Hvis du titter innom her så...

Innså akkurat nå at jeg hadde min siste permisjonsdag IDAG :O Nå er det en uke + en dag med ferie før det er jobb 3 juni :-) Sambo begynner permisjonen i morgen...han gleder seg VELDIG ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Innså akkurat nå at jeg hadde min siste permisjonsdag IDAG :O Nå er det en uke + en dag med ferie før det er jobb 3 juni :-) Sambo begynner permisjonen i morgen...han gleder seg VELDIG ;-)

Jeg fikk vite for en uke siden at legen har bestemt seg for å sykemelde meg ut graviditeten, så her går det fra permisjon via sykemelding til ny permisjon...egentlig helt merkelig følelse ;) Men får mer tid sammen med kommende storebror før neste kommer, så det er jo veldig fint :)

Jeg fikk vite for en uke siden at legen har bestemt seg for å sykemelde meg ut graviditeten, så her går det fra permisjon via sykemelding til ny permisjon...egentlig helt merkelig følelse ;) Men får mer tid sammen med kommende storebror før neste kommer, så det er jo veldig fint :)

Så godt å få mer tid med storebror før det blir en liten til i hus :-)

Ligger å diller litt på mobben før leggetid. Bursdag her i morgen, så surfer etter kakeoppskrifter :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så godt å få mer tid med storebror før det blir en liten til i hus :-)

Ja, sjøl om jeg gjerne skulle jobba litt, så er tida med storebror gull verdt :)

Phuuu en helg med feiring er over :-) Familieselskap igår på selve ettårsdagen og venner idag...full fart, gode kaker og så mange fine gaver :-)

Vedlegg

• 1401040655184.jpg
    1401040655184.jpg
    59,2 KB · Visninger: 8
Phuuu en helg med feiring er over :-) Familieselskap igår på selve ettårsdagen og venner idag...full fart, gode kaker og så mange fine gaver :-)

Hurra for ettåring :D Vi hadde venne/barneselskap i går...kjempefint og skikkelig liv og røre ;) Merker det litt på kroppen i dag, men var absolutt verdt det :) I dag har vi passa en gutt på barselgruppa et par timer, var så koselig og olai elska å ha besøk! Nå er gutta ute på trilletur, og skal ta meg en halvtime på sofaen ;) Ha en fortsatt fin dag ♡

Hurra for ettåring :D Vi hadde venne/barneselskap i går...kjempefint og skikkelig liv og røre ;) Merker det litt på kroppen i dag, men er sååå verdt det :) I dag har vi passa en gutt på barselgruppa et par timer, var så koselig og olai elska å ha besøk! Nå er gutta ute på trilletur, og skal ta meg en halvtime på sofaen ;) Ha en fortsatt fin dag ♡

Jeg er veldig sosial av meg...elsker å ha mye folk rundt meg :-D
Koselig med lekekamerat på besøk tenker jeg...merker lillebror her er veldig opptatt av andre barn og veldig fascinert nårde er like store (små) som han :-) Ha en fin dag :-)

Jeg er veldig sosial av meg...elsker å ha mye folk rundt meg :-D
Koselig med lekekamerat på besøk tenker jeg...merker lillebror her er veldig opptatt av andre barn og veldig fascinert nårde er like store (små) som han :-) Ha en fin dag :-)

Jeg er også skapt for masse sosialt liv med liv og røre, men dessverre er bekkenløsninga litt uenig med meg ;) I går hadde jeg i tillegg leggane rett i skoa, kjentes egentlig ut som om huden ikke hadde helt plass til anklene mine...hehe..men, men..sånn er det å gå gravid i varmen ;)

Jeg er også skapt for masse sosialt liv med liv og røre, men dessverre er bekkenløsninga litt uenig med meg ;) I går hadde jeg i tillegg leggane rett i skoa, kjentes egentlig ut som om huden ikke hadde helt plass til anklene mine...hehe..men, men..sånn er det å gå gravid i varmen ;)

Kjenner til den ja...storesøster er født i oktober og husker altfor godt den sommeren. Tåler varmen dårlig som ikke gravid også, så knallsommer passa meg litt dårlig akkurat da;-) Vagga rundt som en svett hoven hval med hummerfarge hele den sommeren :-P
Har sluppet unna bekkenløsning med begge to da, så litt lettere sånn sett :-)

Kjenner til den ja...storesøster er født i oktober og husker altfor godt den sommeren. Tåler varmen dårlig som ikke gravid også, så knallsommer passa meg litt dårlig akkurat da;-) Vagga rundt som en svett hoven hval med hummerfarge hele den sommeren :-P
Har sluppet unna bekkenløsning med begge to da, så litt lettere sånn sett :-)

Hahaha ;) Jeg er i utgangspunktet varm av meg, så er som deg og tåler ikke for mye varme til vanlig heller ;) Men, men...vil heller ligge som stranda hval i vannkanten enn å sitte inne og se ut på regnværet :)

Hahaha ;) Jeg er i utgangspunktet varm av meg, så er som deg og tåler ikke for mye varme til vanlig heller ;) Men, men...vil heller ligge som stranda hval i vannkanten enn å sitte inne og se ut på regnværet :)

Helt enig...jeg er i mye bedre humør når sola skinner :-) Og mye mer energi! Har varmepumpe her som kjøler ned innetemperaturen litt på de varmeste dagene...så får jeg kjølt meg ned hvis det blir for varmt :-) Får sinnsykt vondt i hodet hvis jeg sitter for lenge i sola :-)

Helt enig...jeg er i mye bedre humør når sola skinner :-) Og mye mer energi! Har varmepumpe her som kjøler ned innetemperaturen litt på de varmeste dagene...så får jeg kjølt meg ned hvis det blir for varmt :-) Får sinnsykt vondt i hodet hvis jeg sitter for lenge i sola :-)

Jeg blir bare kokt og grinete...hehe. . Er litt for dårlig på å få i meg nok vann, så blir lett dehydrert fordi jeg svetter sånn :p Men skal være flinkere i år ;)

MoMsa, gratulerer med dagen til M og H ♡ Håper dere får en fin dag!
Åh, tusen takk! <3

Har gått i ett. Bursdag og så var vi på østlandet i konfirmasjon i helga. Mannen var syk så jeg reiste med ungene. :) ikke mye tid til bv da. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hurra for ettåring :D Vi hadde venne/barneselskap i går...kjempefint og skikkelig liv og røre ;) Merker det litt på kroppen i dag, men var absolutt verdt det :) I dag har vi passa en gutt på barselgruppa et par timer, var så koselig og olai elska å ha besøk! Nå er gutta ute på trilletur, og skal ta meg en halvtime på sofaen ;) Ha en fortsatt fin dag ♡
Hva spiste dere? Vet du har hatt flere tråder ang mat og dessert. :)

Nydelig han er. :) og så de øynene da. ;)

Nydelig han er. :) og så de øynene da. ;)

Takk :-D De øynene er det vanskelig å si nei til ja ;-) Storesøster har akkurat de samme <3

Hva spiste dere? Vet du har hatt flere tråder ang mat og dessert. :)

Etter en veldig hektisk 17.mai helg som blei avslutta med familiebursdag blei det ikke noe forsøk på verken smoothie is eller andre fancy ting ;) Det blei helt enkelt med pølser og tilbehør, bær med kesam(lime og vanilje) også kjøpte vi kokosboller fra kokosbollefabrikken...Olai var superfornøyd enda han ikke fikk kokosbolle ;)

På vei til mine foreldre med begge barna...de skal ligge over der mens jeg og sambo skal i bryllup :-) Gleder meg :-D

På vei til mine foreldre med begge barna...de skal ligge over der mens jeg og sambo skal i bryllup :-) Gleder meg :-D

Hadde dere en fin fest?

Back
Topp