Felles skravle 2015

Jepp, helt dødt omtrent

Kombiasjon av "ingen premie å skravle for" og det faktum at det er sommer?

Jepp, helt dødt omtrent

Kombiasjon av "ingen premie å skravle for" og det faktum at det er sommer?

Skravlet endel forrige måned jeg da selv om jeg ikke jaktet på premie.
Har kanskje noe med været og pinsen å gjøre..

Ja, det gjorde jeg også, men dels for å hjelpe andre, og dels fordi her var jo mer liv. Flere som skriver, mer å svare på, liksom.

Har vært ute nesten hele dagen. Uten om det så har det vært bryllupsplanlegging for fult. Rart å tenke på at lørdag blir jeg fru :) ♥ gru gleder meg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Veldig stille ja.. Her er det kombinasjon av mye jobbing og dårlig form!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Har vært ute nesten hele dagen. Uten om det så har det vært bryllupsplanlegging for fult. Rart å tenke på at lørdag blir jeg fru :) ♥ gru gleder meg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Lykke til :D Kommer nok til å bli en fantastisk dag :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Her er det sommerferiefølelsen som har satt inn for fullt. Da blir det mindre BV merker jeg. Og så er jeg mest på FS. Sniker litt her og da, men er mest på FS. :)

Er ikke så mye på FS, har ikke orken til det rett og slett..

Nei. Skjønner det. Jeg er ikke mye der jeg heller. Er ikke mye på BV. Men tja. Mer på FS enn her på 2015, men ganske selektiv med hva jeg gidder å åpne på FS (flere tråder jeg ikke åpner enn jeg åpner ser jeg når jeg har hovedsiden oppe). Litt pessimistisk for tiden og da virker 2015 så uendelig langt frem og jeg har ikke helt trua. Og det er jo helt teit for det er jo bare mars man har kommet til om man har EL i disse dager, så 2015 burde være mulig. Jeje. Ikke helt optimist for tiden med andre ord. :rolleyes:

Nei. Skjønner det. Jeg er ikke mye der jeg heller. Er ikke mye på BV. Men tja. Mer på FS enn her på 2015, men ganske selektiv med hva jeg gidder å åpne på FS (flere tråder jeg ikke åpner enn jeg åpner ser jeg når jeg har hovedsiden oppe). Litt pessimistisk for tiden og da virker 2015 så uendelig langt frem og jeg har ikke helt trua. Og det er jo helt teit for det er jo bare mars man har kommet til om man har EL i disse dager, så 2015 burde være mulig. Jeje. Ikke helt optimist for tiden med andre ord. :rolleyes:

Jeg er egentlig bare på "fulgte tråder" jeg.... følger skravletråder, dagbøker og tempetråd og litt sånn

Lite skravling på meg også. Mye med ungen, salg, fint vær og mor som plutselig sitter i rullestol. Så er hos hun 2-3 ganger om dagen for å hjelpe til med ting. Hun er generelt dårlig i kroppen, med forkalkninger i skuldre og vondt i armer, prolaps og isjias. Nå har hun klart å knekke ankelen fordi hun snublet i hageslangen da hun skulle vanne. Dagene flyr unna...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Er også litt slik om dagen,
Noen dager vurderer jeg rett og slett å gi opp prøvingen og si meg fornøyd med de to vi allerede har

Sent from my iPad using BV Forum

Noen dager vurderer jeg rett og slett å gi opp prøvingen og si meg fornøyd med de to vi allerede har

Den tanken har jeg også hatt. Jeg er bare ikke klar for det enda i alle fall. Først høre hva gyn sier i alle fall.

Jeg er egentlig bare på "fulgte tråder" jeg.... følger skravletråder, dagbøker og tempetråd og litt sånn

Jeg går alltid via hovedsiden, men ser at jeg ganske fort sorterer hva jeg orker og hva jeg ikke orker. Og det varierer fra dag til dag også. Ja.

Ja. Håper du får nummer 3 altså.

Jeg har liksom ikke alternativet å gi opp enda, og det er litt tidlig etter 1 års prøving på nummer én. Dessuten er jeg jo 7 dpo, så må egentlig håpe littegranne at jeg har en februar-spire på gang da. MEN er litt lei for tiden.

Den tanken har jeg også hatt. Jeg er bare ikke klar for det enda i alle fall. Først høre hva gyn sier i alle fall.

Ja. Kan hende gynekologen vil forsøke noen hjelpemidler (medisiner). Da må du ikke gi opp helt enda, må gi det et forsøk også. Synes jeg. Vil ha Sara her litt lenger.

Vil ha Anonym her også. Vil ikke at dere ikke skal få nummer 3. :(

Ja. Håper du får nummer 3 altså.

Jeg har liksom ikke alternativet å gi opp enda, og det er litt tidlig etter 1 års prøving på nummer én. Dessuten er jeg jo 7 dpo, så må egentlig håpe littegranne at jeg har en februar-spire på gang da. MEN er litt lei for tiden.

For tidlig å gi opp etter ett års jakt på #1 ja, da hadde jeg ikke hatt noen. eldste satt etter 18 mnd.

Jeg gir ikke opp etter... hva er det 18-19 mnd i jakten på #3 heller, ikke helt enda nei.

Ja. Kan hende gynekologen vil forsøke noen hjelpemidler (medisiner). Da må du ikke gi opp helt enda, må gi det et forsøk også. Synes jeg. Vil ha Sara her litt lenger.

Vil ha Anonym her også. Vil ikke at dere ikke skal få nummer 3. :(

Jeg blir her lenger. Jeg venter i alle fall til jeg har dommen fra gyn. Får jeg ikke noe hjelp der, så kommer vi til å vurdere det.
Eller om det heller ikke hjelper.

Vi er ikke villige til å "gå like langt" denne gangen. Vi var villige til prøverør, diskuterte men usikker på egg/sæddonasjon, og innforstått med adopsjon om det ikke gikk på tre prøverørsforsøk, og tilhørende frys.

Vi vil definitivt ikke gå for donasjon nå, og meget lite trolig ivf/isci heller. Og adopsjon er ikke lenger et tema. Det blir nok hjemmelaget (evt med pillehjelp) magebaby, eller ikke noe. Vi har tross alt to.

Back
Topp