Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til :-DSiste innspurt på eksamenskriving. Venter på at det er sengetid for Lillemann slik at jeg kan fortsette
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Siste innspurt på eksamenskriving. Venter på at det er sengetid for Lillemann slik at jeg kan fortsette
Siste innspurt på eksamenskriving. Venter på at det er sengetid for Lillemann slik at jeg kan fortsette
Hurra for 17 Maiog hurra for 1 åringen min
♥♥♥ bakt og bakt så er klar for bursdags helg
kos dåke masse i dag alle sammen ♥♥
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Gratulerer med dagen på etterskudd. Hurra!Hurra for 17 Maiog hurra for 1 åringen min
♥♥♥ bakt og bakt så er klar for bursdags helg
kos dåke masse i dag alle sammen ♥♥
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Tusen takkGratulerer med dagen på etterskudd. Hurra!
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det ikke rart med slike motsetninger? Der skal man glede seg over hva man har, i tillegg er sorgen over å ha mistet der. Sender mange gode tanker deres vei.En rar, trist og fin dag.... I dag er det to år siden vi mistet englegutten vår, så vi har vært på minnelunden med bil og bamse...samtidig forbereder vi bursdag for mini som blir ett år i morra, og har akkurat bikka 24 uker i ny graviditet..livet er fullt av motsetninger og i dag har tårer og latter kommet hulter til bulter... En dag for å minnes før en dag i morra som skal feires![]()
Er det ikke rart med slike motsetninger? Der skal man glede seg over hva man har, i tillegg er sorgen over å ha mistet der. Sender mange gode tanker deres vei.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det vil jeg tro.TakkEr veldig rart...men takk og lov for at vi har Olai, tunge dager blir mye enklere med smilene hans rundt oss
![]()
En rar, trist og fin dag.... I dag er det to år siden vi mistet englegutten vår, så vi har vært på minnelunden med bil og bamse...samtidig forbereder vi bursdag for mini som blir ett år i morra, og har akkurat bikka 24 uker i ny graviditet..livet er fullt av motsetninger og i dag har tårer og latter kommet hulter til bulter... En dag for å minnes før en dag i morra som skal feires![]()
Sender gode tanker...må være forferdelig å oppleve å miste ett barn. Små føtter setter dype spor <3
Livet er virkelig fullt av motsetninger. ..gratulerer med ettårsdagen til mini
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
TakkLillemann bor dypt i hjertene våre, men vi klarer heldigvis å sette pris på han vi har også...ikke bare leve i fortida ♡ I dag er en ny dag med nye muligheter...bursdag, lunsjbesøk og handling til søndagens hurramegrundtfeiring
Jeg skal egentlig rydde litt, men arbeidslyst sitter langt inne
Hva skal dere i dag?