30 days abs challenge

Jeg klarte ikke en eneste situps. Måtte hekte beina fast i noe og ta fart for å komme opp :-P squatene ble også unnagjort. Hadde ikke trodd at 50 squat skulle være så ille... Men sleit med å gire etterpå. He he he!
Men både abs, squat og pushup challenge unnagjort for i dag :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jeg synes det er lettere å ta de "baklengs", altså begynne oppe å
gå så langt ned jeg klarer. Tungt å ta helt fra gulvet

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes det er lettere å ta de "baklengs", altså begynne oppe å
gå så langt ned jeg klarer. Tungt å ta helt fra gulvet

Av en eller annen grunn så er senene som er bundet til hofteleddene på innsiden av hofta, rare hos meg. Virker som de går ut av ledd når jeg for eksempel tar situps. Eller leg raise. Ubehagelig. Har alltid vært sånn.

Synes det "mangler" øvelser for skrå magemuskler på 30 day ab challenge, så jeg tror jeg skal lage mitt "eget" mageopplegg med litt mer varierte øvelser.

Men det gir sikkert god effekt for de rette da, sykt mange repetisjoner til slutt! :)

Eg har ikkje magemusklar og fekk vondt i korsryggen på sit ups :( Så må heller ta fleire crunches også tar eg ein øvelse for korsryggen i stede. Håpar dikka godtar det, også håpar me at når juni er ferdig så klarer eg sit ups ;)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Tok 20 crunches istedenfor 8 :0 ammetåke??

Dag 2 gjennomført :-)

Puh, kjenner jeg har en form for muskler der ja, eller mangler... Dag 2 done!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Dag 3 gjennomført :-D

Dag 3 done:)

Dag 3 gjennomført.. Har fått samboeren med meg på dette. Siden jeg ikke greier push upps har jeg fått med meg han Til å ta push upps og jeg trener magan:-P

Trimtur og challenge dag 3 gjort!

Dag 5 gjort!

Pokker,så flinke dere er alle sammen! Her sitter jeg å leser gjennom mens jeg spiser en krone is og vurderer å hente enda en :p Kanskje på tide jeg også begynner. Får ikke høre annet enn at jeg ser tjukk ut for tiden...Så bør vell heller gjøre noe med det nå...:)

Dag 4 (hviledag) gjennomført med glans. Dag 5 fikk jeg ikke gjennomført. Så i dag blir det dobbelt opp!!!

Dag 6 gjennomført:) syntes det blir tyngre og tyngere. Men samtidig lettere og lettere.. Når man får gjordt de noen ganger.

Dag 5 og 6 gjennomført... Blir hardt når man hopper over en dag... He he.

Dag 4 (hviledag) gjennomført med glans. Dag 5 fikk jeg ikke gjennomført. Så i dag blir det dobbelt opp!!!

Samme her bare st jeg tenkte å skyve det med en dag og ikke ta restdag..

Dag 6 unnagjort!

Back
Topp