Alle gode ting er tre?

Siden mangel på el gjør meg lei, sjekka jeg med legen hvor henvisning er sendt.

Den er ikke kommet frem, og sendes på nytt i morgen. (Legen har ferie, men er der i morgen)

Enda lenger å vente

fra app

:( Så dårlig gjort. Jeg håper det egentlig betyr at du rekker å få EL nå og positiv test når brevet kommer til deg. ♡

*Taster på app på mobilen*

Vi får se

fra app

Kveldens er enda høyere enn i går kveld. Men utfra dagens, var jo ikke i går kveld noen god indikator...

fra app

Kveldens er enda høyere enn i går kveld. Men utfra dagens, var jo ikke i går kveld noen god indikator...

fra app

Hmm.. Krysser fingrene nok en gang! :) Jeg har jo hatt god erfaring med å krysse fingrene tidligere i kveld så nå må flaksen fortsette når jeg krysser for deg.

Fortsatt lav, ja

fra app

Æsj. :(

Ikke uventet. Det er ikke noe i min kropp som tilsier el. Tappen er sitt sedvanlige, halvt åpen, halvt myk, men ikke helt. Og sekret creamy. Som vanlig.

fra app

Ja. Da er det mars nå da. Forhåpentligvis får du EL nå med termin i starten av mars. Så kan vi være sammen på mars. Optimist nå. Du skal ha EL nå.

Jeg håper på mars. Gjerne mars. Men vi får se hvor langt inn i mars det evt blir. Dagene går

fra app

Dagens temp er ikke noe jeg akkurat anser som noe å holde pusten for i spenning.

Kombinert med ganske tørt sekret er jeg dog villig til å håpe vagt

fra app

Håper sammen med deg!

Du håper nok mer enn meg du, jeg er mest avventende og tvilende.

fra app

Det er din rolle, det :-)

fra app

Det er din rolle, det :-)

fra app

Du må gi meg høyere temper å jobbe med her. Jeg liker ikke at du fikk lav temp i dag. :(

Den var klokken fire. 36,71 klokka sju. Tempcorrector ga 36,55 kl 5.45

Kan du leve med det?

fra app

Liker det bedre ja. Håper 2 dpo. 1. mars, kanskje bare så du kan få en til mars i kalenderen. ;)

Jeg har en født 6 dager over termin (9 etter el-termin)og en 2 dager før (var vel 4 før el-termin) så det er en anelse uforutsigbart sånn i månedsskiftet....

Men vi får se, jeg er slett ikke sikker på om jeg er dpo. tidligere i dag observerte jeg slim som hadde litt sånn manne-konsistens, men siden vi begge sovnet i gårkveld ble det ikke aksjer da, det er tre dager siden, så det burde ikke være noe fra ham der. Vi får se hvordan det utvikler seg. Og tempen de neste dagene. Mannen spurte i morges (sånn siden han husket at vi sovna) om tempen er høy eller lav? Tja, midt imellom, jeg finner vel sikkert ut av det i løpet av helga, sa jeg. Enten det er slik eller sånn.

Ikke dpo sier ff. Jeg er enig, jeg er nok ikke dpo.

fra app

Back
Topp