Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syntes planken er tung jeg, men nå er det mye å løfte herDag syv fullført. Det ble ikke noe restdag på meg denne gangen Mener at det er hardest med sit ups ufff
Kanskje jeg gjør det feil? Hvordan gjør du leggraise?Dag 7 ble gjennomført igår kveld! Synes leggraise er verst, jeg tipper liksom over :-D
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Etter som jeg har skjønt, er det å ha rette ben rett opp i lufta og ta de nesten ned til gulvet og opp igjen ( uten å være når gulvet)Kanskje jeg gjør det feil? Hvordan gjør du leggraise?
Kanskje jeg gjør det feil? Hvordan gjør du leggraise?
Da gjorde jeg det riktig men synes fortsatt at det er sit ups som er verstLigg på ryggen heilt flatt og med armane ned langs kroppen (til nærmare kroppen til vanskelgare). Løft beina rett opp, ikkje bøyg i knea. Senk dei saaaaakte ned mot golvet og saaaaakte opp rett før du "treffer" golvet. Til saktare/kontrollert du gjer det, til bedre uttelling gir det
Evt så kan du søka det på youtube
Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Ligg på ryggen heilt flatt og med armane ned langs kroppen (til nærmare kroppen til vanskelgare). Løft beina rett opp, ikkje bøyg i knea. Senk dei saaaaakte ned mot golvet og saaaaakte opp rett før du "treffer" golvet. Til saktare/kontrollert du gjer det, til bedre uttelling gir det![]()
Evt så kan du søka det på youtube![]()
Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤