SKRAVLE-TRÅD

God kveld:D
Vi har vært ute i hele dag..i skogen og i en familiepark:)
Jeg har stekt opp 2 kg med kjøttkaker, og vasket 3 maskiner med klær:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Å så koselig :) flink du er da :)

Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3

God morgen :) Hva skal dere i dag? Her er vi fortsatt litt slitne etter gårsdagens bursdagsfeiring ;) Var en fantastisk dag og mini hadde det så moro med alle ungene rundt seg :) Nå skinner sola, og om et par timer skal vi passe sønnen til ei på barselgruppa :) Trur mini kommer til å elske og ha en annen enn mamma og pappa å leke med, så jeg gleder meg :)

God morgen! I dag har jeg tenkt til å bevege meg ut av døra med mini. Håper hu vil sove litt i vogna ute i dag. Blitt så våken på dagtid. Fint at hu sovner mellom 18-19 hver dag, men liker å få en liten pause midt på dagen altså.

God morgen :) ligger å koser i sengen vi ♡

Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3

God morgen! I dag har jeg tenkt til å bevege meg ut av døra med mini. Håper hu vil sove litt i vogna ute i dag. Blitt så våken på dagtid. Fint at hu sovner mellom 18-19 hver dag, men liker å få en liten pause midt på dagen altså.
Lykke til, her tviholdt jeg på dagduppen til junior var passert 3, godt med en pause midt på dagen!! ;)

Måtte ut i finværet :)

Dytter :) Hei hei :D

Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3 blir mindre aktiv fremover. mye som skjer :)

Hva har du gjort idag da? :)

Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3 blir mindre aktiv fremover. mye som skjer :)

Hva har du gjort idag da? :)

Trilletur i finværet og vært mye på terassen. Deilig vær:D Ellers har jeg og veslegutt sett på at han far i huset jobber:P

Trilletur i finværet og vært mye på terassen. Deilig vær:D Ellers har jeg og veslegutt sett på at han far i huset jobber:P
Så koselig :) vært ute i finværet :D

Back
Topp