Noe av det sprøeste!!!

Fått svar på hcg prøvene, de synker... Men synker ikke så "bra" som de skal sa legen, så han klør seg litt i hue av hele greia:/ Nye prøver neste uke for å se at de er på 0(eller nærme) eller så blir det sykehuset neste....

14. Januar 2015?

Men du fikk jo påvist hjerteaktivitet da. Så i de skulle jo da gå greit. Rart at den har synket da... *klør seg i hodet her også* Må si, aldri vært borti dette før. Hva med en ny UL da? kan være litt opp og ned i hCG også, eller? Han kunne vel ha ringt gyn på sykehuset og førhørt seg der litt da.

Nei, jeg krysser fingrene for fin stigning i helga.

Blør du noe mer? Vondt?

Enig med Tullerusk. Hvordan er d mulig etter hjerteaktivitet? Håper de finner ut av d for d kan ikke være godt å leve i usikkerheten.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Men du fikk jo påvist hjerteaktivitet da. Så i de skulle jo da gå greit. Rart at den har synket da... *klør seg i hodet her også* Må si, aldri vært borti dette før. Hva med en ny UL da? kan være litt opp og ned i hCG også, eller? Han kunne vel ha ringt gyn på sykehuset og førhørt seg der litt da.

Nei, jeg krysser fingrene for fin stigning i helga.

Blør du noe mer? Vondt?
Hcg nivåene var litt lave iforhold til hva de skulle vært også... Tror ikke de kan synke for så å stige! Han trodde det hadde hatt en sen utviklingsstart for så å gå dukken:/
En ukes vente tid til....

14. Januar 2015?

Hva føler du selv? Kjennes det ut som alt er i orden?

Alt er så vanskelig å sette fingeren på... Blødde i hele går og idag(ikke mye, men litt og litt) kjenner mensensmerter, men det er Ikke vondt liksom! Jeg har veldig høy smerteterskel, så vet ikke....
Jeg kjenner jo at det er no der, når jeg bøyer meg osv... Jeg vet absolutt ikke hvordan dette kjennes! Ubeskrivelig hele greia:(

14. Januar 2015?

Alt er så vanskelig å sette fingeren på... Blødde i hele går og idag(ikke mye, men litt og litt) kjenner mensensmerter, men det er Ikke vondt liksom! Jeg har veldig høy smerteterskel, så vet ikke....
Jeg kjenner jo at det er no der, når jeg bøyer meg osv... Jeg vet absolutt ikke hvordan dette kjennes! Ubeskrivelig hele greia:(

14. Januar 2015?
Krysser alt jeg har for deg❤️. Følger med litt på si her:). Håper det ordner seg❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Fått svar på hcg prøvene, de synker... Men synker ikke så "bra" som de skal sa legen, så han klør seg litt i hue av hele greia:/ Nye prøver neste uke for å se at de er på 0(eller nærme) eller så blir det sykehuset neste....

14. Januar 2015?
Huff da :-(
Er det jeg er litt redd for her å, har sett hjerte banke og de finner ingen grunn for blødningen min.
Men jeg blør fremdeles litt og litt, akkurat som deg.

Krysser alt jeg har for deg❤️. Følger med litt på si her:). Håper det ordner seg❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Jeg er dessverre ikke i tvil om hva det her er nå:( Kommer friskt blod, ikke så mye som mensen.
Håper det går bra med deg❤️

14. Januar 2015?

Huff da :-(
Er det jeg er litt redd for her å, har sett hjerte banke og de finner ingen grunn for blødningen min.
Men jeg blør fremdeles litt og litt, akkurat som deg.
:( Håper det går bedre for deg enn meg! Jeg er ikke i tvil lenger....

14. Januar 2015?

Så utrolig merkelig, dette kan jo ikke stemme. Blir spennende og se fremover da:)

Jeg er dessverre ikke i tvil om hva det her er nå:( Kommer friskt blod, ikke så mye som mensen.

14. Januar 2015?
Jeg håper virkelig av hele mitt hjerte at du tar feil!
Her blødde jeg ganske mye friskt rødt blod dagen før ul, men da var det akkurat som en blodåre bristet.
Jeg har egentlig hatt friskt uttynnet blod hele tiden, den siste tiden litt mer en tidligere. Var hos legen og fikk sykemelding
i går, i håp om at blødningen stoppet hvis jeg holder meg i ro. Men den har ikke minsket enda ivertfall, men lever i håpet ettersom jeg hele tiden har blødd litt friskt. Krysser alt jeg har for oss begge!

14. Januar 2015?
Uff da:(. Det går så der.. Begynt å skrive dagbok på vi som prøver.. Kommer litt mer der etterhvert.. Håper uansett at det går bra med deg❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Kan ikke ha vært to fosteranlegg da, så har du mistet den ene og derfor fått litt laverer hcg?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp