Felles skravle 2015

Veldig urettferdig. Og planlegge sin egen begravelse så ung. Altså, relativt ung. Ingen burde dø av kreft, grusom sykdom, men det er jo likevel mer "riktig" når man har passert 80 år liksom. Ikke misforstå meg helt nå, bedre om man kan sovne stille inn av alderom, men 49 år.
Ja, da har man hatt et helt liv. Det tror jeg alle som er 80 og over sier seg enig i.. 49 år? Det er så mye igjen..

Og der var det fødsel gitt. "JEG SPRENGER NEDE!!!"

Ja, da har man hatt et helt liv. Det tror jeg alle som er 80 og over sier seg enig i.. 49 år? Det er så mye igjen..

Mange over 80 som sikkert ønsker å leve, men som helt sikkert, akkurat som moren til hun på TV, gjerne ville byttet dersom ett av barna sine fikk en dødelig sykdom. Huff. Det var hyggeligere med fødsel sånn sett, men hun er veldig tøff hun med kreft, og hun gir et veldig fint ansikt til en grusom sykdom.

og om man ikke oppdaterer og ser det er skrevet tre sider i mellomtiden svarer man på gamle ting mens dere snakker om triste ting,,,

Haha.. Vi kan slutte å snakke om triste ting. Nå er programmet over.

Oh yes, set hørtes ut som hun gjorde det og :eek:

Det kom ingen oppdatering om prøverørsforsøket? Men de var også "sladdet" så kan hende de ikke ville oppdatere.

Vi hadde egentlig bestilt sommerferie til cannes i år, har bare 5 dager ferie så vi valgt å avbestille og fant ut vår ferie blir å heller kose oss med gode middager/lunsjer ute og utpå :)

Det kom ingen oppdatering om prøverørsforsøket? Men de var også "sladdet" så kan hende de ikke ville oppdatere.
Ja, det var dumt. Det er ikke sikekrt de ville at hele norge skulle få vite at de drev med prøverør, det er nok fryktelig sårt for mange. Håper det gikk bra for dem, virket som oddsene var med de da :)

Sitter med Farmville 2 jeg.
Er egentlig litt lei, men har kommet så høyt opp i level at jeg liksom ikke kan slutte heller :p
Jeg spiller hay day og det er vel noe av det samme og kommet såå langt men nå er jeg bare utrolig lei hele greia :P

Vi hadde egentlig bestilt sommerferie til cannes i år, har bare 5 dager ferie så vi valgt å avbestille og fant ut vår ferie blir å heller kose oss med gode middager/lunsjer ute og utpå :)

Det er da like bra ferie det da! :D Ser hvert fall ut som det kan bli en bra plan med det været vi har nå. Krysser fingrene for at det holder seg!

Ja, det var dumt. Det er ikke sikekrt de ville at hele norge skulle få vite at de drev med prøverør, det er nok fryktelig sårt for mange. Håper det gikk bra for dem, virket som oddsene var med de da :)

De ville nok det ja, skjønner jeg godt, men hyggelig at de lot oss se selve uttak dagen deres. Det virket som de kunne ha gode odds ja, siden det var "så lett" å få mange fine egg og finne gode svømmere.

Det er da like bra ferie det da! :D Ser hvert fall ut som det kan bli en bra plan med det været vi har nå. Krysser fingrene for at det holder seg!
Ja, jeg håper det holder seg :) Skal jo ha ferie de dagene før og etter bryllupsdagen vår og i fjor var hvertfall steik varmt alle de dagene så vi får se i år :D

Aldri spilt spill på FB jeg. :p

Ja, jeg håper det holder seg :) Skal jo ha ferie de dagene før og etter bryllupsdagen vår og i fjor var hvertfall steik varmt alle de dagene så vi får se i år :D

Kan hende du egentlig ikke håper at det blir altfor varmt. Ikke noe behagelig om du er litt uggen i formen. :p Og overoppheting er jo ikke bra for lille spiren. I så fall får du bade mye. ;)

Ikke jeg heller..

Men ser at jeg har mange venner som spiller da, sikkert morsomt, men jeg tenker det er like greit å la være. Jeg har nok ting jeg bruker tid på når jeg er på skjermene mine... Tror ikke mannen blir fornøyd om jeg begynner å spille også.

Holder meg til strikking og BV jeg. :p

Back
Topp