Tirsdag 27.mai.

Ble ikke noe besøk idag, men de kommer heller hit på torsdag... er i grunn veldig trøtt idag. Så passet bra :-)

Åhh så søte :-)
Her er også eple populært for tiden :-)

Hehe Emira er veldig glad i epler.. men Liana er egentlig ikke det:P men var nok stas å få (ta) et helt eple;)

Det gikk ikke så bra på eksamen!
Men jeg bestod - så vidt, så nå orker jeg ikke å tenke mer på det...

Surfer mobilt!

Surfer mobilt!
Uff da.:-( ikke lett med eksamen og du bestemte deg i siste liten.
Men tenk : du bestod!!! :D:D:D:D

Surfer mobilt!

Synes du er flink jeg, som tok den når det er mye ellers:-)

Jepp :-) Og har Emira på straks 1 år sammen. Skikkelig morsomt :-)
Og det rare er at mamma og søsteren var gift med 2 brødre og.. hehe.. de er skilt nå alle mann :( pluss at søsteren min fikk jente slik som tanta mi og de er begge født 6.6 hehe dritrart :-) :-)

Eieren sa de fikk den hvis de ville ha den. Kjempekoselig. 76kvm,inkl.strøm og varme kun 4700 Svenske kr (ca 4300 norske) billig altså hehe

Næææ så gøy :D ikke så mange som heter Emira her :) men det er jo et arabisk navn:P
Haha veldig spesielle ting innenfor én familie da:D;) hehe..

Å det er jo bra :D hadde jo vært veldig fint for dere og barna :) billig leie ja! Vi betalte 4000 i mnd her vi bor nå (før vi kjøpte)..men det var uten noe annet enn kabeltv ;)

Flott at man gjør 50/50.. samme her... :-) :-)
Liker gressklipping jeg hehe.. elsker lukten av nyklippet gress :-) heller det, enn mye annet :-)

Joda er greit om det ikke er for varmt og at man har en god klipper;)

Surfer mobilt!

Du besto hvertfall:D jeg syns eksamen er sykt vanskelig!

Så han har gjort det flere ganger? :) kan hende vi kan se mer på det når/hvis jeg får faste dager å jobbe på.. for er liten vits at begge er hjemme med én unge :)
Ikke sant! Ja, mannen her har utsatt permisjonen hvert halvår siden Hermine ble født. Han fikk hele foreldrepermisjonen siden jeg var student, men har bare tatt ut noen dager nå og da så det har vært noen runder med utsettelse. Han har som regel hatt en dag permisjon i uken, og så noen få uker sammenhengende ;)

Næææ så gøy :D ikke så mange som heter Emira her :) men det er jo et arabisk navn:P
Haha veldig spesielle ting innenfor én familie da:D;) hehe..

Å det er jo bra :D hadde jo vært veldig fint for dere og barna :) billig leie ja! Vi betalte 4000 i mnd her vi bor nå (før vi kjøpte)..men det var uten noe annet enn kabeltv ;)
Var det før dere kjøpte? Ikke så gærent til å.være Norge da... leiligheten papps eier i Oslo. Som vi har bodd i leier han ut for 12.000.. skulle ta 14,men er en bekjent. Syke priser og kun 70 kvm.. men er jo peis,hageflekk og oppvarmet garasje med parkering :-) og buss utenfor som går ned til oslo s på 10 min :-)

Deilig å ha alt inkludert :-) da blir vi ikke stresset ift strømregningen til vinteren hehe..

Ja det er kjemperart :-)
Hele familien min var med Til Tunisia sommeren 2011 (gravid med W) og da ville hun være med å hente svogeren min ved grensa. Hadde aldri trodd det skulle bli noe.. men så feil kan man ta hehe :-) :-) :-)

Surfer mobilt!
Så BRA at du sto da!!! :D Det er jo aldeles utmerket!

Kjempebra med tanke på hvor alt du har hatt å stri med ;)

Nå kan du slappe av med ungene fram til mannen kommer hjem :)

Så BRA at du sto da!!! :D Det er jo aldeles utmerket!

Kjempebra med tanke på hvor alt du har hatt å stri med ;)

Nå kan du slappe av med ungene fram til mannen kommer hjem :)

Bra og bra :-o
Er ikke helt enig i den gitt.
Men samme det :-p
Får ikke gjort noe med det nå.

Surfer mobilt!

Bra og bra :-o
Er ikke helt enig i den gitt.
Men samme det :-p
Får ikke gjort noe med det nå.

Surfer mobilt!
Det er jo mye bedre enn å ikke stå :p ;)

En dårlig eksamenskaraktér er ingen krise, verre med en dårlig sluttkaraktér på en hovedoppgave e.l. ;)

Det er jo mye bedre enn å ikke stå :p ;)

En dårlig eksamenskaraktér er ingen krise, verre med en dårlig sluttkaraktér på en hovedoppgave e.l. ;)

Aner ikke hvordan dette påvirker evt inntak på master. Usikker på om jeg har lyst lenger og :-p

Surfer mobilt!

Ikke sant! Ja, mannen her har utsatt permisjonen hvert halvår siden Hermine ble født. Han fikk hele foreldrepermisjonen siden jeg var student, men har bare tatt ut noen dager nå og da så det har vært noen runder med utsettelse. Han har som regel hatt en dag permisjon i uken, og så noen få uker sammenhengende ;)

Er jo en kjempe fin ordning dere har da!:) dette må jeg tenke mer på :D

Aner ikke hvordan dette påvirker evt inntak på master. Usikker på om jeg har lyst lenger og :-p

Surfer mobilt!
Dette er kanskje ikke rette tidspunktet å ta den avgjørelsen på ;) :p

Men uansett så går jo E da i bhg så jobben din vil jo å være student ;)

Er jo en kjempe fin ordning dere har da!:) dette må jeg tenke mer på :D
Ja, vi har aldri gått hjemme samtidig. Da hun begynte i bhg hadde mannen 50% permisjon så hun hadde mye fri og korte dager ;)

Var det før dere kjøpte? Ikke så gærent til å.være Norge da... leiligheten papps eier i Oslo. Som vi har bodd i leier han ut for 12.000.. skulle ta 14,men er en bekjent. Syke priser og kun 70 kvm.. men er jo peis,hageflekk og oppvarmet garasje med parkering :-) og buss utenfor som går ned til oslo s på 10 min :-)

Deilig å ha alt inkludert :-) da blir vi ikke stresset ift strømregningen til vinteren hehe..

Ja det er kjemperart :-)
Hele familien min var med Til Tunisia sommeren 2011 (gravid med W) og da ville hun være med å hente svogeren min ved grensa. Hadde aldri trodd det skulle bli noe.. men så feil kan man ta hehe :-) :-) :-)
Emira - prinsesse ♡

Ja vi leide leiligheten før vi kjøpte den, for hun vi leide av måtte selge.. er billig ja, men vanlig pris her vi bor egentlig:) hvis vi skulle ha leid ut nå, så måtte vi tatt 5-6 tusen pga at fellesutgiftene har gått opp;) er jo leilighet på 80kvm da, 3 soverom og har kaveltv med dekoder (canal digital) som hører til leiligheten:)

Er deilig å ha alt mulig inkludert ja! Det hadde vi når vi bodde utenfor kongsberg.. husleie, strøm, internett, tv kanaler til 5000kr + at vi fikk bruke så mye ved vi ville :D

Haha så bra at det ble noe mer ut av forholdet da:D er jo tøft gjort at søsteren din, for mange blir lurt:(

Hihi jaaa:rolleyes: på albansk betyr Emira: den gode/den vakre:D da måtte jeg hvertfall ha navnet:eek:

Back
Topp