Vecca's dagbok

Idag kom kjempe kramper og blødning.. :( Heldigvis så rydder kroppen opp selv så jeg slipper og reise på sykehuset! :) Så nå skal vi gjøre oss klare for en ny pp når blødningene stopper :)
Ifølge legen trengte jeg ikke vente en mnd før vi begynte igjen og det var en gladnyhet hvertfall :D

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - MA
pp4..

Sitter egentlig bare og venter på at tr skal forlate nå, slik at vi kan begynne på nytt :) hormoner og følelser har roet seg gjennom helgen så jeg kan se litt lysere på ting :) jeg vet jeg kan bli gravid, og forhåpentligvis tar det ikke en evighet til neste spire sitter og blir der i 9 mnd :D

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Ja :( du og? Det er kjempe urettferdig men, var jo pp 3 så får håpe at det går fort til neste spire sitter og blir :)

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4
Ja jeg hadde svangerskap utenfor livmor. Spira hadde satt seg fast i egglederen :(

Ja jeg hadde svangerskap utenfor livmor. Spira hadde satt seg fast i egglederen :(

Åå nei :( huff så forferdelig :( Håper en spire fester seg snart igjen og at alt går bra når den tid kommer! Masse lykke til og klem fra meg <3

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Åå nei :( huff så forferdelig :( Håper en spire fester seg snart igjen og at alt går bra når den tid kommer! Masse lykke til og klem fra meg <3

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4
Blir til at jeg venter til vi er ferdig med utredning før jeg tør år prøve igjen. Blitt veldig skremt denne gangen

Nydelig dag idag med sky fri himmel og deilig temperatur! Også Ser det ut for at blødningen begynner og roe seg, så om noen dager kan vi begynne ordentlig på pp 4 :D
Så nå blir det en tur på jobb også skal jeg og sambo. Ut å ri kveldstur <3

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Nydelig dag idag med sky fri himmel og deilig temperatur! Også Ser det ut for at blødningen begynner og roe seg, så om noen dager kan vi begynne ordentlig på pp 4 :D
Så nå blir det en tur på jobb også skal jeg og sambo. Ut å ri kveldstur <3

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4
Hørtes koselig ut med en ridetur sammen <3 kos dere:)

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Nå har jeg blødd i en uke men gått over til spotting, kun etter jeg har vært på toalettet :)

Prøvingen begynner snart <3
God natt alle Prøvere :D

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Blødningene er OVER! :D Føles veldig godt og kunne gå videre, har allerede begynt og legge aksjer siden jeg ikke tester etter el eller temper! :) så her blir det aksjelegging hver/annenhver dag, alt etter lyst så får vi se om denne pp blir den hvor spiren sitter <3

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Dagens oppdatering: Aaaaah, ny episode av game of thrones, nydelig vær, popcorn, og den fantastiske armkroken til sambo. <3 kan ikke beskrive hvor mye jeg koser meg :D ønsker alle en fin kveld videre!

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Så trist at du mistet, krysser fingrene for at det går denne gangen! :D Er førstegangsprøver, så er så spennende å følge med på andre som også prøver.

Sykt sliten av denne arbeidsuken, og har ikke blitt noe aksjelegging på grunn av all jobbingen... Å nå forsvant også den eneste frihelgen jeg har fram til midten av august. . :( Ææhh!! Tror ikke engang jeg skal gidde og teste etter noe de nærmeste mnd.. kjangsen for at vi faktisk skal få til og klaffe noe som helst er så minimal at hele prøvingen legges på hylla fram til stresset er over

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

En fridag <3 Og den skal jeg nyte resten av med en ordentlig langtur på hesteryggen sammen med samboer og flere i familien :D Deeeeeeeilig ♡

Og snart er det lønn og feriepenger som suser inn på konto å da blir det ett lite backup innkjøp av tester, sånn i tilfelle Tanta ikke møter opp om 23 juni (ca, kan jo være kluss pga SA også )

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Nydelig dag med sol og skyfri himmel, energi nivået er på topp og jeg skal ut og herje med hesten :)

Kan ikke si at jeg har merket noe til eggløsningen enda, så rekner med syklusen blir litt lengre denne mnd :) Men tester er bestilt så vi får se.. :)

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Nå kan det se ut som eggløsningen er rett rundt hjørnet :) (unnskyld detaljene) utfloden begynner og bli tykkere og mer elastisk så da er ihvertfall den slik den skal være :) holdt nesten på å kjøpe el. Tester når jeg satt og surfet på nett, men ente med en tanke som sa at jeg hadde vell ikke behov for det, er bare pp 4 enn så lenge så får heller se det ann hvis vi går flere pp'er uten hell :)

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Håper ting klaffer denne gangen og at spiren er sterk og sitter med superlim ;) det er tungt å vente på mens hver mnd.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Håper ting klaffer denne gangen og at spiren er sterk og sitter med superlim ;) det er tungt å vente på mens hver mnd.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja, en mnd føles ut som en evighet.. :P men tilslutt håper jeg det lyser 2 sterke streker og at tanta ikke møter opp på 9 mnd :D Har du vært prøver lenge? :)

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Back
Topp