Noe av det sprøeste!!!

Zniri

Elsker forumet
Vært på tidlig ul idag pga blødninger og symptomer som har forsvunnet. Skulle vært 8+2! Men nei da, ble satt tilbake til 5+5!?!? Vi fikk se ett lite hjerte som slo! Kunne ikke se at det var noe som tilsa at dette er en sa eller hvor blødningene kommer fra..
Da skal jeg ha blitt gravid 5 dager ETTER jeg fikk positiv test da!?!?
Nei dette kan da umulig være bra? Tok hcg igår og skal ta ny imorgen så får vi nå se hva den sier...
En veldig rar dag med andre ord:P

14. Januar 2015?

Merkelig!
Kan ikke stemme det vel?

Høres kjempe merkelig ut. Men har hørt at egget kan gå i dvale.. Eller at fosteret går i dvale, før det begynner å utvikle seg igjen. Men hørtes veldig merkelig ut!

Vært på tidlig ul idag pga blødninger og symptomer som har forsvunnet. Skulle vært 8+2! Men nei da, ble satt tilbake til 5+5!?!? Vi fikk se ett lite hjerte som slo! Kunne ikke se at det var noe som tilsa at dette er en sa eller hvor blødningene kommer fra..
Nei dette kan da umulig være bra? Tok hcg igår og skal ta ny imorgen så får vi nå se hva den sier...
En veldig rar dag med andre ord:P

14. Januar 2015?
Så rart.. Men så fantastisk at du så bankende hjerte:). Gratulerer så mye❤️

Gutt 06
Prøver på nr 2❤️❤️

Skal sies at jeg ikke sjekka at all hcg var ute etter MA i mars da... Men trodde heller ikke man ble gravid hvis det fortsatt var hcg igjen...

14. Januar 2015?

Gratulerer med bankende hjerte :) har en tidligere kollega som aldri fikk mensen mellom sa og hun var gravid igjen, men hun merka sa'n da. Så er mulig det eller at som Molly sier at egget har vært i dvale og venta med å feste seg

Weeee. Kan være at du er lengre på vei, men det vil tiden vise :D kan være at egget har ligget i dvale også. :)

Blir spennende å se fremover :)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Har grubla i hele natt! Hehehe:P Ble ikke så mye klokere da....
Men da er hvertfall hcg prøve nr 2 tatt og vi venter i spenning frem til fredag:) Den første var fin, men så er det om den øker eller synker da:/

14. Januar 2015?

Så rart! Den ble ikke satt tilbake fordi at livmoren var mindre enn standard da? Alt går jo etter standard mål nå til dags..

Skal sies at jeg ikke sjekka at all hcg var ute etter MA i mars da... Men trodde heller ikke man ble gravid hvis det fortsatt var hcg igjen...

14. Januar 2015?
Kanskje det var noe igjen den dagen du testet men gikk ut kort tid etter og du ble gravid på nytt? Hmmm...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Så rart! Den ble ikke satt tilbake fordi at livmoren var mindre enn standard da? Alt går jo etter standard mål nå til dags..
Ho målte den lille reka, så jeg vet ikke... Men begge mine barn var små når de ble født, så det standard mål greiene er jeg litt usikker på om er så ille nøyaktig:)

14. Januar 2015?

Kanskje det var noe igjen den dagen du testet men gikk ut kort tid etter og du ble gravid på nytt? Hmmm...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
Ja vettu, det er ikke umulig! Isåfall så er det litt flaks at jeg ble gravid vil jeg tro:P Men det vil jo tiden vise

14. Januar 2015?

Du er nok så langt på vei som det du har kontroll på! ;) Spess visst de andre har vært små ved fødsel også!

En veldig rar dag med andre ord:p

14. Januar 2015?
Oi, nesten samme som meg du da!
Jeg var på ul i går pga blødninger, så at hjertet slo :-) Men jeg ble satt tilbake til 5+5, men skulle
egentlig ha vært 7+5. Tok du utvendig eller innvendig ul? Hos meg tok hun utvendig. Ble du anbefalt
å ta hcg prøver der hvor du tok ul? Det ble skrevet henvisning til sykehuset hos meg, så håper
de tar meg inn etterhvert.

Oi, nesten samme som meg du da!
Jeg var på ul i går pga blødninger, så at hjertet slo :-) Men jeg ble satt tilbake til 5+5, men skulle
egentlig ha vært 7+5. Tok du utvendig eller innvendig ul? Hos meg tok hun utvendig. Ble du anbefalt
å ta hcg prøver der hvor du tok ul? Det ble skrevet henvisning til sykehuset hos meg, så håper
de tar meg inn etterhvert.
Tok først utvendig, men da så ho så dårlig så gikk over til innvendig:)
Nei hadde vært hos legen dagen før og tatt hcg pga blødningene, men jeg klarte ikke å vente helt til fredag med å få no svar så fikk kjapt time til privat ul på egenhånd.... Skal be legen om å bli henvist til sykehuset jeg også så får vi se hva de sier:)

14. Januar 2015?

Fått svar på hcg prøvene, de synker... Men synker ikke så "bra" som de skal sa legen, så han klør seg litt i hue av hele greia:/ Nye prøver neste uke for å se at de er på 0(eller nærme) eller så blir det sykehuset neste....

14. Januar 2015?

Back
Topp