Tirsdag 27.mai.

Ja, vi har aldri gått hjemme samtidig. Da hun begynte i bhg hadde mannen 50% permisjon så hun hadde mye fri og korte dager ;)

Det er ikke dumt å gjøre det sånn :) så får de en mild start i barnehagen:)

Dette er kanskje ikke rette tidspunktet å ta den avgjørelsen på ;) :p

Men uansett så går jo E da i bhg så jobben din vil jo å være student ;)

Ja men jeg tror faktisk ikke jeg kvalifiserer nå.

Surfer mobilt!

God kveld!
Fine bilder av stort og smått her i dag.:)

Jeg har endelig fått lest litt - til tross for det fine været og lysten til å gjøre alt anna rart. Nå nytes kveldssola.
1401216685977.jpg
Mottok også ei pakke fra Lindex i dag, så nå er sommerklærne i boks. Jenta er iallfall fornøyd!:)
1401216781635.jpg

Vi var hos legen i går og det ble tatt blodprøver av Jenny. 6 eller 7 glass! Hun begynte å gråte unde glass nr.2, men det gikk over når hun var ferdig og fikk to premier.;) Skal levere urinprøve i morra, så får vi vente på svar. Tror ikke det er noe, men da har vi iallfall fått sjekka det.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God kveld!

Jeg har endelig fått lest litt - til tross for det fine været og lysten til å gjøre alt anna rart. Nå nytes kveldssola.
Vis vedlegget 63079
Mottok også ei pakke fra Lindex i dag, så nå er sommerklærne i boks. Jenta er iallfall fornøyd!:)
Vis vedlegget 63080

Vi var hos legen i går og det ble tatt blodprøver av Jenny. 6 eller 7 glass! Hun begynte å gråte unde glass nr.2, men det gikk over når hun var ferdig og fikk to premier.;) Skal levere urinprøve i morra, så får vi vente på svar. Tror ikke det er noe, men da har vi iallfall fått sjekka det.

Så fin hun er :D

God kveld!

Vis vedlegget 63079
Vis vedlegget 63080

Så blid og fornøyd :) Hun så plutselig så stor ut, snart toåring liksom :eek: ;) :)

God kveld!

Vis vedlegget 63079
Vis vedlegget 63080

For en fin jente :D og søte klær;)

Godt dere fikk tatt en ordentlig test av hun! Håper det ikke er noe galt ;)

Det gikk ikke så bra på eksamen!
Men jeg bestod - så vidt, så nå orker jeg ikke å tenke mer på det...

Surfer mobilt!

Så flink du er som bestod:D
Synes det er flott gjort av det når du har såå mye annet og styre med om dagen:)

•☆Tastedingsen☆•

Så blid og fornøyd :) Hun så plutselig så stor ut, snart toåring liksom :eek: ;) :)

Jah, de små er ikke så små lenger. :p Så på bilder fra 1-års dagen hennes her en kveld, og det er helt utrolig hvor mye de forandrer seg på 8mnd.:)

Takk for det!:)
Liker godt størrelsene og fargene på Lindex-klærne.

Ja er mye fint der :) har laget en laaang ønskeliste på hva jeg vil ha:P

Ja vi leide leiligheten før vi kjøpte den, for hun vi leide av måtte selge.. er billig ja, men vanlig pris her vi bor egentlig:) hvis vi skulle ha leid ut nå, så måtte vi tatt 5-6 tusen pga at fellesutgiftene har gått opp;) er jo leilighet på 80kvm da, 3 soverom og har kaveltv med dekoder (canal digital) som hører til leiligheten:)

Er deilig å ha alt mulig inkludert ja! Det hadde vi når vi bodde utenfor kongsberg.. husleie, strøm, internett, tv kanaler til 5000kr + at vi fikk bruke så mye ved vi ville :D

Haha så bra at det ble noe mer ut av forholdet da:D er jo tøft gjort at søsteren din, for mange blir lurt:(

Hihi jaaa:rolleyes: på albansk betyr Emira: den gode/den vakre:D da måtte jeg hvertfall ha navnet:eek:
Billig i Rjuksman område :-) da vet jeg det :-)

Lurt hvordan da?:D:D

DEt står faktisk på studentweb at jeg ikke kvalifiserer til to av tre studier jeg søkte. Dette var FØR eksamen. Og da skjønner jeg ingenting :o
Så rart :confused: Det må du jo forhøre deg med studieveileder om, er jo ubrukelig om du har brukt ett år på en påbygning som er ubrukelig mht studiesøking.

Jah, de små er ikke så små lenger. :p Så på bilder fra 1-års dagen hennes her en kveld, og det er helt utrolig hvor mye de forandrer seg på 8mnd.:)

Ja, ved ett år var de enda veldig mye baby, plutselig er de blitt småbarn :)

Så rart :confused: Det må du jo forhøre deg med studieveileder om, er jo ubrukelig om du har brukt ett år på en påbygning som er ubrukelig mht studiesøking.

Ja jeg har bedt om oppklaring nå. Spesielt BV- masteren jeg hadde på andre valget. Der har jeg jo riktig bachelor og riktige karakterer OG det er ledige studieplasser...!

Surfer mobilt!

Ja jeg har bedt om oppklaring nå. Spesielt BV- masteren jeg hadde på andre valget. Der har jeg jo riktig bachelor og riktige karakterer OG det er ledige studieplasser...!

Surfer mobilt!
Ja, det er jo helt meningsløst! En bachelor i bv må jo virkelig kvalifisere for en master i bv!

Billig i Rjuksman område :-) da vet jeg det :-)

Lurt hvordan da?:D:D

Ja er billig her enda ;) ikke så stor etterspørsel :P 2mill for et hus er DYRT her:eek::P

Jeg vet om flere som har tatt med mann fra utlandet, og blitt lurt på den måten at de blir lovet alt mulig, men så stikker dem så fort dem har fått opphold;) men kjenner flere som det ikke har skjedd med da :D

Ja er billig her enda ;) ikke så stor etterspørsel :P 2mill for et hus er DYRT her:eek::P

Jeg vet om flere som har tatt med mann fra utlandet, og blitt lurt på den måten at de blir lovet alt mulig, men så stikker dem så fort dem har fått opphold;) men kjenner flere som det ikke har skjedd med da :D
Åh sånn ja :-) Tror ikke han hadde turt det,når vi er gift også hehe :-)
Men de kommer fra en familie med bra økonomi og eier mange mål med tomter alle søskene etter faren :-) Libyere er ikke slik,for de har ikke turisme og familien deres hadde flådd de om de hadde gått på gamle europeiske damer hehe..
Men i De fattige nabolandene er det noe annet :rolleyes::confused:

Begge brødrene ville i utgangspunktet bo i Libya også, men det har jeg jo prøvd. Så fikk overtalt han til at her var det bedre skoler og ikke minst tryggere :-) :-)

Men ja , mange som blir lurt. Det er synd. På www.tunisianloverats.com er det helt texas!!! Hehe

Ja, det er jo helt meningsløst! En bachelor i bv må jo virkelig kvalifisere for en master i bv!

De hadde ikke prioritert BV-masteren siden den var andrevalget mitt. Fikk jo som sagt til deg, oppklart alt sammen!

Surfer mobilt!

Back
Topp