fått positiv test, og er flyttet til "gravid". Hope90 har testet, Foreløpig litt anonym har testet, minnimus har testet, Gulsløyfe har testet og jeg har testet. Kanskje noen flere jeg glemmer i farta nå. Det er vel det tråden har handlet om de siste dagene. :p Nå venter vi på at flere skal nærme seg sin IKM og bli med på testingen.

ååå beklager. det visste jeg faktisk ikke!:)

ååå beklager. det visste jeg faktisk ikke!:)

Mange som ikke vet det, men veldig greit å være klar over. :) Kan bli sperret om man bryter regler her inne. Du kan forresten skrive innlegg etter deg selv "om det har gått en god stund", så om du f.eks. har en dagbok så kan du legge inn nye innlegg hver dag selv om ingen andre har vært innom og kommentert i mellom. Det er ikke heeelt definert hva som er "en god stund", så jeg prøver å være forsiktig med å skrive rett etter meg selv sånn generelt.

Hmm jeg tenkte , kanskje det er lykke smykke jeg fikk av mammaen min, som hun kjøpte til meg i Israel. når jeg var 11 år som jeg tok på meg igjenn for to uker siden som har bringt meg lykke :D andre som er litt overtroiske og har noe typ Lykke smykke/medaljong etlerant de føler gir dem lykke eller noe annet ? :P bare nysgjerrig

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402689730379.jpg
    1402689730379.jpg
    24,5 KB · Visninger: 102
Hmm jeg tenkte , kanskje det er lykke smykke jeg fikk av mammaen min, som hun kjøpte til meg i Israel. når jeg var 11 år som jeg tok på meg igjenn for to uker siden som har bringt meg lykke :D andre som er litt overtroiske og har noe typ Lykke smykke/medaljong etlerant de føler gir dem lykke eller noe annet ? :p bare nysgjerrig

Hmm.. Nei, ikke egentlig, men om jeg er gravid nå så kommer jeg til å skylde på at det var fordi jeg vant stellevesken i skravlekonkurransen her på BV for mai. :D :cool:

Hmm.. Nei, ikke egentlig, men om jeg er gravid nå så kommer jeg til å skylde på at det var fordi jeg vant stellevesken i skravlekonkurransen her på BV for mai. :D :cool:
Ååå så gøy, det kan jo godt være :D jeg vant faktisk en sånn her mini dun pose til bilstol her i desember. Trodde det Var et tegn På at en gaviditet var rett rundt Hjørnet Men neida. . Det litt komiske er at jeg nettopp solgte den for en uke siden , fordi jeg trodde vi aldri skulle få flere barn :P

Joa, men jeg har bestemt meg for å la disse testene ligge over helgen nå, så jeg har ikke bare begynt å teste, men også gitt opp denne test-galskapen og hevet teste-tøsa på hue og ræva ut :P
(Bare ikke spør meg hvor lenge jeg holdt ut ved lunsj-tider i morgen)

Joa, men jeg har bestemt meg for å la disse testene ligge over helgen nå, så jeg har ikke bare begynt å teste, men også gitt opp denne test-galskapen og hevet teste-tøsa på hue og ræva ut :p
(Bare ikke spør meg hvor lenge jeg holdt ut ved lunsj-tider i morgen)

Hahahahaha.. Jeg elsker at du forsøker å kaste henne ut! Tenk så fint vær det er, kan hende du må åpne et vindu eller noe for å få luft, da klatrer hun garantert inn vettu!

Ååå så gøy, det kan jo godt være :D jeg vant faktisk en sånn her mini dun pose til bilstol her i desember. Trodde det Var et tegn På at en gaviditet var rett rundt Hjørnet Men neida. . Det litt komiske er at jeg nettopp solgte den for en uke siden , fordi jeg trodde vi aldri skulle få flere barn :p

Oj, solgte den? Duda! Må jo ikke gi opp så fort! :p Jaja. Du får vel ordnet deg utstyr før februar uansett.

Har du testa noe mer enda?? :-) håper også at du trenger de snarlig, dyr fornøyelse ;)
nei jeg glemte meg 2 ganger i dag gitt :p men kanskje det vsr dpr at drt skulle stige mer hcg^^, lov å drømme :p

skal teste igjen i morgen tidlig :) men tror ikke det kommer noe :p haha ikke så optimist nå :p

Jaggu er det en dyr fornøyelse ja, men slt for en liten spire :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Jeg fikk svak strek i dag og, 12 dpo, og det kan egentlig se ut som den i går er bittelitt sterkere. Tempen min har gått ned. Så uansett hva dette var så tror jeg toppen var i går og nå er det ikke noe mer. Menssmerter også. Jeg tipper tr er på vei. Kjedelig, men da bestiller jeg sommerferie hvert fall.

Lykke til dere andre!

Jeg fikk svak strek i dag og, 12 dpo, og det kan egentlig se ut som den i går er bittelitt sterkere. Tempen min har gått ned. Så uansett hva dette var så tror jeg toppen var i går og nå er det ikke noe mer. Menssmerter også. Jeg tipper tr er på vei. Kjedelig, men da bestiller jeg sommerferie hvert fall.

Lykke til dere andre!
Uff da.
Stor klem..

Hvor skal dere dra i sommer?

Back
Topp