Du får handle for å ha i kveldLurtMen litt for travelt i dag.
Kjøpe meg is i kantina før jeg reiser hjem kanskje!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får handle for å ha i kveldLurtMen litt for travelt i dag.
Kjøpe meg is i kantina før jeg reiser hjem kanskje!
Håper dere får en grei dag uten altfor mange planer - deilig det og da
Blir det noe jobbing på deg eller?
Dere utsetter ikke permisjonen til mannen da, mens du likevel er hjemme? Så kan han jo heller ha mer perm utover høsten![]()
Hei hei![]()
Vi har hatt en god natt, Hermine sover helt til morran og får mme i senga før vi står opp. Det er deilig!![]()
Vi nyter late sommerdager og det deilige været, godt å kjenne litt varme og å se grønt gress og blomstrende trær! Slikt har vi ikke hjemme før til st.hans![]()
Hermine sover i skyggen og siden blir det middag på Mc Donalds, det har vi heller ikke hjemme![]()
Jepp! Vi har en ukes vårferieSkikkelig feriemodus dere er i?høres veldig godt og koselig ut hvertfall
![]()
Ja det er fryktelig mye papirer! Mannen her er blitt en kløpper på å utsette permisjonJeg foreslo det.. men så kan det hende jeg får nå fra juni, og sambo liker ikke å styre sånn fram og tilbake med jobb og søknaderjeg sa også at han heller kunne ta ferie, så utsette permisjon en mnd hvertfall.. men han vil ikke gå hjemme uten lønn
selvom vi får feriepenger og skattepenger.. haha
Jepp! Vi har en ukes vårferie![]()
![]()
Ja det er fryktelig mye papirer! Mannen her er blitt en kløpper på å utsette permisjon![]()
Flink han er til å gjøre husarbeid da hehe.... har klippet gresset jeg.. og tom naboen sin side. Var drit sliten masse hehe... Khalid fjernet ugresset mellom hellene.. drittjobbJa er godt å ikke ha for mye planervi skal snart ut å handle..venter bare på at sambo bli ferdig å støvsuge! Han tar jo helt av når han først finner den fram
hehe..
Aner ikke altsåskal høre med sjefen igjen.. hun sa at hun skulle se på timelistene og sende de på mail til meg..men har ikke fått enda
mulig det kommer mail nå i slutten av mnd også!
![]()
Et sommerbilde fra idag![]()
Flink han er til å gjøre husarbeid da hehe.... har klippet gresset jeg.. og tom naboen sin side. Var drit sliten masse hehe... Khalid fjernet ugresset mellom hellene.. drittjobb![]()
Hva skal derr idag? Skal besøke hun venninnen min fra Syria kl 19. Så idag får mannen ta seg av leggingen![]()
De under oss har flytta,så søsteren min og broren til Khalid skal på visning på torsdag. Tror de går for den.![]()
![]()
Supert for oss. Da kan vi hjelpe hverandre med barnevakt osv...
![]()
![]()
Åhh så søte
JeppEr søsteten din og broren hans sammen?hadde jo vært supert om noen dere kjenner så godt, får den
kos deg masse på besøk
![]()
Flott at man gjør 50/50.. samme her...Ja han er veldig flink til å hjelpevi gjør jo omtrent like mye når begge er hjemme
Wow så flike dete har værtalt av gressklipping er kjedelig
så at du har tatt naboen sin side å, er snilt av deg
![]()