★☆★Felles skravletråd★☆★

Er snart i boks med vannet her også og vært ute på trilletur:) Skal ta sprettrumpe til kvelds.Har faktisk ikke spist noe godteri siden vi startet opp denne krigen, men det har vært pga mye som har skjedd i mai. Så da har det jo blitt kake flere lørdager :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Åjjj. Da e jo utrulig bra. Eg stryke med om eg ikkje får sjokolade. :( så her blir det hver helg :eek: sku ønska eg klarte å la vær.

Åjjj. Da e jo utrulig bra. Eg stryke med om eg ikkje får sjokolade. :( så her blir det hver helg :eek: sku ønska eg klarte å la vær.

Tror egentlig jeg er mer kake/gjærbakst type:p Synes det er mer fristende enn godteri. Men nå om sommeren er det jo veldig godt med jordbær eller andre bær da;)

Tror egentlig jeg er mer kake/gjærbakst type:p Synes det er mer fristende enn godteri. Men nå om sommeren er det jo veldig godt med jordbær eller andre bær da;)

Ja, det e jo det. Men ingen ting slår sjokolade. :p hihi.

Mannen min syntes jeg satt så mye med mobilen så prøver å begrense meg :p

Åhhh. Eg har ingen å ta sånne hensyn til eg :D bortsett fra ungene da :p

Da er jeg i seng, og er redd det blir et elendig resultat på vekta i morra :(

Vi har vært på hyttebesøk i dag, og der fikk vi servert hamburgere og vafler + brus og snacks... noe som absolutt ikke er bra dagen før veiing!!!! :eek:
Jeg tok meg en løpetur i skogen når jeg kom hjem, men følte vaflene lå og ulma i magen mens jeg løp :confused:
Huff beklager lag lilje... Jeg har hatt så lørdagsfølelse i dag :(

Fra appen

Håper alle legger inn vekt nå:) Ikke lenge til fristen går ut for denne uka..

Jeg hadde sikkert gått ned mer hver uke om jeg ikke spiste masse usunn snacks og bestillingspizza, taco osv

Hvorfor er det så vanskelig å gi litt slipp på sånt??? :(

Jeg hadde sikkert gått ned mer hver uke om jeg ikke spiste masse usunn snacks og bestillingspizza, taco osv

Hvorfor er det så vanskelig å gi litt slipp på sånt??? :(

Fordi det e så godt :p

Fordi det e så godt :p

Men trur ikkje det har så mye med hva man spiser, men mengden. E vanskelig å begrense seg til et pizza stykke når det e så godt :)

Men trur ikkje det har så mye med hva man spiser, men mengden. E vanskelig å begrense seg til et pizza stykke når det e så godt :)

Dete r vanskelig å spise kun et pizzastykke når vi er kun to som deler :p

Blir vaffel til lunsj her i dag:p

Feiret mine 800g ned med å spise is til frokost jeg da :p den lå og ropte på meg da jeg var nedi vaskekjellern og måtte forbi frysern! Huff.....

Februar-14 mamma <3

Eg tenker hele tiden det e søndag i dag. De ekstra fridagene sitter meg heilt ut av spill :p så da e jo deilig å ha en "ekstra" dag igjen av helga. :) på mandag skal eg jo på jobb intervju. Kjenner det knyter seg i magen bare av å tenke på det :p

Eg tenker hele tiden det e søndag i dag. De ekstra fridagene sitter meg heilt ut av spill :p så da e jo deilig å ha en "ekstra" dag igjen av helga. :) på mandag skal eg jo på jobb intervju. Kjenner det knyter seg i magen bare av å tenke på det :p

Haha ja jeg har også hatt den følelsen i dag! Har vært rimelig sikker på at det var lørdag i går!

Lykke til på intervju! Hva slags jobb er det?

Når det gjelder usunne matvarer tror jeg mye handler om å begrense seg. Tror at om jeg skulle kuttet ut alt, ville jeg til slutt gått på en smell. Er likevel fornøyd med at jeg nå er mye flinkere til å si nei :) For fristelser har det hvert mange av, men jeg har holdt meg unna;)

Lykke til på intervju :)

Februar-14 mamma <3

Back
Topp