30 days abs challenge

Dagens tatt!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gårsdagens tatt :) ligger en dag behind;)

Dag syv fullført. Det ble ikke noe restdag på meg denne gangen Mener at det er hardest med sit ups ufff

Dag 7 ble gjennomført igår kveld! Synes leggraise er verst, jeg tipper liksom over :-D

Dag 7 ble gjennomført igår kveld! Synes leggraise er verst, jeg tipper liksom over :-D

Kanskje jeg gjør det feil? Hvordan gjør du leggraise?

Dag 7,8,9 gjennomført. Bare dårlig på å skrive det her...

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: BMC
Kanskje jeg gjør det feil? Hvordan gjør du leggraise?

Ligg på ryggen heilt flatt og med armane ned langs kroppen (til nærmare kroppen til vanskelgare). Løft beina rett opp, ikkje bøyg i knea. Senk dei saaaaakte ned mot golvet og saaaaakte opp rett før du "treffer" golvet. Til saktare/kontrollert du gjer det, til bedre uttelling gir det :)
Evt så kan du søka det på youtube :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Ligg på ryggen heilt flatt og med armane ned langs kroppen (til nærmare kroppen til vanskelgare). Løft beina rett opp, ikkje bøyg i knea. Senk dei saaaaakte ned mot golvet og saaaaakte opp rett før du "treffer" golvet. Til saktare/kontrollert du gjer det, til bedre uttelling gir det :)

Da gjorde jeg det riktig men synes fortsatt at det er sit ups som er verst ;)

Må også huske :Viktig at ryggen hele tiden er nede i bakken, den skal ikke svaie... Bedre å ikke ta bena så langt ned og heller holde ryggen ned i bakken, enn å ta beina helt ned men å ha svai i ryggen :-)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Gode tips her! Hjalp egentlig og ha armene langs kroppen, jeg har hatt de ut i 90 grader.
Dag 10 gjort! Føler det begynner og gi effekt på musklene nå, blir sterkere! I tillegg bruker jeg Lifesum og blir mer bevisst på hva jeg putter i munnen. Appen sier jeg kommer til og bruke 15-18 uker på og gå ned fra 65 til 56 kg, om jeg fortsetter slik. Motiverende!

Dag syv done altså 3 dager behind :oops:

Dag 10 gjennomført i går. Jeg legger sammen antall rep på de tre øvelsene og kjører situps med beina i været. Får ikke til noe annet. Og så kjører jeg planken da. Ble 105 situps i går da. He he he.

Sent from my iPhone using BV Forum

Dag 9 done

Dag 11 er gjort!

Dag 10 :)

Back
Topp