IVF mor's dagbok.

Det passet utrolig dårlig for min del å reise på hytten til Svigers med di nå, eg har tisset mye i dag og svigermor kommenterte dette og i tillegg pleier eg å gjør litt når eg e her men nå kjenner eg meg trøtt og sliten så vil liksom unngå dette:) såååå, når kan eg si det? Jo ikke før jobben har utvidet vikar tiden min for då kan di og få vite om det:) og det vet eg ikke når dette blir:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Salt suget kom i går:/ og når eg ikke hadde noe salt så ble eg kvalm:/ måtte bare legge meg til slutt:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1401718595.512284.jpg Dagens test:) bare måtte ta en til:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I måren er det lege time allerede, da skal prøver tas og søknad til ul i uke 7 blir sendt:) i går kveld kom eg på forrige svangerskap og min svake livmorhals osv. Fødte nesten i uke 33 forrige gang og gikk da med 2 cm åpning til uke 39:/
 
Så spennende det blir med ultralyd i uke 7! Skal prøve å få meg time til det selv. Skummelt med svak livmorhals :/ jeg fødte prematurt forrige gang, håper jeg klarer å komme meg over uke 37 denne gangen.
 
Så spennende det blir med ultralyd i uke 7! Skal prøve å få meg time til det selv. Skummelt med svak livmorhals :/ jeg fødte prematurt forrige gang, håper jeg klarer å komme meg over uke 37 denne gangen.
Eg håper på det samme selv, sist var eg heldig at riene stoppet opp.
 
I dag var eg på første kontroll hvor de tok blodprøver, urin prøve, og henviste meg til tidlig ultralyd. Han endret termin pga mensen selv om eg sa eg viste når el var:/ men men er er vist 5+6 og ikke 5+1 då:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ble flyttet frem til uke 6 av legen i går men er ganske sikker på at det er noen dager feil men men:) da er termin 2.februar:) eg fikk henvisning til tidlig ul så nå venter eg på timen:) min mor og svigermor fikk den gode nyheten i dag:)
 
Denne uken får eg nok tlf fra Gyn ang timen med tidlig ul:) venter spent nå:)
 
Så heldig du er som skal få se den lille snart! :) Kan nesten ikke vente med å se et fint blinkende hjerte <3
 
Så heldig du er som skal få se den lille snart! :) Kan nesten ikke vente med å se et fint blinkende hjerte <3
Eg håper det blinker et eller to, for eg er så oppblåst at eg snart er gått opp 2 str i bukse vidde:/ Hehe.
 
Det er kjekt å se strekene bli sterkere og sterkere!
Ja det synes eg og:) men nå er eg over uke 6 så nå er eg ferdig med å teste resten av mitt liv:/ dette er siste graviditeten regne eg med:( mannen bestemmer litt han og:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg fikk henvisning til tidlig ultralyd og trur dere ikke eg fikk time 4/8 da:/ fikk byttet til 26/6 men eg vil helst neste uke så skal nok prøve meg hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp