Håndarbeidstråd:)

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
Husker ikke om vi har/hadde en slik tråd så da lager jeg en ny:) Jeg ELSKER å sy men det blir veldig lite av det for tiden:( Men strikking blir det litt av:) Akkurat nå har jeg tre(!!!!) prosjekter pågang;) Mariusgenser til meg selv, hekler teppe til lillemor og strikker regnbueteppe til lillemor:D Har bare bilde av regnbueteppet nå.

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Lurt å få med bilde da;)

♡Malin♡14.06.2013♡
 

Vedlegg

  • 1401531314423.jpg
    1401531314423.jpg
    66,5 KB · Visninger: 64
Hekler duker til kjøkkene av gammle laken:) ImageUploadedByBV Forum1401544833.022434.jpg
Og snorkedressen fra pickles:)
ImageUploadedByBV Forum1401544866.692766.jpg
Her er bilde av pickles sin versjon.
ImageUploadedByBV Forum1401544941.622325.jpg
Også har jeg så lyst å strikke ballongbukse:) noen som har strikket en?:)
 
Å,det var fint garn! Veldig fint farga. Syns ofte sånne flerfarga garn kan ha litt dårlig farging. Altså at det ikke er jevnt fordelt så det bare blir stygge flekker.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Jeg er enig i alt:) Ble overrasket over at det var så bra! Men til 57,- nøstet så burde det være bra;)

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Hekler duker til kjøkkene av gammle laken:) Vis vedlegget 63508
Og snorkedressen fra pickles:)
Vis vedlegget 63509
Her er bilde av pickles sin versjon.
Vis vedlegget 63511
Også har jeg så lyst å strikke ballongbukse:) noen som har strikket en?:)
Nydelig dress:) Likte fargekombinasjonen du har valgt! Lett å strikke? Har også tenkt på sånn bukse. Lurer på om det var i den store guttestrikkeboka(tror den heter det) at de hadde mønster på det. Har du link til dressen?

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Nydelig dress:) Likte fargekombinasjonen du har valgt! Lett å strikke? Har også tenkt på sånn bukse. Lurer på om det var i den store guttestrikkeboka(tror den heter det) at de hadde mønster på det. Har du link til dressen?

♡Malin♡14.06.2013♡
Ja den er egentli det:) litt spesielt å begynne på toppen å strikke ned, og knota litt før jeg forsto hvordan jeg skulle strikke stolpene sammen. Men det var jo kjempe enkelt:) her er linken http://www.pickles.no/pickles/2012/6/19/snorkedress-zzz-jumpsuit.html

Har sett mange varianter av den ballongbuksen, tror og det er en oppskrift i en bok som heter all you knitt is love, tror det var det den het:) si i fra hvis du kommer over en oppskrift:)
 
Ja den er egentli det:) litt spesielt å begynne på toppen å strikke ned, og knota litt før jeg forsto hvordan jeg skulle strikke stolpene sammen. Men det var jo kjempe enkelt:) her er linken http://www.pickles.no/pickles/2012/6/19/snorkedress-zzz-jumpsuit.html

Har sett mange varianter av den ballongbuksen, tror og det er en oppskrift i en bok som heter all you knitt is love, tror det var det den het:) si i fra hvis du kommer over en oppskrift:)
Tusen takk:D Skal si ifra:) Å hvis du finner kan du jo si ifra å;)

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Åå..! Så flinke dere er :) jeg bare hekler jeg da. Er ikke noe kompis med hverken strikkepinnene eller symaskinen. Akkurat nå holder jeg på med en bukse til vesla (Tenkt bhg ull-bukse) og et vognteppe til ei venninne som akkurat har fått baby. Kan legge ut bilde i kveld kanskje? Etter bursdagsfeiring
 
Fikk tatt det med en gang ;) jeg personlig velger mer duse farger til meg/mitt, men syns det var litt stilig med knalle farger også :)
 

Vedlegg

  • 1401601205762.jpg
    1401601205762.jpg
    70,4 KB · Visninger: 47
  • 1401601218897.jpg
    1401601218897.jpg
    67,7 KB · Visninger: 46
Fikk tatt det med en gang ;) jeg personlig velger mer duse farger til meg/mitt, men syns det var litt stilig med knalle farger også :)
Så fint:) har lyst å prøve meg på c2c men er ikke kommen så langt enda;) vil virkelig anbefale deg å hekle inn tråene, du sparer deg for masse arb!:)
 
Så fint:) har lyst å prøve meg på c2c men er ikke kommen så langt enda;) vil virkelig anbefale deg å hekle inn tråene, du sparer deg for masse arb!:)
Hvordan? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp