Hvis du titter innom her så...

Så var siste dagen før jobbstart snart over...i morgen klokken 8.30 er det jobb igjen og jeg skal aldri mer ha permisjon med en liten baby :'-) Helt merkelig å tenke på...føles som det var igår at jeg var høygravid og klar for lillebror :) Både gleder og gruer meg til jobb...spent på om jeg husker alt ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kjempemoro :) Og goooood mat, drikke og kaker å ;-) Kom hjem halv fem i dagtidlig...litt uvant kan man si :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe, så moro :) Vi hadde barnevakt i går for 4.gang på et år, overraska sambo med barnevakt og billetter til Sonisphere...var veldig moro selv om jeg fikk kraftig lrs ;)
 
Hehe, så moro :) Vi hadde barnevakt i går for 4.gang på et år, overraska sambo med barnevakt og billetter til Sonisphere...var veldig moro selv om jeg fikk kraftig lrs ;)

Så kjekt :-D Godt for begge to det kan jeg tenke meg (sånn utenom lrs) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så kjekt :-D Godt for begge to det kan jeg tenke meg (sånn utenom lrs) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, det var veldig bra :) Hater lårarettiskoa, men sånn er det å være svær og varm ;) Merker jeg savner å ha familien rett borti gata...de er jo bare en time/halvannen unna, men med kun yrkesaktive/aktive besteforeldre så blir det ikke så ofte man får barnevakt gitt ;) Ikke sånn at jeg vil lempe han vekk hver uke, men innimellom hadde det vært fint med kjærestetid utafor hjemmet ;)
 
Ja, det var veldig bra :) Hater lårarettiskoa, men sånn er det å være svær og varm ;) Merker jeg savner å ha familien rett borti gata...de er jo bare en time/halvannen unna, men med kun yrkesaktive/aktive besteforeldre så blir det ikke så ofte man får barnevakt gitt ;) Ikke sånn at jeg vil lempe han vekk hver uke, men innimellom hadde det vært fint med kjærestetid utafor hjemmet ;)

Her er vi så heldige å ha svigers ti minutter med bil unna og mine foreldre en halvtime :) Svigermor kommer innom etter jobb og tar med seg eldste titt og ofte, og går tur med minstemann så jeg får gjort litt :) Og mine foreldre må komme minst en gang i uka for de syns det er for lenge med to uker mellom hver gabg de ser barnebarna:p Barna er som regel på overnatting en gang i mnd...enten en eller begge :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er vi så heldige å ha svigers ti minutter med bil unna og mine foreldre en halvtime :) Svigermor kommer innom etter jobb og tar med seg eldste titt og ofte, og går tur med minstemann så jeg får gjort litt :) Og mine foreldre må komme minst en gang i uka for de syns det er for lenge med to uker mellom hver gabg de ser barnebarna:p Barna er som regel på overnatting en gang i mnd...enten en eller begge :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høres fint ut :) Håper vi flytter til hjembyen om et år eller to...skal få kjørt oss litt med 16mnd mellom ;)
 
Høres fint ut :) Håper vi flytter til hjembyen om et år eller to...skal få kjørt oss litt med 16mnd mellom ;)

Phu ja det vil jeg tro...syns det er travelt med 2 1/2 år mellom og jeg hehe :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Phu ja det vil jeg tro...syns det er travelt med 2 1/2 år mellom og jeg hehe :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe..ja det blir nok en utfordring, men veldig moro da :)
 
Tenk så jevne de blir om ett par år... Alltid en jevnaldrende lekekamerat i nærheten:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, her blir det lik broren din tvang ;) Har hamstra brukte søskenvogner i dag, så nå er det klart til september ;)
 
Phuuu en helg med feiring er over :) Familieselskap igår på selve ettårsdagen og venner idag...full fart, gode kaker og så mange fine gaver :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Wow så søøøøøt :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hvordan går det med alle her inne? Jeg har begynt på jobb igjen og merker at jeg ikke rekker å sjekke babyverden så ofte lengre :) Sambo har pappaperm og koser seg hjemme med lillebror mens storesøster er i barnehagen på dagtid. Heldigvis har jeg fri mandager og jobber bare lørdager hver tredje helg...jobber to kvelder i uka så føler jeg "aldri" legger unga lenger *savn*.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er fasongen nå lik en stranda hval, beina hovner opp etter 5min gåing og svetten kommer som haggel når sola titter frem...men ellers er alt fint...hehehe ;) Olai blir bare større og større, og vi er spente på august og bhg.start rett før lillebror kommer ;)
 
Her er fasongen nå lik en stranda hval, beina hovner opp etter 5min gåing og svetten kommer som haggel når sola titter frem...men ellers er alt fint...hehehe ;) Olai blir bare større og større, og vi er spente på august og bhg.start rett før lillebror kommer ;)

Føler med deg :) Blir spennende det ja...begynner han 1. August? Her begynner lillebror andre uken i august...sambo har pappaperm ut den uka, så da blir det rolig innkjøring :) Håper innkjøring går like bra som det virker som at det skal...han og sambo var på besøksdag for en uke siden, og da krabba han inn på avdelinga og rett opp i pedlederen sitt fang mens sambo enda var i garderoben :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Føler med deg :) Blir spennende det ja...begynner han 1. August? Her begynner lillebror andre uken i august...sambo har pappaperm ut den uka, så da blir det rolig innkjøring :) Håper innkjøring går like bra som det virker som at det skal...han og sambo var på besøksdag for en uke siden, og da krabba han inn på avdelinga og rett opp i pedlederen sitt fang mens sambo enda var i garderoben :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi vet faktisk ikke oppstartsdato enda :p De skal visst ha tilvenning fra liten til stor avdeling først, så virka som det ikke ble første uka hvertfall.... Håper bare ikke vi får så sein oppstart, kan bli litt slitsomt for høygravid mor med pappan på jobb og mini hjemme ;) Skal på foreldremøte for nye barn i dag, så regner med å få mer informasjon da :)
 
Titter innom faktisk:eek: siden begynnelsen av Mai har det vært så travelt at eg ikkje har hatt tid eller overskudd til noe.. no er det bare 2 uker til det er ferie og når eg er ferdig med ferien er det bare 2 uker til læretiden er over:D gleder meg til rolige tider..
Ka driver dere med for tiden då?:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Titter innom faktisk:eek: siden begynnelsen av Mai har det vært så travelt at eg ikkje har hatt tid eller overskudd til noe.. no er det bare 2 uker til det er ferie og når eg er ferdig med ferien er det bare 2 uker til læretiden er over:D gleder meg til rolige tider..
Ka driver dere med for tiden då?:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Går i ett her også...jeg har begynt på jobb igjen og merker godt at døgnet ikke har nok timer :) Har heldigvis fri mandager så får litt ekstra tid da. Teller ned dager til ferie om tre uker...da blir det avslapping med familien og en tur til Kristiansand siste uken :) Har dere noen ferieplaner da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp