Tuuusen takkSå fint bilde av degskikkelig sommer!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuuusen takkSå fint bilde av degskikkelig sommer!
![]()
Åhh så søte![]()
Her er også eple populært for tiden![]()
Uff da.:-( ikke lett med eksamen og du bestemte deg i siste liten.Det gikk ikke så bra på eksamen!
Men jeg bestod - så vidt, så nå orker jeg ikke å tenke mer på det...
Surfer mobilt!
Det gikk ikke så bra på eksamen!
Surfer mobilt!
JeppOg har Emira på straks 1 år sammen. Skikkelig morsomt
![]()
Og det rare er at mamma og søsteren var gift med 2 brødre og.. hehe.. de er skilt nå alle mannpluss at søsteren min fikk jente slik som tanta mi og de er begge født 6.6 hehe dritrart
![]()
![]()
Eieren sa de fikk den hvis de ville ha den. Kjempekoselig. 76kvm,inkl.strøm og varme kun 4700 Svenske kr (ca 4300 norske) billig altså hehe
Flott at man gjør 50/50.. samme her...![]()
![]()
Liker gressklipping jeg hehe.. elsker lukten av nyklippet gressheller det, enn mye annet
![]()
Det gikk ikke så bra på eksamen!
Surfer mobilt!
Ikke sant! Ja, mannen her har utsatt permisjonen hvert halvår siden Hermine ble født. Han fikk hele foreldrepermisjonen siden jeg var student, men har bare tatt ut noen dager nå og da så det har vært noen runder med utsettelse. Han har som regel hatt en dag permisjon i uken, og så noen få uker sammenhengendeSå han har gjort det flere ganger?kan hende vi kan se mer på det når/hvis jeg får faste dager å jobbe på.. for er liten vits at begge er hjemme med én unge
![]()

Var det før dere kjøpte? Ikke så gærent til å.være Norge da... leiligheten papps eier i Oslo. Som vi har bodd i leier han ut for 12.000.. skulle ta 14,men er en bekjent. Syke priser og kun 70 kvm.. men er jo peis,hageflekk og oppvarmet garasje med parkeringNæææ så gøyikke så mange som heter Emira her
men det er jo et arabisk navn
![]()
Haha veldig spesielle ting innenfor én familie dahehe..
Å det er jo brahadde jo vært veldig fint for dere og barna
billig leie ja! Vi betalte 4000 i mnd her vi bor nå (før vi kjøpte)..men det var uten noe annet enn kabeltv
![]()
Så BRA at du sto da!!!Det gikk ikke så bra på eksamen!
Surfer mobilt!

Ikke sant! Ja, mannen her har utsatt permisjonen hvert halvår siden Hermine ble født. Han fikk hele foreldrepermisjonen siden jeg var student, men har bare tatt ut noen dager nå og da så det har vært noen runder med utsettelse. Han har som regel hatt en dag permisjon i uken, og så noen få uker sammenhengende
![]()
Var det før dere kjøpte? Ikke så gærent til å.være Norge da... leiligheten papps eier i Oslo. Som vi har bodd i leier han ut for 12.000.. skulle ta 14,men er en bekjent. Syke priser og kun 70 kvm.. men er jo peis,hageflekk og oppvarmet garasje med parkeringog buss utenfor som går ned til oslo s på 10 min
![]()
Deilig å ha alt inkludertda blir vi ikke stresset ift strømregningen til vinteren hehe..
Ja det er kjemperart![]()
Hele familien min var med Til Tunisia sommeren 2011 (gravid med W) og da ville hun være med å hente svogeren min ved grensa. Hadde aldri trodd det skulle bli noe.. men så feil kan man ta hehe![]()
![]()
![]()
Emira - prinsesse ♡