Skravlingstråd :)

Fikk forresten vite av gynekologen min at det ikke finnes falsk-positive tester, bare falsk-negative;) Så dere som tester, dere ER gravide!!!:):) ✌️


Sent from my iPad using BV Forum
Det stemmer nok, men jeg skal fortsatt ta en ny test i morgen, bare for å se at jeg ikke innbiller meg dette :p
Har allerede fått massevis at positive tester i tillegg til en digital en, men det er så fryktelig kjekt å se disse to strekene komme frem :D


Fra mobil.
 
Jeg er litt redd for at jeg bare har hatt en kjemisk graviditet, så det er derfor jeg tester meg hele tiden ;) IKM i dag eller i morgen, 13 dpo i dag. Tror nok jeg senker skuldrene når IKM er over, håper det ihvertfall :)

Også har jeg mange tester liggende, så da gjør det liksom ikke noe at jeg bruker dem :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er litt redd for at jeg bare har hatt en kjemisk graviditet, så det er derfor jeg tester meg hele tiden ;) IKM i dag eller i morgen, 13 dpo i dag. Tror nok jeg senker skuldrene når IKM er over, håper det ihvertfall :)

Også har jeg mange tester liggende, så da gjør det liksom ikke noe at jeg bruker dem :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvordan var testen i dag, da? :)


Fra mobil.
 
Her er dagens tester. Ganske like som i går og dagen før...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1401258123246.jpg
    1401258123246.jpg
    25,7 KB · Visninger: 38
Håper å komme inn hit snart <3 10 dpo og synlig strek men svak innen tidsfrist





Taster på appen :)
 
Strek er strek, Twinkle! (sier hun som tester fremdeles just in case :D)

:)
 
Her er dagens tester. Ganske like som i går og dagen før...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hallo! Det der kan umulig være kjemisk med så sterke tester.

Du er helt gravid! :D:D


Fra mobil.
 
Håper å komme inn hit snart <3 10 dpo og synlig strek men svak innen tidsfrist





Taster på appen :)
Åh, hurra hurra! Det er så kjekt å få deg inn her :D


Fra mobil.
 
Hallo! Det der kan umulig være kjemisk med så sterke tester.

Du er helt gravid! :D:D


Fra mobil.

Hehe, jada, men det er litt vanskelig å tro på allikevel ;) I morgen tenker jeg å ta den digitale, da er jeg 4 uker på vei :)
 
Her er hvertfall testene mine hittil

ImageUploadedByBV Forum1401264588.754455.jpg

Og redigert :p

ImageUploadedByBV Forum1401264602.874271.jpg





Taster på appen :)
 
Strek er strek, Twinkle! (sier hun som tester fremdeles just in case :D)

:)
Hihi, Jaa, men jeg er bare litt redd for det bare er tull :p føler mensen er rett rundt hjørnet





Taster på appen :)
 
Hihi, Jaa, men jeg er bare litt redd for det bare er tull :p føler mensen er rett rundt hjørnet





Taster på appen :)

Det er jo normalt med menssmerter i starten av et svangerskap, livmoren som strekker seg ut eller noe :)
 
Det er jo normalt med menssmerter i starten av et svangerskap, livmoren som strekker seg ut eller noe :)
Jeg har noen helt sinnsyke murringer der hvertfall :p





Taster på appen :)
 
Det har jeg og! Hver dag, både i magen og i korsryggen. Til tider plagsomt mye, så håper ikke det skal være sånn hele svangerskapet :p


Fra mobil.
 
Jeg er jo hjemme fra jobb pga bihulebetennelse for tida, og det strekker noe sykt når jeg nyser :p
I går hadde jeg litt utflod, og da måtte jeg bare løpe på do for å sjekke at det ikke var blod. Syns det er fint med litt vondter, gjør jo at man merker litt mer til at det er noe som skjer. Syns fremdeles det er ganske uvirkelig, første prøveperiode, og vi som begynte litt tidligere fordi vi regnet med at det kunne ta noen måneder :p Så vi får prøve å finne ut hvordan vi kan klare å strekke ut permisjonen i det lengste, det er nemlig manko på barnehageplasser her ;)
 
Begynte å trene for 2 mnd siden (altså, har aldri trent før og følte det var på tide) og har funnet meg en god skogsrunde på 2 km som jeg løper flere dager i uken. (Klarer ikke hele altså:p)
Også meldte jeg meg inn i en liten treningsgruppe, der man legger inn mål, vekt osv. Målet mitt er nedgang i vekt og de siste ukene har jeg spist supersunt og lite....

Isted tisset jeg på pinnen og fant ut at jeg var gravid. Jeg er jo smelt på tjukka! Så jeg spiste likesågodt opp hele middagen for 4 pers selv:p Nå ligger jeg på sofaen å ser på TV!:) Kommer jo til og fortsette å trene men akkuratt idag så skal jeg rulle til sengs!


Sent from my iPad using BV Forum

Du høres riktig så fornuftig ut! Noen dager trener vi, andre dager ikke :) I går måtte jeg bare sove på sofaen. kjenner at denne første tiden tærer skikkelig på! Hormoner i sving, kroppen trenger søvn :p Så det er jo ikke sånn kjempelurt at jeg har meldt meg inn på TRENINGSSTUDIO! :) hihihi!! Men kan jo fortsatt trene der hvis de hjelper meg med ett nytt opplegg :) Jeg er overvektig BMI på 30, så jeg må jo prøve å skjerpe meg :) Gikk opp 14 kilo forrige gang med vesla, de rant av etter 14 dager, gikk ned 5 kilo etter det igjen. så er jo fornøyd, men trivselsvekta er vel 10 kilo ned :) Satse på det etterhvert :)
 
Jeg er jo hjemme fra jobb pga bihulebetennelse for tida, og det strekker noe sykt når jeg nyser :p
I går hadde jeg litt utflod, og da måtte jeg bare løpe på do for å sjekke at det ikke var blod. Syns det er fint med litt vondter, gjør jo at man merker litt mer til at det er noe som skjer. Syns fremdeles det er ganske uvirkelig, første prøveperiode, og vi som begynte litt tidligere fordi vi regnet med at det kunne ta noen måneder :p Så vi får prøve å finne ut hvordan vi kan klare å strekke ut permisjonen i det lengste, det er nemlig manko på barnehageplasser her ;)

Jeg tror vi er så fruktbare at vi ikke kan være nakne i samme rom engang :p Alle tre barna våre satt på første forsøk, sex en gang og pang gravide :p Utrolig merkelig! Men fryktelig takknemlige da :)
 
Du høres riktig så fornuftig ut! Noen dager trener vi, andre dager ikke :) I går måtte jeg bare sove på sofaen. kjenner at denne første tiden tærer skikkelig på! Hormoner i sving, kroppen trenger søvn :p Så det er jo ikke sånn kjempelurt at jeg har meldt meg inn på TRENINGSSTUDIO! :) hihihi!! Men kan jo fortsatt trene der hvis de hjelper meg med ett nytt opplegg :) Jeg er overvektig BMI på 30, så jeg må jo prøve å skjerpe meg :) Gikk opp 14 kilo forrige gang med vesla, de rant av etter 14 dager, gikk ned 5 kilo etter det igjen. så er jo fornøyd, men trivselsvekta er vel 10 kilo ned :) Satse på det etterhvert :)


Tror det å være obs på hva man trykket i seg og hvor ofte er det viktigste:) så kan man gå lange turer, svømme, leke og kose seg resten av tiden<3 jeg 'trener' ikke Annet enn at jeg jogger:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var forresten på kafe idag med en venninne:) En meny på 10 retter.... Var jo baaaare salater, oster og noen supper:p ble en toast på meg og en kopp te:p Morro å velge bort en hel meny.. NOT!!
(Legen min sa at jeg ikke burde spise salat ute for man vet ikke hvor godt den er vasket:))


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var forresten på kafe idag med en venninne:) En meny på 10 retter.... Var jo baaaare salater, oster og noen supper:p ble en toast på meg og en kopp te:p Morro å velge bort en hel meny.. NOT!!
(Legen min sa at jeg ikke burde spise salat ute for man vet ikke hvor godt den er vasket:))


Sent from my iPhone using BV Forum
Det har ikke jeg tenkt på i det hele tatt!
Men syntes det blir vanskelig med salater, for de inneholder alltid enten spekekjøtt eller upasteurisert ost.


Fra mobil.
 
Back
Topp