SKRAVLE-TRÅD

Tja, barnet var vel ute med foreldrene da. Jeg vil vel tro det ligger endel bak her som ikke har kommet frem i mediene.

Jeg håpa det var et "uhell", at barnet kom imellom eller noe, men han er siktet for forsettelig drap...ville tro siktelsen hadde vært uaktsomt drap hvis det ikke var meninga.. Er uansett bare helt grusomt :(

Jeg håpa det var et "uhell", at barnet kom imellom eller noe, men han er siktet for forsettelig drap...ville tro siktelsen hadde vært uaktsomt drap hvis det ikke var meninga.. Er uansett bare helt grusomt :(
Slik jeg tenker og :/ får helt vondt inni meg :(

Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3

Da kan det jo være noe familiekrangel eller noe, ikke vet jeg. Men ja grusomt er det.

Fælt vær hos deg og? :/

Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3

Fælt vær hos deg og? :/

Her regner det, men rumlinga fra torden hører vi heldigvis bare laaangt unna...jeg HATER lyn og torden :p

Her regner det, men rumlinga fra torden hører vi heldigvis bare laaangt unna...jeg HATER lyn og torden :p
Godt jeg ikke er alene om det :) det forsvant plutselig her. Håper det ikke kommer igjen :)

God morgen :) hva står på planen idag?

God morgen :) hva står på planen idag?

God morgen!

Jeg må nok opp på veggen og se om jeg får gjort noe med signalet på internettet mitt, for nå har jeg bare mobil og det går treeeeeeegt!!! Men aldri vært borti den antenna før jeg, har vært samboer sitt prosjekt, så er ikke helt overbevist om suksess...... :p

Ellers har poden ytret ønske om å bake kanelboller og så skal vi male litt og gjøre ferdig et prosjekt pappaen hans skal få i bursdagsgave.... :)

God morgen!

Jeg må nok opp på veggen og se om jeg får gjort noe med signalet på internettet mitt, for nå har jeg bare mobil og det går treeeeeeegt!!! Men aldri vært borti den antenna før jeg, har vært samboer sitt prosjekt, så er ikke helt overbevist om suksess...... :p

Ellers har poden ytret ønske om å bake kanelboller og så skal vi male litt og gjøre ferdig et prosjekt pappaen hans skal få i bursdagsgave.... :)
Å mobil nett kan gå tregt ja :p håper du får fikset det da :) så koselig :)

Først og fremst en god frokost :) ligget å kost med lille mor snart 2 timer og det er så koselig :) ellers blir det husarbeid også får vi se hva vi kan finne på :)

Spent på hva frokosten blir :) mann er på butikken og handler frokost. Sa jeg ville ha noe godt :)

Får nudler og kanelgiffler :)

Herregud som dere maser da, og ikke på skravletrden engang :p Måtte ned nesten 4 sider for å finne denne :p

Tror det er pga det fine været :p

Ikke mye skravling på meg - ikke noe internett enda. Må nok vente til vaktmesteren kommer hjem fra jobb og kan fjerne noen trær... :( 14 dager uten nett kan bli drygt for en avhengig stakkar!!! Er nå det hadde vært praktisk å bo på et sted der det i det minste var 3G og ikke Edge mobilnett........ :p

Ikke mye skravling på meg - ikke noe internett enda. Må nok vente til vaktmesteren kommer hjem fra jobb og kan fjerne noen trær... :( 14 dager uten nett kan bli drygt for en avhengig stakkar!!! Er nå det hadde vært praktisk å bo på et sted der det i det minste var 3G og ikke Edge mobilnett........ :p
Å så kjipt :(

Når jeg bare innfinner meg med det og ikke må sjekke hvert kvarter for å se om det er kommet tilbake, så er det jo håp om at jeg får gjort forskjellig annet da......... ;) Lov å håpe i alle fall.....

Back
Topp